|

جدیدترین مدل های کمد دیواری / با کمی خلاقیت فضای خونه رو شیک و لاکچری کن

اون زمان که کمد دیواری همه شبیه هم بود گذشته و حالا ایده های زیادی در این زمینه وجود داره. اینجا در مورد ایده های مدرن کمد دیواری صحبت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون موضوع خیلی جذابیه که این روزا بیشتر از قبل مورد توجهه و هر کسی سعی میکنه با توجه به بودجه و سلیقه خودش، بهترین چیدمان رو برای خونه و محل کارش پیاده کنه. انتخاب کابینت، مبلمان، میز ناهارخوری، کنسول و... بسیار مهمه و باید بر اساس سبک چیدمان منزل صورت بگیره. هماهنگی بین آیتم های مختلف دکوراسیون هم بسیار مهمه و باید اصولش رو رعایت کرد تا سر و شکل خونه یا محل کارمون، چشمگیر و خاص باشه.

کمد دیواری هم یکی دیگه از آیتم های مهم در زیبا به نظر رسیدن دکوراسیون و چیدمان منزل ماست. این روزا ایده های خاص و جالب زیادی هست که میشه اونها رو پیاده سازی کرد. اون زمان که کمد دیواری همه خونه ها شبیه هم بود گذشته و حالا میشه ایده های جدید و متنوع زیادی رو اجرایی کرد که دکوراسیون خونه رو بسیار جذاب میکنه. توی این مطلب در مورد ایده های جدید برای طراحی کمد دیواری صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

komod-divari-modern-6

کمد دیواری با تخت های تاشو

کوچیک شدن فضای آپارتمان ها باعث شده تا دکوراسیون بهینه تر از گذشته باشه و تا جای ممکن با طراحی های خلاقانه از فضاها استفاده بشه. یکی از این مظاهر بهینه کردن فضا، طراحی کمد دیواری با تخت های تاشو هست که علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، فضای کوچیک خونه رو بازتر می کنن.

اگر خونه شما فضای زیادی برای گذاشتن تخت های متعدد نداره می تونید از ایده کمد دیواری با تخت های تاشو استفاده کنید.

komod-divari-modern-1

komod-divari-modern-2

کمد دیواری با درهای شیشه ای

یکی دیگه از مدل های کمد دیواری جدید و خلاقانه، طراحی کمد دیواری با درهای شیشه ای هست که جلوه ای خاص به اتاق ها و فضای هال و پذیرایی شما میده. این طراحی حتی میتونه فضای شما رو بزرگ تر و بازتر نشون بده.

استفاده از ایده کمد دیواری با درهای شیشه ای مخصوصا برای فضای هال و پذیرایی بسیار جذاب و زیباست و اگه با دقت چیدمان بشه میتونه ظاهری چشمگیر برای خونه شما به وجود بیاره.

komod-divari-modern-3

komod-divari-modern-4

کمد دیواری با آینه و طرح های هندسی

یکی دیگه از جدیدترین مدل های کمد دیواری، طرح نئوکلاسیک هست که با طراحی های خاص و شکل های هندسی شناخته میشه. ایده نصب آینه روی درهای کمد دیواری و برش های هندسی جذاب روی اون، میتونه ظاهری شیک و جذاب به فضای اتاق ها و یا هال و پذیرایی شما ببخشه.

komod-divari-modern-7

کمد دیواری با درهای کشویی

ایده کمد دیواری با درهای کشویی یه طراحی مدرن در این زمینه هست که علاوه بر بازتر کردن فضا و استفاده راحت تر، نمایی جذاب و زیبا به فضای شما می بخشه و دکوراسیون خونه شما رو خاص می کنه.

طراحی مدرن کمد دیواری به شکل مینیمال انجام میشه و در اون از پیچیدگی و تکلف خبری نیست. رنگ های خنثی با کمترین جزئیات از ویژگی های طراحی مدرن کمد دیواری هست که این روزا خیلی ترند شده و مورد توجه بسیاری قرار گرفته.

komod-divari-modern-9

komod-divari-modern-8

اگه به موضوع دکوراسیون علاقمند هستی، اینجا با کلی مطلب خوندنی، مخصوص توئه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها