|

بازار لباس مجلسی در تهران؛ لباسای دوخت دبی که نگیناش زیر نور دیسکویی میشه رو میفروشن

در این مقاله چندتا از بازارهای لباس مجلسی در تهران رو بهتون معرفی کردیم تا بتونید برای مراسم های مختلف خودتون به راحتی لباس پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از بهترین راه هایی که میشه با استفاده از اون به زیبایی هر چه تمام تر در هر جمعی درخشید زدن استایل شیکه اصلا در حال حاضر خیلی ها معتقد هستن که استایل خوب صد هیچ از چهره ی خوب جلوتر و مهم تره و خب شما در صورتی که یه ظاهر معمولی داشته باشید ولی استایلتون بترکون باشه به نظر افراد بسیار خاص تر و جذاب به نظر خواهید اومد بنابراین باید تا جایی که میتونید برای داشتن استایل زیبا تلاش خودتون رو کنید که خب در وهله ی اول برای این منظور باید به ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون آشنایی کامل داشته باشید و بدونید که چه مدل لباس هایی بهتون میان و چه مدل هایی نمیان و همچنین رنگشون باید چه جوری باشه و بعد دلتون رو بزنید به خرید که مهم ترین قسمت کار هست.

چرا که تنوع بازار به قدری بالا هست که شاید شما ده تا مدل لباس رو پیدا کنید که همشون بهتون میان ولی خب در نهایت باید با توجه به سلیقه ی خودتون اونی رو انتخاب کنید که به دلتون نشسته و خب این موضوع یه مقدار کار رو سخت میکنه ولی همین جای کار هست که تفاوت سلیقه رو مشخص میکنه مثلا در حال حاضر که داریم کم کم به آخرای ماه صفر نزدیک میشیم مسلما خیلی ها یکی دوتا عروسی رو در پیش خواهند داشت و خب اولین موضوعی که برای عروسی به فکر هر خانومی میرسه اینه که حالا من چی بپوشم؟ که خب برای این منظور یه عالمه مدل های متنوع لباس هست از لباس مجلسی های پوشیده بگیر تا اونایی که زرق و برقشون چشم یه ملت رو درمیاره ولی خب در این بین خیلی ها نمیتونن جایی رو که لباس مجلسی موردنظرشون در اونجا پیدا میشن رو شناسایی کنن که خب برای این دسته از افراد میخواهیم چندتا از بازارهای لباس مجلسی در تهران رو معرفی کنیم که شما با هر سلیقه ای میتونید لباس موردنظرتون رو در اونجا پیدا کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بازار لباس مجلسی در تهران

میدان هفت تیر و میدان فاطمی در تهران

در صورتی که توی مرکز شهر تهران هستید و به دنبال یه مکان مناسب برای خرید لباس مجلسی هستید که با توجه با تنوع زیادش بی برو و برگرد اون لباسی روکه مناسبتون هست رو پیدا کنید توصیه ی ما به شما سر زدن به میدان هفت تیر و یا میدان فاطمی هست. لباس ها و مانتوهای مجلسی در این دو میدان به قدری با کیفیت هستن که فرقی با کارهای مزونی ندارن و صد البته که تنوع قیمت موجود در اون ها هم خرید رو برای هر قشری راحت کرده پس مطمئنا دست خالی از این بازارها برنمیگردید. همچنین این رو هم اضافه کنیم که گفتیم این دو بازار در مرکز شهر قرار گرفتن از این رو دسترسی شما بهشون هم آسون خواهد بود حتی با وجود این که ماشین نداشته باشید چرا که ایستگاه مترو در نزدیکی این دو میدان قرار داره که دیگه با این اوصاف اصلا برای سر زدن بهشون درنگ نکنید.

بازار لباس مجلسی در تهران

بازارچه سنتی ستارخان

ستارخان رو میشه یکی از قدیمی ترین محله ها توی تهران بشمار آوورد که فروشگاه های لباس زیادی تو این بازار به چشم میخوره. به همین دلیل شما میتونید انواع لباس رو در این بازار خریداری کنید که لباس مجلسی هم از این قضیه مستثنی نیست و میشه زیباترین و با کیفیت ترین لباس های این مدلی رو در این نقطه از تهران با تنوع بسیار بالا پیدا کنید و در هر مراسمی که مدنظرتون هست به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. شما همچنین میتونید در این بازار اقلام مجلسی دیگه از مانتو و کیف و کش بگیر تا لباس های مجلسی برای دختربچه ها رو هم پیدا کنید.

بازار لباس مجلسی در تهران

بازار نظام آباد در تهران

در صورتی که به بازار نظام آباد سر زده باشید متوجه مغازه های زیاد در اون میشید که به قدری تنوعشون زیاده که گیج نشید شانس آووردید و خب شما میتونید زیباترین و بهترین لباس های مجلسی رو در این بازار پیدا کنید که پاساژ امیر واقع در این بازار یکی از بهترین ها در این زمینه هست و شما میتونید با هر بودجه ای در این پاساژ اون لباسی رو که مدنظرتون هست رو پیدا کنید و حتی جلو فک و فامیل قیمتش رو بیشتر هم بگید چرا که کیفیت لباس ها به قدری بالاست که همه باور میکنن. برای دسترسی به این بازار هم میشه از طریق متروی ایستگاه سبلان اقدام کنید.

بازار لباس مجلسی در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها