|

لاک ناخن خاص 2024 / طرح‌هایی که رو دست هیچکس ندیدی تو میزنی و میشی خوشگلترین

اگر دلتون یه لاک ناخن خاص میخواد که رنگ و طرح جذابی هم داشته باشه، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از زیبایی ها بولد و تاثیر گذار در استایل یک بانو، ناخنی که هستش که داره. یک خانوم خوش سلیقه همیشه و همیشه باید به فکر خوشگلی دستاش هم باشه که خب یکی سلیقش بر اینه که فقط ناخوناش رو مانیکور کنه و به دستاش با روغن و کرم مرطوب کننده برسه، دیگری علاقمنده که لاک ناخن هم داشته باشه. اون دست از بانوان طرفدار لاک ناخن هم باز دسته های مختلفی دارن چرا که لاک ناخن ها دارای صد ها سبک و طرح هستند. چرا که لاک ناخن در رنگ های بسیار زیادی تولید میشه. مثلا شما یه قرمز بخواین، با اینکه خیلی شبیه به هم هستند، اما یهو می بینید که بیست مدل قرمز لاک ناخن وجود داره و اینجوریه که انتخاب سخت میشه. از طرفی هم قد موهای سر هممون با هم، طرح و نقش وجود داره که برای دیزاین لاک ناخن انجام میشه. اما یکسری از طراحی ها هستند که میتونن دستان شما رو ظریف تر نشون بدن و در عین حال خوشگلی شون رو هم چند برابر کنند. در این مطلب قراره با چند نوع از این مدل رنگ و طرح ها آشنا بشبم. پس با ما همراه باشید تا زیبای دستانتون متفاوت تر ز میشه بشه.

لاک ناخن خاص

مگه جذاب تر از قرمز هم داریم!

قرمز در لاک ها یکی از شیک ترین و کلاسیک ترین رنگها محسوب میشه که همونطور که گفتیم یه عالمه تناز رنگی هم داره. واسه رنگ قرمز اصلا مهم نیست که شما رنگ پوستی تیره دارید یا روشن و گندمی، در هر حالت به دستان شما یه خوشگلیه بی نظیر میده و از طرفی هم یادتون نره که قرمز ها میتونن دستان شما رو روشن تر از اونچه که هست نشون بدن. پس از این رنگ جذاب غافل نشید که سوخت دادین. 

لاک ناخن خاص

لاک ناخن خاص

مگه ملوس تر از صورتی داریم!

همیشه صورتی نمادی از ظرافت و نرمی و ملوسی بوده. اصلا مگه میشه که شما دلتون بخواد زمخت دیده بشید و صورتی رو در استیل یا لاک ناخن خود استفاده کنید؟ رنگ صورتی نیز به مانند هر رنگ دیگه ای انواع و اقسام طیف های رنگی رو داره که بسته به سلیقه و خواسته شما انتخاب میشه. صورتی ها زیبایی و پرنسسی بودن رو به دستان شما می بخشند، اما به شرط اینکه تناژ رنگ مناسب رنگ پوست خودتون رو پیدا کنید. صورتی هم به ناخن کوتاه میاد و هم بلند. واسه بهار و تابستون هم خیلی ناناسه!

لاک ناخن خاص

لاک ناخن خاص

مگه دبر تر از سبز از نوع آمبره هم داریم!

سبز ها با توجه به اینکه مدل های مختلفی همچون پسته ای، سبز فسفری، سبز یاقوتی و غیره داریم، خب میتونه بسته به سن و سبک شما انتخاب بشه. مثلا واسه یه دختر خانوم جوان سبز پسته ای میتونه خیلی قشنگ باشه و ظاهری پاستلی و زیبا براش بسازه.

لاک ناخن خاص

لاک ناخن خاص

مگه همه فن حریف‌تر از نود و شاین داریم!

رنگ های کرم و نسکافه ای و صدفی و غیره، همه این رنگهایی که خنثی و نود به حساب میان، میتونن برای اکثر بانوان مناسب باشند. سبک نود سبکیه که میتونه خودش رو برای هر سلیقه و ظاهری آماده کنه. عروسی، عزا، رسمی و کژوال، دوستانه و محل کار، به همه جا میاد. رنگ های نود برای لاک ناخن انتخاب هایی هستند که میتونن شما رو برای حضور در هر فضای و محفلی زیبا و آراسته نشون بدن. نود ها هم میتونن به شکل ساده باشن و هم جهت اینکه خیلی ساده نباشند میشه که با طرح و شاین قاطی بشن.

لاک ناخن خاص

مگه یونیک تر از آبی هم داریم!

آبی نیز یکی از رنگ های پرطرفدار میون لاک ها محسوب میشه که البته به هر رنگ پوستی نمیاد. آبی برخلاف قرمز رنگی نیست که بتونه مورد پسند هر خانومی باشه اما وقتی انتخاب بشه بی شک زیبایی خاصی برای شما خواهد شد. 

لاک ناخن خاص

لاک ناخن خاص

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها