|

مبلمان فانتری و نئوکلاسیک جدید / راحتی دیگه قدیمی شد اینا حرف اولو تو یافت آباد میزنن

مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم بریم سراغ اون دست از مبل هایی که فانتزی هستند و کمی خاص، پس با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و مد بازی هر لحظش در حال تغییره و چیزی که تا دو روز پیش ترند محسوب می شده دیگه حالا آدم حساب نمیشه! مدی که ازش صحبت می کنیم ادغام شده با پیشرفت است که خب در نهایت ظاهر و باطنی به روز و جالب هدیه میدن. دکوراسیون و مبلمان نیز یکی از دسته های تغییر کرده در مسیر ترند ها هستند که هر ساله و یا هر چند سال یکبار دستمایه دنیای مد قرار می گیرند و تغییر میکنند. مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند اما امروزه خوش مصنوعی مدل مبلمانی طراحی میکنه که کمتر به ذهن آدمی خطور میکنه. البته که همون هوش مصنوعی هم ساخته دست انسان است اما یکسری وقت ها یه چیزایی ایده پردازی میشه که به واقعیت پیوستن شون چندان زود تند سریع نیست. مثلا یکی از اونها مدل های مبلمان شیک و جذابی هستید که ظاهر و نمایی بسیار متفاوت از هر آنچه که تا به حال دیده اید می باشند. این مبلمان از رنگ های خاصی هم استفاده کرده اند تا در دید بصری چشمگیر تر نیز نمایان شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این سبک مبلمان آشنا بشیم.

568748674

مبل با طرح فانتزی و فاخر

مبلمان کلاسیک با طرح و نقش های سنتی و فاخر، یه انتخاب بسیار مناسب و جذاب برای دکوراسیون هایی با سبک های لوکس و سنتی هستند. این سبک از مبل ها معمولا از چوب هایی مرغوب و با کیفیت مثل چوب گردو و یا ماهون ساخته میشن و از طرفی هم از پراچه هایی مثل مخمل یا ابریشم و چرم استفاده دارند. خصوصیت اصلی که مبلمان کلاسیک دارند مواردی مثل دسته های منحنی، منبت کاری های منحصر به فرد و و پایه های بلند و طرح دار هستند. این مبلمان اغلب در رنگ های تیره و گرمی مثل قهوه‌ ای، زرشکی و طلایی موجود هستند و میتونن فضایی مجلل و شیک ایجاد کنند.

5684785

857485

مبلمان مدرن با رنگ های خنثی

اما مبلمان مدرن برعکس مبل های کلاسیک هستند و از خطوطی ساده و طراحی های مینیمالیستی ساخته می شوند. این سبک از مبل ها بیشتر به دلیل کاربردی بودن و راحتی که دارند مورد استقبال قرار می گیرند و از مواد اولیه متنوعی همچون فلز، پلاستیک، چرم مصنوعی و پارچه ساده ساخته می شوند. رنگ های رایج در مبلمان مدرن اغلب رنگ هایی مثل سفید، خاکستری و مشکی می باشند که برای فضاهای کوچیک و دکوراسیون های با سبک مینیمال بسیار عالی و ایده آل می باشند.

87486

مبلمان مدل نئوکلاسیک یا نیمه کلاسیک

مدل مبلمان نیمه کلاسیک و یا نئوکلاسیک سبکی بسیار جذب است، چرا که تلفیقی از مدل های سنتی و مدرن می باشند. این مبل ها اکثرا از چوب های بسیار با کیفیتی ساخته میشن. از سویی هم طراحی اونها به گونه ای هستش که خطوط ساده تر و کمتری استفاده دارند و به نسبت کلاسیک ها مینیمال ترند. مبلمان نئوکلاسیک از نظر رنگ و طرح تنوع بسیار بالایی دارند که همین مزیت باعث شده تا با انواع دکوراسیون ها به خوبی ست بشن. مبلمان نیمه کلاسیک انعطاف پذیری خوبی هم در طراحی دارند که به همین دلیل میتونن با هر سلیقه ای تطابق پیدا کرده و هماهنگ بشن. محبوبیت این سبک در میون خریداران بسیار زیاد است.

63465

6976

مبلمان شیک مناسب خونه شما

اما انتخاب یک مبل مناسب بستگیه کامل داره به سبک دکوراسیون منزل یا فضای مورد نظر، نیازهای کاربردی و همچنین سلیقه شخصی و خانوادگی شما. مبلمان کلاسیک و نیمه کلاسیک واسه فضاهایی که میخوان شیک و لوکس بشن مناسب اند و مبلمان مدرن هم برای دکور بندی های مینیمال ایده آل هستند. مبلمان ال شکل نیز برای فضاهای خونگی و دکوری که دکوراسیون خاص دارند میتونن خیلی خوب باشن و در نهایت هم مبل های تخت خواب شو و روستیک برای دیزاین های یونیک منحصر به فرد هستند. اینکه شما چی دوست دارید و راحتی تون رو توی چی می بینید اهمیت فراوونی داره که باید در انتخاب مبل در نظر گرفته بشه. 

746

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها