|

سبد سیب زمینی پیاز مدرن / مدل های جدید توکار هستن و جاساز میشن بسی شیک و پیکن

در این مقاله چندتا از جدیدترین سبدهای سیب زمینی و پیاز رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجود اون ها رنگ و روح جدید به فضای آشپزخونه ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که فضای خونمون رو به بهترین شکل ممکن دیزاین کنیم و هر کم و کاستی که در اون وجود داشت رو برطرف کرده و یه چیدمان خاص، شیک و مدرن بهش ببخشیم طوری که با هر بار دیدنش ذوق کرده و به خودمون دست مریزاد بگیم که خب برای این منظور باید اطلاعات زیادی در زمینه های مختلف داشته باشیم مثلا بدونیم جای هر آیتم در دکور دقیقا باید کجا باشه مثلا جای درست تلویزیون در دکور باید طوری باشه که از همه ی بخش های خونه دید داشته باشه و قابل رویت باشه تا اینطوری کسی برای تماشای اون اذیت نشده و مجبور نباشه که جاش رو تغییر بده.

همچنین شما باید هر لحظه برای ارتقا و بهبود دکوراسیون خودتون آماده باشید مثلا در صورتی که دکورتون نیاز به تغییر داشت اون رو اعمال کنید تا اون زیبایی که مدنظرتون هست حاصل بشه مثلا برای چیدن آشپزخانه به سبک مدرن شاید لازم باشه که جای یه سری از وسایل رو عوض کرده و فضا رو خلوت کنید تا دکوراسیونتون مدرن به نظر بیاد که خب برای این منظور باید با یه سری از وسایلتون خداحافظی کنید پس باید آمادگی انجام کارهای اینچنینی رو داشته باشید. همچنین شما باید هر از گاهی هم یه سری از وسایل موجود در دکور رو به کلی تعویض کنید تا فضا به روز دیده بشه البته که در این بین فرقی نداره که وسایل شما بزرگ باشه و یا کوچک مثلا در صورتی که دلتون یه تنوع میخواد حتی عوض کردن سبد سیب زمینی و پیاز هم میتونه روحیه تون رو به کلی عوض کنه و حال خوب بهتون بده البته که در این بین باید نمونه های موجود در بازار رو ببینید و بعد اقدام به خرید کنید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از زیباترین نمونه های جدید سبد سیب زمینی و پیاز رو بهتون نشون بدیم و یه سری توضیحات در خصوص این وسیله ارائه کنیم که میتونه براتون جالب باشه، پس با ما همراه باشید.

سبد سیب زمینی

موقع خرید سبد سیب زمینی و پیاز به جنس بدنه ی اون توجه کنید

جای سیب زمینی و پیاز مثل خیلی از ابزار دیگه ای که توی آشپزخانه وجود داره از انواع متنوعی برخورداره که به طور معمول انواع پلاستیکی، چوبی و فلزی اون طرفدارهای زیادی دارن و از قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار میگرفتن. البته که جنس های پلاستیکی به طور معمول از وزن بسیار سبکی برخوردار هستن و قابلیت حملشون هم بسیار آسونه ولی خب نسبت به دو جنس دیگه از نظر کاربرد و مقاومت ضعیف تر عمل میکنن. 

مدل های چوبی ساختار و طراحی مقاوم تری دارن و همچنین تنوع اون ها در طراحی باعث شده که افراد زیادی برای زیباسازی هر چه بیشتر فضای آشپزخانه با وجود این مدل سبد برای خرید اون ها ترغیب بشن. مدل های فلزی هم طراحیشون ساده تره ولی ضد زنگ بوده و از موندگاری بالایی برخوردارن. حالا با این حساب شما باید با توجه به این ویژگی هایی که برای هر کدوم از این سبد ها ذکر شد اقدام به خریدشون کنید و صد البته در این بین به نوع کاربری اون ها و سبک دکوراسیونتون هم توجه کنید. 

سبد سیب زمینی

سبد سیب زمینی

موقع خرید جای سیب زمینی و پیاز به تعداد سبدها توجه کنید

یک موضوعی که در مورد جای سیب زمینی و پیاز وجود داره این هست که این وسیله از لحاظ تعداد سبد و یا به عبارت دیگه تعداد ردیف ها  میتونه متنوع باشه و تفاوت داشته باشه که خب در این حالت شما باید با توجه به نیازتون اقدام به خرید کنید مثلا در صورتی که میخواهید بجز سیب زمینی و پیاز ماده ی دیگه ای رو هم رو با استفاده از این وسیله نگهداری کنید باید جایی رو بخرید که سبد های اون بیشتره.

سبد سیب زمینی

سبد سیب زمینی

موقع خرید سبد سیب زمینی و پیاز به چرخ دار بودن اون توجه کنید

یه موضوع دیگه ای که در خصوص سبد سیب زمینی و پیاز وجود داره این هست که شما باید موقع انتخاب و  خرید این وسیله به چرخ دار بودن یا نبودن اون هم توجه کنید مثلا در صورتی که نیاز دارید که این سبد رو با اومدن مهمون جابجا کنید و دوست ندارید که توی چشم باشه باید به سراغ اون هایی برید که چرخ دار هستن تا اینطوری برای جابجایی اون ها نیازی نباشه که از روی زمین بلندشون کنید در غیر این صورت مدل های بدون چرخ میتونن کار شما رو راه بندازن.

سبد سیب زمینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها