|

مبل بنفش انتخابی جسورانه برای خاص پسندها؛ با این فرشا خونتو لوکس و اشرافی بچین

مبل بنفش

مبل بنفش این قابلیتُ داره که تمام توجه ها رو در لحظه ورود به منزل به خودش جلب کنه پس هیچ وقت از این رنگ سحرآمیز غافل نشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما براتون پیش اومده که موقع خرید لوازم منزل مثل مبل و فرش دلتون یه رنگ جدید خواسته اما اطرافیان گفتن فلان رنگ بخر چون هیچ وقت از مد نمی افته خواهشا اینجور مواقع به حرف دلتون گوش بدید، جسارت داشته باشید و برید سراغ رنگی که دوست دارید. لطفا انقدر به این جناب مد رو ندید قرار نیست ایشون به شما خط بِدَن پس بدون توجه به اینکه چی مده اونی رو بخرید که دوست دارید حتی اگه مد نباشه. احتمالا با خوندن همین چند خط پیش خودتون گفتید که اینا چرا انقدر با مد مشکل دارن؟

راستشُ بخواین خودمم وقتی برگشتم ببینم چی نوشتم حس کردم که گارد عجیبی نسبت به مد گرفتم چنبار پاکش کردم اما دوباره برگشتم به همین متن؛ چون احساس میکنم ما به طرز عجیبی درگیر مد و مدگرایی شدیم البته مد الزاما چیز بدی نیستا اما نباید روی زندگیمون تاثیر منفی بزاره.

حتما شنیدید که میگن فلان چیز دِمده شده این همون تاثیر منفی مدِ فرض کنید کلی هزینه کردید یه وسیله ای رو خریدید بعد از مدت کوتاهی حس کردید که دیگه دوسش ندارید چرا؟

مبل بنفش

چون از مد افتاده یادتونِ گفتم وقتی میخواین وسیله ای بخرید عده ای میان میگن فلان رنگُ بخر چون همیشه مده؛ خُب این بندگان خدا احتمالا بارها با مقوله مد و دمده شدن مواجه شدن به همین خاطر خواستن بهتون کمک کنن ولی غافل از اینکه با همین یه جمله کوتاه شما رو نسبت به چیزی که دوست دارید دچار تردید کردن. پس لطفا برای خودتون زندگی کنید و اون چیزی رو بخرید که دوست دارید حتی اگه مد نباشه.

مبل بنفش

اینا رو گفتیم برای اینکه امروز قراره رنگی رو بررسی کنیم که انتخابش خیلی جسارت میخواد مطمئنا اگه به کسی بگید که میخواین مبل بنفش بخرید سعی میکنن پشیمونتون کنن ولی اگه این رنگ دوست دارید تردید نکنید. مبلمان بنفش در صورتی که بقیه آیتم ها به درستی انتخاب بشن فضای جذاب و دلنشینی رو براتون به وجود میاره. توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که اگه این رنگ مبلُ انتخاب کردید بهتره فرشتون چه رنگی باشه تا در نهایت خونه ای شیک داشته باشید. قبل از اینکه راجع به این موضوع صحبت کنیم بهتره یکم راجع به رنگ بنفش و اینکه مبلمان بنفش برای چه فضاهایی مناسبِ صحبت کنیم.

مبل بنفش

بنفش بیشتر بشناس

به گزارش شایانیوز بنفش رنگی اشرافی و شادِ که باعث میشه فضا مجلل به نظر بیاد در واقع این رنگ سادگی محیطُ می شکنه و باعث گرم شدن فضا میشه. از نظر روانشناسی این رنگ وقار، عزت نفس، اصالت و آرامشُ به همراه میاره. بنفش از ترکیب دو رنگِ قرمز و آبی به وجود می یاد در نتیجه سکون و آرامشُ از آبی و انرژی و جذابیت از قرمز میگیره. بسته به این که چه درصدی از قرمز یا آبی با هم ترکیب بشن تنالیته‌ها و طیف‌های مختلفی از رنگ بنفش به وجود میاد. یاسی، ویولت یا بنفش آبی، ارغوانی و بنفش قرمز طیف های مختلف رنگ بنفش هستند.

2221981-8-L

چرا مبل بنفش؟

واقعا چرا مبل بنفش؟ چون معجزه میکنه مبل بنفش این قابلیتُ داره که تمام توجه ها رو در لحظه ورود به منزل به خودش جلب کنه پس هیچ وقت از این رنگ سحرآمیز غافل نشید. پرطرفدارترن رنگ هایی که میتونن با بنفش ست بشن عبارتند از: سفید، نارنجی، آبی ملایم، صورتی، طوسی، نقره ای، طلایی، زرد، خاکستری و طیف های دیگه خود بنفش نظیر یاسی.

مبل بنفش

از مبل بنفش چجوری استفاده کنیم؟

اگه مبلمان بنفش انتخاب شماس لازم نیست کل ست بنفش باشه فرض کنید مبلمانتون شامل یه کاناپه و دو مبل تک نفره باشه برای ایجاد هماهنگی می تونید کاناپه رو با رنگ طوسی و کوسن های بنفش، و دو مبل یک نفره رو به رنگ بنفش انتخاب کنید. میتونید از طیف های تیره روشن بنفش هم استفاده کنید مثلا کاناپه رو به رنگ یاسی انتخاب کنید و مبل های یک نفره رو بنفش تیره.

مبل بنفش

برای چیدمان خونتون از 3 تا رنگ استفاده کنید

یه مشکل خیلی بزرگ تو خونه های ایرانی اینِ که از رنگ های زیادی استفاده میشه این مسئله باعث ایجاد نوعی شلختگی تو خونه میشه. بهترین حالت اینِ که برای چیدمان خونتون از 3 تا رنگ استفاده کنید یه رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو تا رنگ دیگه رو جوری به کار ببرید که به صورت پاشیدن باشه یعنی خیلی زیاد نباشه در واقع دو تا رنگ دیگه نباید موجب بشن که رنگ اصلی نتونه خودشُ نشون بده.

9

اگه مبلمانت بنفشِ فرش این رنگی انتخاب کن

برای مبلمان بنفش، هم میتونید از فرش های سنتی استفاده کنید هم از فرش های مدرن. اگه انتخابتون فرش سنتیه، فرشی با تم رنگی طوسی که توش از رنگ های صورتی و پوست پیازی استفاده شده باشه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. یه نکته خیلی مهم تو انتخاب فرش برای مبلمان بنفش اینِ که بهترِ از یک فرش استفاده کنید چرا که چند فرش کوچیک فضا رو خفه میکنه. همچنین بهتره طرح فرش شلوغ نباشه و حداکثر از 2 رنگ حاکم و اصلی استفاده بشه.

Untitled

اگه مبلتون بنفش میتونید فرش از رنگ هایی مثل کرم، طوسی، خاکستری، بژ، سفید، آبی، نخودی، نسکافه ای و قهوه ای انتخاب کنید. انتخاب فرش رنگارنگ در کنار مبل بنفش هم انتخاب مناسبی است فرش هایی با طرح های هندسی با رنگ هایی مثل آبی، کرم، خاکستری بهترین ترکیب‌های رنگی در کنار مبل بنفش است.

melon-purple

برای دکوراسیون با مبل بنفش میتونید فرشُ هم از خانواده بنفش انتخاب کنید اما باید حواستون باشه فضا دچار یکنواختی نشه. برای این منظور میتونید رنگ فرش از تنالیته های دیگه بنفش که متضاد با مبلتون هست انتخاب کنید.

اگر دوست داری یاد بگیر چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

مبل بنفش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها