|

بهترین ضد آفتاب های ضد لک / واسه خوووشگلتر شدن صورت اهمیت قائل شو بانوی شرقی

اگر به دنبال این هستید که با یک تیر دو نشون بزنید و هم ضد آفتاب داشته باشید و هم ضد لک قوی، پس با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم محترم اصلا حواست به سلامت پوستت هست؟ یا فقط به فکر خوشگلی و جذابیت چهره هستی؟ اینکه تو این هوای گرم و ظل آفتاب چه بلایی داره سر پوست قشنگ و لطیف صورتت میاد و اینکه چقدر میتونه تو روند پیر شدن فیست و ایجاد چین و چروک ها موثر باشه، اصلا به این موارد دقتی دارد؟ یا فقط پول میدی واسه بهترین کرم پودر ها و ریمل و رژ؟ شاید کیم تند و صریح وارد شدیم اما کمی به پوست و چهره ناز خودت دقت کن، گناه نداره؟ قطعا داره. پس به فکر خرید یه ضد آفتاب مناسب باش که البته ضد لک هم باشه و بتونه در این راستا به پوستت کمک کنه. اینجوی در واقع با یه تیر دو نشون زده و هم از صورتت و پوست ظریفی که دار در مقابل اشعه تند و سرخکن آفتاب مراقبت کردی و هم به بهتر شدن جای لک هات کم خوبی داشتی. اما نگران نباشید چرا که ما در این مطلب میخوایم با بهترین ضد آفتاب های ضد لک ایرانی و خارجی آشنا بشیم که میتونن کمک کننده خوبی در این راه برای شما باشند.

بهترین ضد آفتاب ضد لک

کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی ملافارما مای فارما

بی شک یکی از بهترین ضد آفتاب هایی که ضد لک نیز هستند و البته رنگی، ضد آفتاب SPF 50 ملافارما مای فارما می باشد که از پوست شما محافظت بسیار بالا و درجه یکی داره و آسیب  اشعه‌ های UVA و UVB رو هم به پوست خنثی میکنه که این ویژگی بسیار قابل توجهیه. شما باید حداقل 20 دقیقه ای قبل از اینکه برید بیرون و در معرض آفتاب قرار بگیرید این کرم رو به پوست خود بزنید و هر 2 ساعت یکبار هم تمدیدش کنید. این کرم ضد آفتاب به هر نوع پوستی میتونه سازگار باشه و کارش رو به خوبی انجام بده.

نقاط قوت این کرم ضد آفتاب

دارای ویتامین C و E

التهاب و خشکی پوست رو کاهش میده

تولید ملانین در پوست رو کم میکنه

محافظی بسیار خوب برای بعد از عمل های جراحی

بهترین ضد آفتاب ضد لک

کرم ضد آفتاب ضدلک سن سی تلیال

کرم ضد آفتاب ضدلک سن سی تلیال یکی از محصولات بسیار خوب فرانسه است که خب جالبه بدونید این برند در کرم های ضد آفتاب خود از پودر مرواریدی استفاده دارد. پودر مروارید میتونه به کلاژن سازی پوست کمک خیلی خوبی داشته باشه که خب باعث جوان‌ سازی پوست و همچنین رفع چین‌ و چروک صورت خواهد شد. همچنین بهتره که بدونید ضد آفتاب نام برده یکی از بهترین کرم ها در ضد لک بودن هستش که البته ضد آفتاب نیز هست. ضد آفتاب سن سی تلیال میتونه از پوست صورت شما در مقابل آفتاب سوختگی زیاد و شدید کاملا مراقب کنه و یه انتخاب درجه یک برای افرادیه که لیزر کردن. اما خب از بدیاشم اینه که مقاومت خوبی در مقابل تعریق نداره  ممکنه باعث ایجاد برق رو صورت بشه.

نقاط قوت این کرم ضد آفتاب

دارای فیلترهای معدنی طبیعی هستش

بافت سبکی داره

حاوی خاصیت ضد چروک و جوان کننده

دو نوع بی رنگ و رنگی داره

بهترین ضد آفتاب ضد لک

کرم ضد آفتاب ضدلک لافارر

در اینجا با یکی از پرمصرف ترین کرم های ضد آفتاب اشنا میشم یعنی کرم ضد آفتاب SPF 50 لافارر که یک کرم ضد آفتاب ضدلک ویژه پوست‌های معمولی و خشک می باشد. جالبه که بدونید این کرم ضد آفتاب محصولی داخلی و از کشور ایران است که نه تنها میتونه در مقابل نور خورشید محافظت خوبی داشته باشه، بلکه میتونه از بروز لک بر روی صورت هم جلوگیری کنه و بعد از استفاده در مدت زمان کوتاه لک ها به مرور محو افق خواهند شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های این کرم ترکیبات گیاهی هستش که داره. مثلا اینکه کرم ضد آفتاب لافارر دارای عصاره آلوئه ورا نیز هست. البته که ترکیبات دیگری هم در این کرم وجود داره که باعث شده تا اون رو تبدیل کنه به یکی از بهترین ها در ضد لک بودن مواردی مثل عصاره شیرین‌بیان، عصاره بیربری، عصاره پاپایا و عصاره گواوا. این کرم بافت سبکی داره و بدون چربی نیز هست که اینها نیز ویژگی های قابل توجهی هستند. البته که این کرم نیز باگ های خصا خودش رو داره که یکی کمی براق کردن صورت هستش و دیگری قیمت نسبتا بالاش در حالی که برند ایرانیه.

نقاط قوت کرم ضد آفتاب لافارر

ضد قرمزی و ضد حساسیت بودن

خاصیت ضدچروک داره

آبرسانی عمیق پوست

جوش نمیزنید

دارای بافتی نسبتا سبک

بهترین ضد آفتاب ضد لک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها