|

بهترین برندهای تینت لب/ دیدی پسرا فک میکنن دختر نچراله ولی 2 کیلو آرایش داره تینت زده

در این مقاله چندتا از بهترین تینت های لب در بازار رو بهتون معرفی کردیم که بهترین گزینه برای استفاده به جای رژ هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که اگه آرایشت یه ذره زیاد بشه میگن اوه چه خبره عروسی میری آرایش نکنی میگن ای بابا یه ذره به خودت برس خیلی بی روحی که خب با این حساب شاید هر کسی یه مقدار گیج و سردرگم بشه ولی خب باید بگیم اصلا این حس بهتون دست نده بیخیال همشون بشید یعنی یه گوشتون در باشه و یه گوشتون دروازه دوست دارید آرایش کنید و دوست ندارید نکنید چون یه روزایی آدم رو مود یه سری کارها هست و یه روزایی نیست ولی خب موقع هایی که تو مود آرایش هستید سعی کنید که اون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید اولا که آرایش های شلوغ و خیلی پررنگ از مد افتاده و خب در حال حاضر همه به دنبال میکاپ هایی هستن که اون ها رو نچرال نشون بده مثلا خانومای دانشجو به دنبال آرایش شیک برا دانشگاه هستن و کسی برای این فضا به سراغ آرایش های شلوغ و پررنگ نمیره چرا که این کار خیلی خزه.

مورد بعدی این هست که شما برای یه میکاپ خوب باید مهارت های آرایشی خودتون رو بالا ببرید و بدونید قلق صورتتون چه جوریه و چطور اون رو آرایش کنید نتیجه ی بهترین میگیرید و زیبایی های صورتتون بولد تر و ایرادات اون کاور میشن مثلا در صورتی که چشم هاتون ریز هست و علاقمند هستید که اون ها رو درشت و گیرا به نظر بیارید باید بهترین آرایش برای چشم ریز رو بلد باشید تا با پیاده سازی اون چشم هاتون رو درشت تراز اون چیزی که هستن به نظر بیارید. اما کار همین جا تموم نمیشه و برای داشتن یه مکاپ شیک و پیک و زیبا شما باید بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایش رو هم تهیه کنید که خب نماسه و با پوست شما سازگاری داشته باشه مثلا خیلی ها به دنبال بهترین تینت لب هستن که این روزا استفاده ازش بسیار ترندت شده که در این مقاله سعی کردیم چندتا بهترین اون ها رو بهتون معرفی کنیم تا کمکی برای زیباتر شدن میکاپتون کرده باشیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین تینت های لب

تینت لب اتود

برند کره ای اتود هاوس یکی از بهترین تولید کننده های تینت لب در جهان بشمار میاد که در بازار ایران هم طرفدارهای بسیار زیادی داره و یکی دلایل این شهرت و محبوبیت قیمت مناسب در کنار کیفیت بالاست. تینت لب های این کمپانی روی لب ها حالت چسبندگی ایجاد نکرده و از موندگاری بسیار بالایی برخوردارن. از دیگر خوبی هایی هم که دارن این هست ئکه تنوع رنگی بسیار بالایی دارن از این رو شما با هر رنگ پوستی میتونید اون رنگ تینت رو که مناسب پوستتون هست رو پیدا کنید و باهاش به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

تینت های این کمپانی فرمولاسیونی بر پایه ی آب داشته و توی بسته بندی های زیبا عرضه میشن و میتونن در صورتی هم که تلاش برای پاک کردنشون کنید به راحتی و با محصولات پاک کننده ی آرایشی پاک بشن.

بهترین تینت های لب

تینت لب پریپرا

یکی دیگه از برندهای کره ای و شناخته شده در زمینه ی محصولات آرایشی به ویژه تینت برند پرپیرا هست که برخلاف دیگر برندها که اکثرشون تینت های براق و یا مات میسازن تینت هایی که حالت مخملی دارن تولید میکنه که خب این تفاوت برای خیلی از خانوم ها بسیار خوبه چرا که خیلی ها طرفدار این مدل از تینت ها هستن. پس با این حساب میشه که از علت های شهرت تینت های این برند به حالت مات و جذاب، بافت مخملی و کرمی اون ها و همچنین تنوع رنگی زیادشون اشاره کرد.

از شاخص ترین تینت هاش هم میشه به مدل پریپرا اینک ولوت اشاره کرد که فرمولاسیونش طوری هست که یه حالت مخملی و صاف روی لب ها ایجاد میکنه و با وجود این که بافت ضخیمی داره اصلا احساس سنگینی روی لب هاتون به وجود نمیاره.

بهترین تینت های لب

تینت لب بنفیت

یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تینت های لب مایع که در بازار وجود داره تینت لب بنفیت هست که تو چندتا رنگ متنوع عرضه میشه و تینت های لب این برند دارای اپلیکاتور بسیار حرفه ای هستن از این رو کار کردن با اون ها بسیار راحته و همچنین به دلیل فرمولاسیون قدرتمندی که دارن موندگاریشون هم بسیار بالاست و از خوبی های دیگه شون این هست که برای استفاده برای گونه هم مناسب اند. از دلایل محبوبیت این تینت ها میشه به رنگ های چشمگیر و جذابشون همراه با پیگمنت بالا اشاره کرد.

بهترین تینت های لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها