|

اکسسوریای ترند امسال / اینارو نداری پاتو از خونه بیرون نذار بیخبری همیشه خوش خبری نیس

در این مقاله چندتا از اکسسوری های ترند امسال رو بهتون معرفی کردیم که با وجودشون استایلتون بینظیر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه استایل خوب شما باید به نکات زیادی توجه کنید مثلا باید ویژگی های ظاهری و فیزیکیه خودتون رو بشناسید و با توجه به اون ها به سراغ آیتم های درست برید به عنوان مثال در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست بدونید بهترین رنگ لباس برا پوست گندمی باید چه رنگی باشه تا زیبایی و شفافیت پوستتون بیشتر و بیشتر به چشم بیاد یا در این بین باید اطلاعات مختلفی در خصوص سبک های متنوع استایل داشته باشید و بدونید که آیا بهتون میان یا نه مثلا در مورد استایل فلورال یا گل گلی اول باید ببینید که به این سبک علاقه دارید و اگر آره در صورتی که چاق هستید بهتره که به سراغ لباس هایی که دارای گل های ریز هستن برید چون در صورتی که لباس هایی که گل های درشت دارن رو انتخاب کنید چاق تر دیده میشید.

پس برای داشتن یه استایل شیک اولین نکته داشتن اطلاعات هست و صد البته که باید این اطلاعات رو استفاده کنید و با تکیه بهشون یه استایل خوب بسازید و مثل عالم بی عمل نباشید ولی نکته ی بعدی که باعث میشه شما برای خودتون یه استایل خب بزنید توجه به جزئیات در استایل هست چرا که جزئیات هستن که مجموعا برای شما در حالت کلی یه استایل زیبا و منحصر به فرد میسازن مثلا اکسسوری ها بخشی از این جزئیات هستن که این روزا خیلی ها بدون اون ها حتی پاشون رو هم از خونه بیرون نمیذارن چون شاید کوچیک باشن ولی تاثیر شگرفت و مهمی در تیپ دارن به همین خاطر ما هم در این مقاله به اون دسته از افرادی که عشق این خنزر پنزرها رو دارن میخواهیم چندتا از اکسسوری های ترند امسال رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری های ترند امسال

گردنبندهای لایه ای؛ زیبایی به سبک مدرن

یکی از محبوب ترین اکسسوری های ترند در سال 2024 گردنبندهای لایه ای هستن که از تنوع بسیاری هم برخوردارن و میتونن زیبایی خاص و خارق العاده ای به استایلتون ببخشن. در خصوص انداختن اون ها باید به نکات زیر توجه کنید:

دقت کنید که لایه ی اول گردنبند شما باید اونی باشه که از همه ساده تر و ظریف تره و هر چقدر هم کوتاه تر باشه به همون میزان بهتره. دقت کنید در صورت استفاده از گردنبندهای چند رشته باید زیباترین گردنبند رو به عنوان کوتاه ترین زنجیر و همچنین نزدیک به گردن خودتون بندازید.

حالا نوبت لایه ی دوم هست که باید در اصل به سراغ اون گردنبندی برید که تکمیل کننده ی لایه ی اوله و فاصله ی بین دو لایه باید چیزی حدود دو و نیم تا پنج سانتیمتر باشه تا به شکل جداگونه قابل تشخیص باشن.

این رو هم اضافه کنیم در کل استفاده از گردنبندهای لایه ای برای شما محدودیتی در انتخاب تعداد لایه ها ایجاد نمیکنه ولی گفته میشه که بهتره لایه ها فرد باشن چون اینطوری زیباتر هست.

اکسسوری های ترند امسال

کمربندهای سگک دار دوباره برگشتن اینبار تو چشم تر

کمربندها از یه سالی بعد دست کم در استایل زنان ایرانی جایگاهی مهمی برای خودشون پیدا کردن ولی خب پارسال این جایگاه کمرنگ شد و خیلی ها بیخیال استفاده از اون ها شدن در حالی که باید بهتون بگیم که اون ها امسال پر قدرت تر از هر سالی برگشتن و حتی قابلیت این رو دارن که به نقطه ی کانونی در استایل تبدیل بشن چرا که در 2024 سگک های اون ها بزرگ و همراه با طرح های پیچیده هست و شکل های خاصی دارن به همین دلیل بدون شک در استایل شما به چشم خواهند اومد و شما میتونید ازش به عنوان یه آیتم محوری در تیپتون استفاده شون کنید و هر لباس ساده ای رو باهاشون جذاب و شیک جلوه بدید.

اکسسوری های ترند امسال

کیف کلاچ ترند همیشه شیک

کیف کلاچ رو میشه یه نوع کیف بدون بند و کوچیک بشمار آوورد که به شکل دستی نگهش میدارن. شما میتونید از این کیف در مواقعی که نیاز به حمل اشیاء ضروری و کوچک مثل کارت های اعتباری، کلید، لوازم آرایشی و... دارید استفاده کنید که اسمش در بین ترندهای 2024 هم به چشم میاد و شما میتونید به سراغ طرح ها، جنس ها و رنگ های مختلف اون ها برید و با استفاده ازشون به استایلتون زیبایی و جلوه ی شیکی ببخشید و برای استایل های مختلفتون هم چه برای مهمونی، چه خیابون و... استفاده شون کنید.

اکسسوری های ترند امسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها