|

ترندهای دکوراسیون در سال 1403 / چیزایی که می دونستی قدیمی شده با اینا به روزترین باش

ترندهای دکوراسیون هر سال میتونه ما رو در این راه کمک کنه تا علاوه بر زیبا چیدمان کردن خونه مون، به روز هم باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون از اون موضوعات خیلی جذابه که غرق شدن در دنیای بی نهایتش، نیازی به متخصص بودن در اون نداره و هر کس با هر مهارت و دانشی میتونه با دونستن یه سری اصول و خلاقیت و ذوق خودش، دکوراسیون منحصر به فرد خودش رو پیاده کنه. قشنگی مبحث دکوراسیون هم به همین انعطاف و خشک نبودن چارچوب اونه و اینکه هر کس بنا به سلیقه ش میتونه اون رو به شیوه خودش اجرا کنه. البته چیزایی که گفتیم به این معنا نیست که دکوراسیون دانش و مهارت نمیخواد؛ دنبال کردن این حوزه به شکل تخصصی موضوع صحبت ما نیست؛ برای یک علاقمند لازمه که اصول اون رو بدونه و در سطح دانسته ها و ذوق خودش پیاده ش کنه. ترندهای دکوراسیون هر سال میتونه ما رو در این راه کمک کنه تا علاوه بر زیبا چیدمان کردن خونه مون، به روز هم باشیم. در این مطلب، به توضیح ترندهای دکوراسیون در سال 1403 می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

decoration-1403-1

طیف رنگی طوسی رو فراموش کنید

چند سالی بود که دکوراسیون مدرن و مینیمال با طیف رنگی طوسی و خاکستری گره خورده بود و خیلی ها از این رنگ در دکوراسیون خونه شون استفاده می کردن، اما باید بگیم که دکوراسیون جدید به سمت رنگ های گرم و طبیعی متمایل شده و از رنگ های سرد و خنثی فاصله گرفته. چه چیزی بهتر از رنگ های گرمی مثل طیف رنگی نارنجی و قهوه ای میتونه به فضای منزل ما صمیمیت و گرما ببخشه؟ از رنگ ها جسورانه تر استفاده کنید و در کنار قهوه ای، رنگ هایی مثل سبز کله غازی و قرمز رو قرار بدید و معجزه رنگ ها رو ببینید!

decoration-1403-5

عناصر طبیعت رو جدی بگیرید

ترندهای دکوراسیون 1403 به ما میگه که از عناصر طبیعت هرچه بیشتر در فضاسازی خونه هامون استفاده کنیم. طرح های طبیعی چوب، شاخه و برگ درختان، گل و گیاهان طبیعی و... می تونن شما رو به ایده آل دکوراسیون جدید نزدیک تر کنن و فضایی زیبا و دلنشین برای شما فراهم کنن.

decoration-1403-4

از اشکال منحنی استفاده کنید

استفاده از طرح های هندسی و اشکال منحنی در دکوراسیون اگر هوشمندانه باشن، فضایی خاص و زیبا ایجاد می کنن که هرچه بیشتر منزل شما رو منحصر به فرد و مخصوص شما می کنن. در ترند دکوراسیون 2024، خبری از فضای جدی و رسمی در قالب ‌های همیشگی نیست. ورود انحنا به دکوراسیون فضاهای داخلی، محیطی آرامبخش و صمیمی ایجاد میکنه که بسیار دلپذیره.

decoration-1403-7

آشپزخونه رو به تکنولوژی روز مجهز کنید

موضوع مهم بعدی که در دکوراسیون سال 1403 مورد توجه خاص قرار گرفته و احتمالا تا همیشه هم بخش جدایی ناپذیر دکوراسیون منزل باقی خواهد موند، طراحی یک آشپزخونه مدرن و مجهز هست. استفاده از اکسسوری های به روز کابینتی، نورپردازی خاص، تجهیزات روشنایی مدرن، کابینت های مخفی و... هم کارایی منحصربه فردی دارن و هم فضایی شیک و لاکچری به وجود میارن که حالا حالاها ترند باقی خواهد موند.

decoration-1403-8

سرویس بهداشتی رو آرامبخش دکور کنید

موضوع مهم دیگه در دکوراسیون ترند 2024، چیدمان سرویس بهداشتی و حمام به منظور فضایی امن و آرام برای ریلکس بودنه. یک حمام جذاب که وقت گذروندن در اون از عمرت حساب نشه میتونه بسیار دلنشین و خاص باشه. تا جای ممکن از اکسسوری هایی مثل شمع و عود، گیاهان و عناصر طبیعی برای چیدمان حمام استفاده و فضای اون رو آرامش بخش کنید.

decoration-1403-10

اگه به موضوع دکوراسیون علاقمند هستید، اینجا مخصوص شماست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها