|

کاغذ دیواری اتاق زن و شوهر / از طرح گرفته تا رنگ و تاثیرش چی خوبه؟ / فضاتو خفه نکنی

کاغذ دیواری ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب با اون سبکی که میتونه مناسب اتاق خواب باشه آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اینکه تو هر خونه ای اتاق خواب زن و شوهر اهمیت فراوونی داره که خب شکی نیست، اما اگر اینم زوج تازه عروس داماد باشند که خب بیشتر مهم میشه و باید بهش توجه بشه. اینکه شما چه سبک ست چوبی خریداری کنید با چه مدل و طرح و رنگی یک طرف، اینکه از چه آیتم هایی به عنوان عناصر جانبی دیزاین فضا بهره ببرید هم سمتی دیگر. مثلا استفاده از گل و گلدان، انتخاب مدل پرده و اکسسوری هایی که برای خوشگلاسیون محیط استفاده میشه و فرش و حتی کاغذ دیواری و لوستر.

کاغذ دیواری بخشی از زیباسازی فضا محسوب میشه که میتونه تاثیر فراوونی در آرامش و نما و حتی احساسات افراد داشته باشه. در واقع وقتی دیوار ها به شکل ساده ای سفید هستند، خب بی شک روح افراد هم به همون شکل ساده و به دور از شیطنت ها خواهد شد. اما با انتخاب یک کاغذ دیواری جذاب و مدرن با رنگی ایده آل شما وارد یک بُعد روحی و خلقی جدید خواهید شد که علاوه بر زیبایی فضا، یه حس خوب و قشنگی هم به خودتون میبخشه که خب اگر دقیقا طبق سلیقه زوج انتخاب بشه میتونه ایده ای بسیار مناسب باشه. اینکه مطابق با اونچه که دوست دارید باشه خوبیش به اینه که شاید یک زوج مینیمال پسند باشند و در جستجوی آرامش و صحبت در فضایی ملایم. اما زوجی دیگر رنگ های شارپ و جسور رو بپسندن و در چنین فضایی حس بهتری داشته باشند. در این مطلب میخوایم با انواع سبک کاغذ دیواری برای این مسئله آشنا بشیم، اگر شما هم نیاز به چنین حس  و حالب در اتاق خوابتون دارید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

13-1

طرح های کاغذ دیواری تو اتاق خواب زن و شوهر

خب تو بازار موجود تنوع در کاغذ دیواری به شدت زیاده و همین مسئله باعث شده تا انتخاب به شدت سخت بشه و افراد در هنگام خرید وقتی طرح و الگوهای مختلف رو می بینند، نتونن به راحتی اونچه که مناسبشون هستش رو انتخاب کنند. سلیقه ای که افراد دارند، سبک طراحی دکوراسیون و دیگر وسایل اتاق میتونن تاثیر فراوونی در انتخاب طرح کاغذ دیواری داشته باشند. سبک هایی که ساده و مینیمال هستند، و یا طرح های پتینه و گلدار و کلاسیک، تنها چن نوع از انواع مدل های کاغذ دیواری هستند. با وجود اینکه طرح کاغذ دیواری میتونه در میزان بودجه و سلیقه افراد تاثیر قابل توجهی بذاره، اما در نهایت اگر دلتون میخواد تا با ترن های روز دکوراسیون آشنا بشید و استفاده کنید، بهتره که از مشاوران فروش کاغذ دیواری کمک بگیرید و در نهایت انتخابی متناسب داشته باشید که مدرن نیز هست.

8

3-2

رنگ مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب زن و شوهر

احتمالا برای شما هم مهمترین بخش انتخاب کاغذ دیواری رنگش باشه چرا که در نگاه اول رنگ این آیتم به چشم میاد. رنگ های میتونن تاثیر زیادی در روانشناختی روحیه افراد داشته باشند. رنگ های گرم و شادی که میتونن باعث افزایش انرژی بشن در حالی که رنگ های ملایم و سرد، آرامبخش های مناسبی هستند و میتونن انتخابی جذاب برای اتاق خواب که محل استراحته باشند. یادتون نره مواردی که در این راستا مهم هستند سلیقه افراد، ابعاد اتاق، نورگیری فضا و البته سبک طراحی دکوراسیون اتاق خواب هستش که خب رنگ کاغذ دیواری یکی از معیارهای مهم برای داشتن یک فضای جذاب برای زوج هستش.

7

تاثیری که ابعاد اتاق خواب در انتخاب کاغذ دیواری داره

در اینجا به بحث متراژ فضا می رسیم که خب انتخاب کاغذ دیواری برای یک فضای کوچیک با انتخاب کاغذ دیواری برای یک فضای بزرگ متفاوته. فراموش نکنید که رنگ ها در این مسئله اهمیت فراوونی دارند و رنگ های روشن و ملایم برای اتاق های که مقیاس کوچیک تری دارند مناسبه و برای اتاق های که بزرگ هستند دست باز تر میشه و در اینجا شما میتونید از طرح های بزرگ و تیره  یا کلاسیک بهره ببرید. 

4-1

6-1

توجه به سلیقه زن و شوهر در انتخاب کاغذ دیواری اتاق مشترک

یکسری از افراد هستند که خب طرح های پرکار و شلوغ رو میپسندن. برخی دیگر هم از طرفداران طرح های ساده و مینیمال هستند که هر دو ایده برای اتاق های زن و شوهری جذاب هستند. اما مهمترین مسئله اینه که هر دو فرد طرح و رنگ رو بپسندن و دوستش داشته باشند. پس به سلیقه افراد احترام بگذارید.

2-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها