|

بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران / قیمت های منصفانه شون به کنار اوستا دستمزدش پول پفکه

در این مقاله چندتا از بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران رو بهتون معرفی کردیم تا تعمیرات خودروتون از این به بعد براتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا میشه خیلی از چیزها رو تعمیر کرد مثلا شما ماشین لباسشوییت خراب شه میتونی تعمیرش کنی، لباست بزرگ بشه و بخوای کوچیکش کنی میتونی تعمیرش کنی و حتی در این بین دیگه آدم ها رو هم میشه تعمیر کرد مثلا دندونای خرابشون رو درست میکنن طوری که انگار از اول هم خراب نبوده! پس با این حساب شما در این دنیا میتونید خیلی از چیزها رو تعمیر کنید و مجددا ازشون استفاده کنید ولی خب باید برای این منظور پیش یه آدم کاربلد برید که از پس کار برمیاد و در انتها یه کار تر و تمیز تحویل شما میده که با دیدنش حظ کنید و تو دلتون بهش بگید دست خوش و خب در انتها هم که میخواهید دستمزدش رو پرداخت با رضایت کامل این کار رو کنید و حتی برای تشکر مبلغ بیشتری هم پرداخت کنید.

البته که شاید با خودتون بگید که تعمیر کار خوب در هر زمینه ای پیدا کردن سخته که خب ما هم منکر این قضیه نمیشیم ولی خب آیا شما نهایت تلاش خودتون رو برای این کار به کار میگیرید چون میدونید که جوینده یابنده هست و محال ممکنه که شما نهایت تلاش خودتون رو برای پیدا یه تعمیرکار خوب به کار بگیرید و نتونید اون فرد رو پیدا کنید مثلا یکی از راه هایی که میشه برای این منظور به کار گرفت جستجو در اینترنت هست به همین دلیل در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید ما میخواهیم چندتا از بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران رو بهتون معرفی کنیم تا در صورتی ماشین هاتون نیاز به تعمیر داشت یه سر به این تعمیر گاه ها بزنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

Car repairs

تعمیرگاه تخصصی کیانوش خودرو

تعمیرگاه تخصصی کیانوش خودرو رو میشه یکی از بهترین و مجرب ترین تعمیرگاه ها ماشین توی تهران بشمار آوورد که بسیار هم مجهز هست. این تعمیرگاه بیشتر از یک دهه هست که در زمینه ی تعمیر ات ماشین در حال فعالیت هست و همه روزه آماده ی تعمیر ماشین های مختلف ایرانی و خارجی هست. شما تو این تعمیرگاه از خدماتی مثل تعمیر تخصصی گیربکس های اتوماتیک و دستی، انجام سروریس های دوره ای، تعمیر انواع ECU  و یونیت، سیم کشی برق و عیب یابی تخصصی با دیاگ، نقاشی، صافکاری، تنظیم فرمان، بالانس لاستیک ها، صفرشویی و... بهره مند خواهید شد.

این رو هم اضافه کنیم که علاوه بر انجام خدماتی نظیر برشکاری و تراشکاری در محل کلیه ی لوازم یدکی و قطعات خودروهای خارجی بدون واسطه از حاشیه ی خلیج فارس تهیه میشه پس در صورت داشتن ماشین های این مدلی بدون نگرانی از بابت برند خوردو و همچنین مشکل اون میتونید به این تعمیرگاه در تعمیر اون اعتماد کنید. راه های ارتباطی با این مجموعه هم به شرح زیر است:

آدرس:  تهران – تقاطع آجودانیه و کاشانک – کوی پوریا – مجتمع خودرویی کاج – تعمیرگاه کیانوش خودرو

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۰۹۹۵۳

اینستاگرام: kianoushkhodro

Car repairs

تعمیرگاه تخصصی خودروهای ایرانی و خارجی تهران رویال

تهران رویال رو میشه یکی دیگه از تعمیرگاه های تخصصی در ایران بشمار آوورد که خدماتی نظیر عیب یابی و تعمیر تخصصی موتور، تعمیرات جلوبندی و سیستم تعلیق، تعمیر انواع گیربکس‌ های اتوماتیک و دستی، کارشناسی فنی خودرو، خدمات تخصصی برق خودرو، انجام کلیه سرویس ‌های دوره ‌ای خودرو شامل بازدید شمع ‌ها و شستشوی سوزن انژکتور با دستگاه التراسونیک، بازدید‌های قبل از سفر شامل تنظیم زوایای چرخ و متعلقات جلوبندی، تهیه لوازم و قطعات اصلی خودرو از واردکنندگان شناخته شده و... ارائه میده. 

به جرئت میشه گفت که این تعمیرگاه در تهران یکی ازبهترین ها در زمینه ی تعمیر خودروهای کره ای و ژاپنی هست. این مرکز از سال 1390 فعالیت خودش رو شروع کرده و در قبال خدماتی که ارائه میده قیمت های مناسبی داره و همین موضوع یعنی کیفیت بالای خدمات و مقرون به صرفه بودن هزینه ها باعث شده که روز به روز تعداد مشتری های این مجموعه روند صعودی داشته و به تعداد اون ها افزوده بشه. راه های ارتباطی شما با این تعمیرگاه به شرح زیر است:

آدرس: تهران – خیابان آزادی به سمت انقلاب – نرسیده به بزرگراه یادگار امام – ابتدای خیابان حیدر تاش – کارواش فربد – تعمیرگاه تهران رویال

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۰۶۴۴۲۰

شماره همراه: ۰۹۱۲۹۶۷۸۸۱۷

اینستاگرام: tehran_royalll

روز و ساعت کار تعمیرگاه:

  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۹:۳۰
  • پنج ‌شنبه ها از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰
  • جمعه ها: تعطیل

Car repairs

تعمیرگاه خودروهای ایرانی و خارجی عباسی

یکی دیگه از بهترین تعمیرگاه های ماشین در تهران که هم خودروهای ایرانی و هم خودروهای خارجی خوراکش هست تعمیرگاه تخصصی عباسی هست که بیشتر از دو دهه تجربه داره و تونسته در این عرصه به بهترین شکل ممکن بدرخشه و یه سر و گردن از رقبای خودش بالاتر باشه. کادر این مجموعه همه متخصص بوده از این رو عیب یابی و تعمیر ماشین شما برای اون ها راحت خواهد بود 

این مجمموعه از دستگاه های پیشرفته و تجهیزات به روز برخوردار بوده و به علت داشتن ابزارآلات حرفه ای نظر خیلی از افرادی که نیاز به تعمیر ماشینشون دارن رو به خودش جلب کرده. در این تعمیرگاه خدماتی نظیر بازدید و تعمیرات کامل جلو بندی و سیستم تعلیق، باطری ‌سازی، تعمیرات تخصصی موتور، تنظیم موتور، عیب ‌یابی (دیاگ) و... ارائه میشه. راه های ارتباط با این مجموعه هم به شرح زیر است:

آدرس: تهران – بزرگراه نواب شمالی – خیابان کیوان – نبش کوچه کاسبی – پلاک ۷۲ – تعمیرگاه ماشین عباسی

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۱۷۲۷۸۱

اینستاگرام: mohsenn.abbasi

Car repairs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها