|

از بین بردن فرورفتگی و شکستگی فرش که در اثر پایه های مبل به وجود میان

در این مقاله در خصوص از بین بردن فرورفتگی و شکستگی فرش که توسط پایه های مبل ایجاد میشن صحبت کردیم تا فرش رو مثل روز اول کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترفندها در دنیای امروز میتونن کارهای شما رو سرعت بخشیده و شما رو تا حد بسیار زیادی جلو بندازن و حتی در صورتی که یه کاری رو با روش قدیمی انجام میدادید و اون نتیجه ای رو که باید و شاید رو نمیگرفتید با وجود ترفندهای کاری میشه جور دیگه ای کار رو سر و سامون بدید و نتیجه ی بهتری ازش بگیرید مثلا شاید در از بین بردن موهای کله پاچه همیشه روش کز دادن رو امتحان کردید ولی باز هم یه مقداری از موها باقی موندن در حالی که میتونید با یه سری دیگه از راهکارها یه جوری این ماده ی غذایی رو اپیلاسیون کنید که یه دونه مو هم روش باقی نمونه و لذت خوردن این غذای خوشمزه رو براتون چند برابر کنه چون دیگه بدون استرس غذاتون رو میل میکنید و نگرانی از بابت این که یه موقع تو قاشقتون مو پیدا بشه نخواهید داشت.

پس با این حساب میشه گفت که ترفندها یه جورایی کمک دست و یاری رسان شما هستن و خب قبل از شما هم افراد زیادی اون ها رو تست کرده و نتیجه گرفتن پس میتونید با خیال راحت به اون ها رجوع کرده و کارها رو پیش ببرید و همونطور هم که مثال زدیم اصلا فرقی نداره که در مورد چه کاری به دنبال ترفند باشد از ضد عفونی کردن توت فرنگی بگیر تا از بین بین جای میخ روی دیوار. حالا هم که در حال مطالعه ی این مطلب هستید میخواهیم چندتا ترفند تازه بهتون در خصوص از از بین بردن رد پایه ی مبل روی فرش یاد بدیم تا یه وقت فرشتون در اثر این موضوع نشکنه و دفرمه نشه، پس در ادامه با ما برای بالا بردن اطلاعات خودتون برای آسان تر کردن این کار همراه باشید.

از بین رد مبل روی فرش

برای از بین رد مبل روی فرش از سشوار استفاده کنید

یکی از بهترین راه هایی که میشه با استفاده از اون رد پایه ی مبل رو روی فرش از بین ببرید استفاده از سشوار هست؛ برای شروع این کار هم در ابتدا باید دست های خودتون رو روی قسمت های فرو رفته ی مبل بکشید تا الیاف اون به شکل عادی برگرده و بعد جارو برقی بکشید که خود این موضوع تا حد بسیار زیادی فررفتگی رو از بین میبره.

حالا نیاز به یه سشوار و یه اسپری پر از آب دارید که در ابتدا باید آب رو روی فرورفتگی فرش اسپری کنید و سشوار رو روی حالت داغ قرار داده و روشن کنید و بعد روی فررفتگی بکشید در این حالت باید سشوار چیزی حدود ده سانتیمتر از فرش دور نگه داشته بشه تا یه وقت آسیبی به اون نرسونه. همونطور هم که فرش رو خشک میکنید انگشت خودتون رو روی اون بکشید تا حجم فرش بازگردونده بشه و قسمت های فرورفته ی اون به حالت عادی برگردن.

از بین رد مبل روی فرش

برای از بین رد مبل روی فرش از اتو استفاده کنید

برای استفاده از این روش یه پارچه ی سفید و تمیز بردارید و اون رو با آب خیس کنید و روی فرورفتگی فرش قرارش بدید و بعد اتو رو چند سانتی متر بالاتر از فرش و پارچه قرار بدید تا یه وقت به فرش آسیب نزنه و و حالا روی قسمت فرورفته دست بکشید تا به شکل اول خودش برگرده. این روش برای فرورفتگی هایی که در اثر زمان ایجاد شدن و راحت از بین نمیرن بسیار موثره. البته که در هنگام استفاده از این راهکار باید حواستون رو جمع کنید که اتو رو به هیچ وجه روی فرش قرار ندید چون اینطوری احتمال سوختگی فرش وجود خواهد داشت.

از بین رد مبل روی فرش

برای از بین رد مبل روی فرش از تکه های یخ استفاده کنید

شاید کسی بهتون بگه که برای از بین بردن فرورفتگی های فرش نیاز به این که کار شاقی کنید نخواهید داشت تعجب کنید ولی خب واقعیت همین هست چرا که شما میتونید این مشکل رو حتی با چند تکه یخ هم برطرف کنید که شاید روش ساده ای بیاد ولی حسابی موثره و صد درصد محبوب هست و میتونه کاری با فرشتون کنه که انگار نه انگار از اول هم ردی روی اون بوده! برای این منظور هم کافیه که یه تکه یخ تهیه کنید و اون رو روی فررفتگی فرش قرار بدید و اجازه بدید که یخ خود به خود ذوب بشه که در این حالت در اثر انقباض و انبساطی که برای الیاف فرش پیش میاد فرش شما به راحتی هر چه تمام تر به شکل عادی خودش برمیگرده. در انتها هم با یه اسفنج آب اضافی رو گرفته و فرش رو خشک کنید که برای این منظور میتونید از سشوار هم استفاده کنید.

از بین رد مبل روی فرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها