|

فر کردن مو با هر چیزی که دستتون اومد / دستگاه نیازت نیس وقتی با دستمال کاغذی هم میشه!

در این مقاله در خصوص فر کردن موها بدون دستگاه صحبت کردیم تا بدون نیاز به وسیله ی برقی یه زیبایی منحصر به فرد به موهاتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا در دنیا زیبایی ملاک های خاص خودش رو داره همونطور که در گذشته و در هر دوره ای برای اون یه تعریف مختلفی وجود داشته مثلا قبلا لب های کوچک بسیار زیبا دیده میشدن در حالی که این روزا زیبایی در داشتن لب های برجسته تعریف میشه که خب به همین دلیل خیلی ها هم برای رسیدن به این ملاک میرن به سراغ روش هایی جهت داشتن اون مثلا یه عده میرن سراغ پروتز لب تو خونه اون هم با استفاده از مواد طبیعی و یه عده ی دیگه به سمت تزریق ژل میرن و حتی یه عده هم به سمت یادگیری ترفندهای آرایشی برای برجسته نشون دادن لب ها سوق پیدا میکنن که خب در نهایت و در انتهای همه و همه ی این روش ها یه نتیجه در انتظار  این افراد خواهد بود و اون هم لب های برجسته هست.

پس با این حساب میشه گفت که راه های زیادی برای رسیدن به زیبایی وجود داره که خب این انتخاب شماست که کدوم رو در پیش بگیرید و به سراغ کدوم یکیشون برید که به نظرتون بهتره. اما خب یه موضوعی در این بین وجود داره و اون اینه که در هر دوره ای از زمان داشتن پوست و موی زیبا از ملاک های مهم زیبایی بشمار میومده و میاد به همین دلیل افراد در این زمینه همیشه در تلاش و تکاپو هستن مثلا خیلی ها برای داشتن پوست صاف از خواص سفید آب برای پوست استفاده میکنن و خیلی ها میرن به سراغ فشیال پوست و... و خب در مورد مو هم خیلی ها دوست دارن که موهای درخشان و سالمی داشته باشن که برای این منظور ماسک های مختلف تهیه میکنن و یه روتین مراقبتی برای خودشون تعیین میکنن تا با کمک اون به این هدف برسن ولی در مورد آرایش مو یه موضوعی که وجود داره این هست خیلی ها دوست دارن موهاشون رو فر کنن و خب برای این موضوع هم راه های مختلفی وجود داره از فر دائم بگیر تا موقت که خب برای شکل موقت اون هم میشه از دستگاه و هم روش های خانگی استفاده کرد که در این مقاله میخواهیم فر کردن موها بدون دستگاه رو بهتون یاد بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فر کردن موها بدون دستگاه

فر کردن مو با جوراب

برای پیاده سازی این روش به مواد زیر نیاز دارید:

جوراب

کش مو

گیره‌ی مو

اسپری مو

قیچی

روش انجام کار: موها رو شسته و یا با اسپری نم دار کنید، حالا با استفاده از یه حوله رطوبت اضافه ی اون ها رو بگیرید تا اون جا که تقریبا 80 درصد موها خشک بشه. 

در این مرحله موها رو به شکل دم اسبی و بالای سر ببندید و اون رو با کش محکم کنید.

حالا قسمت انگشت جوراب رو ببرید و اون رو طوری بپیچید که به شکل دونات بشه.

حالا انتهای موهاتون رو از داخل حلقه جوراب دربیارید و انتهای موها رو هم دور جوراب پیچیده و جوراب رو بالای سرتون محکم کنید.

بعد برای پنج الی شش ساعت صبر کنید تا موها به اون حالت خشک بشن و در انتها اون ها رو از جوراب جدا کرده و کش مو رو باز کنید و موهاتون رو مرتب کرده و روی اون ها اسپری بزنید.

فر کردن موها بدون دستگاه

فر کردن مو با مدل گوجه ای

برای این که موهاتون رو با این روش فر کنید به وسایل زیر نیاز دارید:

دوتا کش مو

اسپری

روش انجام کار: مجددا موها رو شسته و یا با اسپری آب نم دار کنید  بعد اون ها رو از پشت به دو قسمت تقسیم کرده و یه دسته رو توی دست گرفته و بپیچونید تا جایی که شکل طناب بشه.

و بعد انقدر این کار رو ادامه بدید تا موها به دور خودشون جمع بشن و به شکل گوجه دربیان و این کار رو برای طرف دیگه ی موهاتون هم انجام بدید و حالا موها رو با کش و یا گیره در همون حالت محکم کنید.

شب تا صبح هم منتظر بمونید تا موها خشک بشه و بعد اون ها رو باز کنید و بعد از مرتب کردنشون اسپری بزنید و تمام.

فر کردن موها بدون دستگاه

فر کردن با دستمال توالت

برای فر کردن موها با استفاده از این روش به وسایل زیر نیاز دارید:

دستمال توالت

حوله

اسپری مو

روش انجام کار: در ابتدای امر موهاتون رو بشورید و بعد با کمک یه حوله رطوبت اضافه ی اون ها رو بگیرید البته که میشه به جای شستن اون ها رو با یه اسپری هم نم دار کنید.

حالا یه مقدار دستمال توالت رو بردارید و اون رو دور هم بپیچید تا اونجایی که یک اینچ عرض و حدود چهار الی پنج اینچ طول داشته باشه و حالا موها رو دسته بندی کردی و هر بار یه دسته از اون ها رو دور دستمال بپیچید.

حالا تمام دسته ها رو به طرف بالا دور دستمال پیچیده و دسته ها رو بالای سر و با استفاده از گیره محکم کنید.

با همین حالت شب رو بخوابید.

صبح موهاتون رو باز کنید و با دست مرتبشون کنید و در انتها برای فیکس موندن فر اون ها از اسپری مو استفاده کنید.

فر کردن موها بدون دستگاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها