|

خانوم خانوما پوستت گندمیه این رنگا واسه استایلت بهترینن / عید بشو خوشتیپ ترینه فامیل

اگر شما هم از دست بانوانی هستید که پوست گندمی دارید، پس بدونید که اینجا جای شماست چرا چون رنگای مناسب پوست گندمی رو نام بردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب میدونیم که تو این دنیا میلیاردها انسان وجود داره که هر کدوم یه جور رنگ پوست دارند. البته که منظور ما این نیست که الان میلیاردها رنگ پوست وجود داره ها خیر، بلکه تو طیف رنگی روشن و گندمی و سبزه افراد تقسیم میشن و به همین دلیل هم باید متناسب با اونچه که هستند رنگ لباس و استایلشون رو انتخاب کنند.

اونچه که واضحه اینه هر سال کمپانی ها رنگی رو به عنوان رنگ سال انتخاب می کنند و جالبه که اون دست از رنگ پوست هایی که اون رنگه سال بهشون میاد حسابی ذوق زده میشن چرا چون سال ساله اونا میشه و میتونن حسابی با اون رنگ دلبری کنند. 

رنگ پوست شما چیه؟ خب ما با توجه به این که ایران زندگی می کنیم و مردمان شرقی هستیم، پوست اکثرمون گندمی رنگه. شانس زده و امسال رنگی که ترند شده و مال 2024 هستش با افرادی که رنگ پوست گندمی دارن هماهنگه! فرقی نمیکنه چه رنگ هایی باب سلیقه شماست و کدوم رنگ ها رو بیشتر می پسندید، اونچه که مشخصه اینه که رنگ هایی که در ادامه ما به شما معرفی میکنیم مختص شماست و بهترین رنگ هایی هستند که میتونن به شما برای لباس یا هر چیز دیگه ای بیان! پس با ما همراه باشید.

استایل پوست گندمی

1- رنگ آلبالویی واسه تویی که پوستت گندمیه

من خودم رنگ پوستم گندمی هستش و شاید باورتون نشه اما از تجربه شخصیم میگم که این رنگ و البته قرمز به عنوان لباس برای پوست های گندمی واقعا جذاب و بی نظیره. اصلا هر موقع تو این طیف رنگی میپوسم همه همکارا و اطرافن بهم میگن چقدر بهت میاد! رنگ آلبالویی، در کنار رنگ اصلی سال 2024 یعنی هلویی، از اصلی ترین رنگ های سال 2024 محسوب میشه که از طرفی هم خبر خوب اینه که افرادی که رنگ پوستشون گندمی هستش با خیالی راحت میتونن از رنگ زرشکی و قرمز و آلبالویی برای تک به تک عناصر استایل استفاده کنند و زیبایی رو در خود به دوچنان برسونند. البته حرف ما به این منظور نیست کل سر تا پا رو آلبالویی کنید خیر! بلکه این رنگ به عنوان رنگ اصلی قرار بگیره. آلبالویی چون رنگ گرمیه میتونه با پوست شما به راحتی هماهنگ بشه. 

استایل پوست گندمی

2- مشکی واسه پوست مشکی جذاب ترینه

شاید بگین بابا مشکی که به همه میاد در حالی که اینچنین نیست و مثلا افرادی که پوست سبزه ای دارند بهتره که از این رنگ چندان استفاده نکنند. رنگ مشکی میتونه افراد دارای رنگ پوست گندمی رو به شدت خوش استایل کنه. این رنگ برای لباس رنگیه که هیچ وقت تاریخ انقضا نداشته و نخواهد داشت و میتونید برای هر مناسبتی ازش استفاده کنید. 

افراد گندمی با پوشیدن رنگ مشکی در واقع به شدت قدرتمند و جسور تر دیده میشن و به طور کلی میگن افرادی که رنگ پوست گندمی دارند بهتره که یا روشن ترین رنگ ها و یا تیره ترین اونها رو بپوشند. چه رنگی بالاتر از مشکی؟

استایل پوست گندمی

3- سورمه ای میتونه پوست گندمی رو بی نظیر کنه

اگر همچنان دوست دارید بدونید افرادی که رنگ پوست گندمی دارند چه رنگ لباسی بیشتر بهشون میاد، خب باید بگیم بی شک یه لباس سورمه ای تو کمدتون داشته باشین. زمانی که به سراغ خرید لباس سورمه ای رفتین فراموش نکنید که تیره ترین اون رو انتخاب کنید و بعد لباس رو کنار مچ دست خود قرار دهید از دیدن نتیجه حیرت زده بشید! سورمه ای از دست رنگ هایی محسوب میشه که چه برای مراسمات رسمی و چه مهمونی ها به شدت خوب و میشه با خیال راحت روش حساب باز کرد. مخصوصا اگر گندمی هستی! 

استایل پوست گندمی

4- لباس به رنگ شیری واسه پوست گندمی

خب همونطور که گفتیم تیره ترین رنگ ها و روشن ترین رنگ ها به گندمی میاد، سایه های شیری هم میتونن خیلی راحت و خوشگل به این رنگ پوست بیاد چرا که میتونه رنگ پوست رو بازتر و شاداب تر نشون بده.

یعنی رنگ شیری مستقیما میتونه از خطای دید افراد اطراف شما استفاده کرده و پوست شما رو روشن‌ تر نشون میده.

استایل پوست گندمی

5- صورتی روشنه ولی به رنگ پوست گندمی میاد

یکی از جذاب‌ ترین رنگ‌ هایی که تو سال 2024 خانومها و آقایون با رنگ پوست گندمی با خیال آسوده میتونن ازش استفاده کنند، رنگ صورتی هستش. صورتی با سایه‌ های روشن، مثل صورتی پاستلی و صورتی باربی میتونه گزینه‌ های به شدت خوبی باشه واسه کسایی که رنگ پوستشون گندمی هستش. اگر علاقه دارین که سنتون کمتر از اونچه که هستین دیده بشه اصلا از رنگ صورتی غافل نشید و حتما روش حساب باز کنین.

استایل پوست گندمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها