|

دکوراسیون شیک و مجلل با سبز کله غازی / همراه با تصاویر جذاب از چیدمان با این رنگ

توی این مطلب درباره نحوه استفاده از رنگ سبز کله غازی در چیدمان هال و نشیمن صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از رنگ ها در دکوراسیون میتونه فضای زندگی و یا کار ما رو دلنشین و زیبا کنه؛ رنگ های گرم و شاد در تلفیق با رنگ های سرد و خنثی، محیط رو از یکنواختی خارج میکنه و باعث میشه فضا برای آرامش پیدا کردن و یا فعالیت اقتصادی، دلچسب بشه.

رنگ هایی مثل طوسی، سورمه ای، کرم و قهوه ای رو میشه توی خیلی از فضاها دید اما استفاده از بعضی رنگ های خاص مثل آبی درباری، سبز کله غازی، ارغوانی و... در دکوراسیون خونه نیاز به کمی شجاعت و خلاقیت داره. توی این مطلب درباره نحوه استفاده از رنگ سبز کله غازی در چیدمان هال و نشیمن صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

Turquoise-decor-4

نکاتی در مورد سبز کله غازی

رنگ سبز کله غازی مقادیر نسبتا مساوی از رنگ های سبز و آبی رو در خودش داره و به اون آبی اقیانوسی هم میگن. سبز کله غازی یه رنگ سرد محسوب میشه و باید در دکوراسیون به رنگ های مکمل و گرمی که در ترکیب با سبز کله غازی جذاب هستن هم توجه کرد.

رنگ سبز کله غازی برای خونه های نسبتا بزرگ پیشنهاد میشه مخصوصا اگر از اون برای دیوارها، مبلمان و یا پرده استفاده کنید. این رنگ به ویژه اگر نوع تیره ش رو انتخاب کنید، برای فضاهای کوچیک مناسب نیست.

Turquoise-decor-6

سبز کله غازی یک رنگ خاصه و فضا و محیط زندگی شما رو شیک و مجلل نشون میده فقط باید در انتخاب آیتم های با این رنگ، هوشمندانه عمل کنید.

سبز کله غازی برای یک دیوار شاخص

اگر در منزل خودتون سالن نسبتا بزرگ و پر نوری دارید و به سبز کله غازی هم علاقمند هستید، میتونید یک دیوار شاخص رو به این رنگ دربیارید. برای منازل کوچیک بهتره که یک دیوار کوچیک و فرعی رو سبز کله غازی رنگ بزنید.

Turquoise-decor-3

رنگ سبز کله غازی در کنار رنگ هایی مثل سفید و یا طوسی روشن برای دیوارها میتونه مورد استفاده قرار بگیره؛ در پذیرایی و نشیمن، دیواری رو که به کتابخونه یا میز تلویزیون اختصاص دادید و یا دیوار نزدیک پنجره و در اتاق خواب دیوار پشت تخت خواب برای رنگ کله غازی مناسب و عالیه.

Turquoise-decor-5

سبز کله غازی برای مبلمان

یکی دیگه از آیتم های توی خونه که میتونه رنگ سبز کله غازی داشته باشه و فضا رو شیک نشون بده، مبلمان هست. اگر یک ست کامل مبل رو به این رنگ اختصاص بدید احتمالا فضا رو تیره و دلگیر خواهید کرد پس بهتره یک کاناپه و یا مبل های تک نفره رو سبز کله غازی و ترجیحا با پارچه مخمل انتخاب کنید.

Turquoise-decor-7

اگر مایل هستید که یک فضای پینترستی در منزل خودتون ایجاد کنید، کاناپه ای به رنگ سبز کله غازی انتخاب کنید و مبل های تک کنار اون رو ساده و یا طرح دار و در رنگ های خردلی و سفید در نظر بگیرید.

Turquoise-decor-2

اگر مبل های تک نفره رو به رنگ سبز کله غازی انتخاب می کنید، در نظر گرفتن والان پرده به همین رنگ، ترکیب زیبایی به وجود خواهد آورد.

Turquoise-decor-1

سبز کله غازی و طلایی؛ ترکیب شاهانه

اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک هست، چوب مبلمان خودتون رو طلایی انتخاب کنید، چون این رنگ در ترکیب با سبز کله غازی یک فضای شاهانه و لوکس به وجود میاره که بسیار چشمگیر خواهد بود.

برای سبک چیدمان مدرن و مینیمال، انتخاب چوب در رنگ های قهوه ای و یا سفید برای مبلمان، ترکیب زیبا و شیکی خواهد بود.

Turquoise-decor-9

سبز کله غازی و خردلی؛ یک ترکیب برنده

یکی دیگه از رنگ های مکمل برای سبز کله غازی، رنگ خردلی هست که میتونه فضا رو دلنشین تر کنه. اگر کاناپه ای به رنگ سبز کله غازی دارید می تونید دیوار پشت اون رو به رنگ خردلی دربیارید و از چند کوسن به همین رنگ هم استفاده کنید.

Turquoise-decor-8

استفاده از دکوری هایی مثل گلدون، تابلو و... به رنگ خردلی هم فضای شما رو دل انگیز خواهد کرد. علاوه بر این رنگ سبز کله غازی با رنگ هایی مثل زرد تیره، نارنجی، سرخابی، سفید، طوسی، طلایی و سرمه ای هم هماهنگی خوبی داره.

اگر به موضوع دکوراسیون علاقمند هستید، اینجا رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها