|

معرفی چند محصول ترند آرایشی برای آرایش لب

راز داشتن لب هایی برجسته و جذاب؛ تینت لب و لیپ گلاس بودنش مهم نیست چه جوری زدنش مهه

تینت لب بنفیت

معرفی جدیدترین رژلب های ترند 2023 با قیمت و عکس، برای لب هایی برجسته و جذاب رژلب قرمز، تینت لب بنفیت و یا لیپ گلاس حرارتی رو امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن لب هایی جذاب و برجسته آرزوی را می توان آرزوی هر خانم جوانی دانست، تا آنجایی که حتی برای داشتن آن اکثر خانم ها دست به تزریق ژل و فیلر و یا حتی روش های پر خطرتر و گران قیمت را انتخاب می کنند. این روزها احتمالاً بارها از اینفلوئنسرها و صفحات مجازی شنیده‌ اید که لیپ گلاس و یا تینت لب یکی از ترندهای پرطرفدار آرایشی امسال هستند و دیگر خبری از آن رژ لب‌ های‌ تیره و پررنگ نیست. البته می توان گفت به صورت کلی دیگر خبری از ترندهای گذشته و آرایش های غلیظ و اسموکی نیست. ترندهای سال جدید به سمت میکاپ های لایت و طبیعی می روند و محصولات آرایشی لب هم دقیقا همین گونه می باشند.

اگر بخواهیم یک محصول با کیفیت و مناسب را پیشنهاد دهیم می توانیم بگوییم که تینت لب بنفیت در میان تمام محصولاتی که قرار است معرفی شود بهترین و در واقع می توان گفت گل سرسبد آن ها می باشد. البته همانطور که می دانید وقتی صحبت از آرایش لب به میان می‌ آید معمولا دو دسته افراد وجود دارند؛ آن‌ هایی که عاشق رژ لب هستند و آن‌ هایی که به دنبال لیپ گلاس هستند. پس باید ببینید در ابتدا شما جزو کدام دسته هستید؟

اینکه کدام محصول لب را انتخاب می‌ کنید کاملا به شما بستگی دارد، اما مهم است که تفاوت واقعی بین رژ لب، برق لب، تینت لب و یا لیپ گلاس  را درک کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژ لب و یا تینت لب آشنا شوید.

تینت لب بنفیت

لیپ گلاس رِر بیوتی یا تینت لب؟

در ابتدا خوب است که بدانید لیپ گلاس انواع متفاوتی دارد و به صورت مایع و جامد در بازار موجود هستند. بعضی از لیپ گلاس‌ ها رنگی هستند و جای رژلب مایع را گرفته‌اند، چرا که روی لب خشک نمی‌ شوند و لب‌ ها را نرم و براق می‌ کنند. لیپ گلاس رِر بیوتی یک بالم لطیف و نرم است که ماننند یک گلاس درخشان است. این لیپ گلاس دقسقا مانند تینت لب لب ها را آبرسانی می کند و اصلا هم چسبناک نیست. این رژلب ترند در طول روز رطوب پوست لب را تامین می کند و همزمان رنگی ملایم و طبیعی به لب ها می بخشد.

البته شما می توانید علائه بر استفاده از این محصول به صورت تنهایی آن را روی رژلب مات، بزنید، البته دقت کنید که لیپ گلاس انتخابیتان باید شاین و دارای پیگمنت رنگی پایین باشد تا به لب‌هایتان حجم بیشتری بدهد دقیقا مانند وقتس که ژل لب تزریق نموده اید.

تینت لب بنفیت

تینت لب بنفیت

تینت لب بنفیت؛ جذاب و در عین حال ترندی

با گذشت زمان و پیشرفت صنعت لوازم آرایش، محصولات متنوعی برای آرایش لب‌ها، طراحی و تولید شده اند؛ که یکی از این محصولات، تینت لب نام دارد. تینت، یک محصول آرایشی است که برای رنگ‌ دهی طبیعی به لب‌ ها به کار می‌ رود. تینت لب بنفیت یک انتخاب عالی برای خانم هایی است که به دنبال آرایش‌ های لایت و جذاب هستند، زیرا این تینت لب دارای ظاهری طبیعی است و از دوام بالایی هم برخوردار است.

برای زدن تینت ها دقیقا مانند رژگونه مایع می توانید از اپلیکاتور آن استفاده کنید و در ادامه آن را بِلند و یک دست نمایید. البته اگر علاقه داشته باشید که لب هایی شاین داشته باشید می توانید بعد از خشک شدن تینت از لیپ گلاس برای روی آن استفاده نمایید.

تینت لب بنفیت

تینت لب بنفیت

رژ لب گوچی زورش بیشتره یا تینت لب بنفیت؟

در نسل جدیدی از رژ لب‌ ها، شاهد تغییراتی بنیادین در تمام جوانب این محصول آرایشی محبوب هستیم که نتیجه اش شده است محصولاتی بسیار سبک، مایع، بدون هرگونه ساختار مومی و چسبندگی که به آن تینت لب گفته می‌ شود. پس می توان گفت رژلب دارای پیشینه قدیمی تری است و همچنین از ترندهای همیشگی دنیای آرایش محسوب می شود. پیشنهاد ما برای میکاپ تابستانی امسال رژ لب گوچی است که ظاهری مات و مخملی دارد.

البته قبل از انتخاب از رنگ های آرایشی و ترند سال هم خبردار باشید بد نیست، ولی در کل انتخاب رژ لب کاری کاملا سلیقه ای است. این رژلب دارای مواد آبرسان است و در تمام مدتی که روی لب ها قرار دارد از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند.

تینت لب بنفیت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها