|

از بین بردن جای میخ رو دیوار / برا تو که مستاجری و آدمای قبلی دیوارو کردن جیگر زلیخا

در این مقاله درباره ی روش هایی برای از بین بردن جای میخ رو دیوار صحبت کردیم تا با استفاده از اون ها این حفره ها رو پر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد تو انجام دادن کارها تیز و بز باشه و بین اطرافیان به فشنگی بودن مشهور مسلما هیچ کس ولی خب برای رسیدن به این منظور شما باید اطلاعات زیادی در خصوص انجام کارهای مختلف داشته باشید و به جورایی چم و خم و قلق کار دستتون باشه مثلا اگر میخواهید که خودتون رو از اتو کردن پرده ها خلاص کنید باید شستن پرده ها بدون چروک شدن رو بلد باشید که این موضوع از طریق ترفندها امکان پذیر هست یعنی انجام هر کاری برای خودش به ساده ترین شکل ممکن یه سری ترفندها داره که شما میتونید خیلی راحت بهشون دسترسی پیدا کنید و با دنبال کردن اون ها کارها رو پیش ببرید.

خوبی هم که ترفندها دارن این هست که شما میتونید خیلی راحت بهشون تکیه کنید چون قبل از شما افراد زیادی تستشون کردن مثلا برای تمیز کردن لکه چربی از روی کابینت میتونید یه سرچ ساده داشته باشید و خیلی راحت طریقه ی کار رو یاد بگیرید بدون این که هزار و یک راه رو تست کنید و خودتون رو به زحمت بندازید که البته ما هم در این خصوص در مقاله ی قبلیمون صحبت کردیم که میتونید مطالعه اش کنید و حالا در مطلب امروز میخواهیم یه سری ترفند جدید در مورد از بین بردن جای میخ روی دیوار بهتون یاد بدیم که برای افرادی که نمیتونن دیوار رو رنگ و یا کاغذ دیواری کنن بسیار خوبه، پس توصیه میکنیم در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن جای میخ رو دیوار

از بین بردن جای میخ روی دیوار با استفاده از خمیر دندون

یه سری از مواد هستن که به قدری کاربرد دارن که حد و حساب نداره و هر چی از خوبیشون بگیم کم گفتیم که یکی از اون ها خمیر دندون هست که استفاده های مختلفی داره از تمیز کردن دندون بگیر تا سطوح مختلف ولی یکی از بهترین استفاده های اون پر کردن جای میخ روی دیوار هست البته که شاید براتون سوال پپش بیاد که خب اگر بعد از خشک شدن خمیر دندون ترک بخوره باید چیکار کنیم که در جواب باید بگیم که شما باید با کمک قرص آسپرین همراه با خمیر دندون یه خمیر جدید بسازید و بعد اون رو در جای میخ جاساز کنید که برای این منظور باید یه مقدار قرص آسپرین رو خرد و پودر کرده و با یکم خمیر دندون قاطی کنید و بعد بزنید به دیوار و بذارید که خشک بشه.

این نکته رو هم اضافه کنیم که باید از خمیر دندون های تک رنگ برای این منظور استفاده کنید تا کار یکدست دربیاد.

از بین بردن جای میخ رو دیوار

از بین بردن جای میخ روی دیوار با جوش شیرین

گفتیم که یه سری از مواد هستن که کاربردهای فراوان دارن که دوباره یکی دیگه از اون ها رو تور کردیم و میخواهیم معرفی کنیم یعنی جوش شیرین که میتونه از لکه و سیاهی روی کتری سوخته تا رسوب شیر آلات و... رو از بین بره که حالا میخواهیم ازش برای پر کردن جای میخ روی دیوار استفاده کنیم که برای این منظور باید یه مقدار از این ماده رو همراه با چسب سفید مخلوط کنید و بعد هر سواخی که روی دیوار هست رو باهاش پر کنید از خوبی هایی هم که این ترکیب غلیظ داره این هست که میتونه مثل سنگ خشک شده و هر شکستگی و تو رفتگی که روی دیوار هست رو پر کنه.

از بین بردن جای میخ رو دیوار

از بین بردن جای میخ روی دیوار با استفاده از صابون صدفی

شاید دو روش دیگه رو امتحان کردید و اون نتیجه ای که باب میلتون بود رو نگرفتید که حالا در این بخش یه روش دیگه بهتون معرفی میکنیم که به جرئت میشه گفت که آخرین سلاح شما برای پر کردن جای سوراخ میخ روی دیوار بشمار میاد خصوصا در صورتی که وقت کمی برای پر کردن جای سوراخ دیوار دارید مثلا یه مهمونی میخواد براتون بیاد که باهاش رودربایستی دارید و نمیخواهید که متوجه سوراخ های میخ روی دیوار بشه و... حالا این روش موثر چیه؟ استفاده از صابون صدفی هست که برای این منظور باید یه قالب صابون صدفی سفید و یا هر رنگی رو که با رنگ دیوارتون هماهنگ هست رو روی حفره ی موجود رو دیوار بمالید و انقدر این کار رو ادامه بدید که سوراخ به کلی پر بشه و بعد از اون با یه تکه پارچه اضافه های صابون رو پاک کنید و تمام.

از بین بردن جای میخ رو دیوار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها