|

المان های حصیری و چوبی در خانه / واسه خوشگلاسیون فضا کافیه تا چوب رو دعوت کنی عالیه

المان های چوبی در منزل فراوون هستند که میتونن محیطی دلپذیر برای افراد اون خونه بسازند و در این مطلب میخوایم با این دست از وسایل اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون منزل اهمیت فراوونی در زیباسازی خونمون داره و از طرف هم میتونه به شکلی مستقیم بر روی روان افراد تاثیر بزاره. چرا که شما وقتی تو یه فضای متضاد با سلیقتون زندگی کنید و یا اینکه درونیت شما محیطی آروم رو بخواد اما در محیطی شلوغ باشید و شاید هم بالعکس، بی شک اون خونه یا فضا میتونه آزار دهنده روح و ذهن شما باشه و به مرور یهو می بینید که دیگه چندان دلتون نمیخواد به اون خونه برگردید. اما وقتی دیزاین منزل مطابق با خواسته کوچیک و بزرگ شما تا حدود قابل قبولی چیده بشه، اون خونه دیگه میشه نقطه امن شما و فضایی که دلتون میخواد درش باشید و به استراحت و روزمرگی بپردازید. 

یکی از لوازمی که میتونه در هر منزل زیبایی قابل توجهی داشته باشه و محیط رو قشنگ تر اون چیزی که هست بکنه، لوازم چوبی هستش. چوب ها به هر شکل و وسیله ای که در بیان باز هم کاربردی و جذاب هستند. در این مطلب میخوایم بریم سراغ اون دست از المان هایی که چوبی هستن و میتونن دکورهایی منحصر به فرد برای منزل ما بسازند.

المان حصیری در خانه

مبل حصیری و چوبی

مبلمانی که حصیری هستن مثل مبل تختخواب شو، و یا صندلی های راحتی و نیمکت و تاب ، در واقع انتخاب هایی بسیار عالی برای فضاهای بیرون یو حتی داخلی میتونن باشند. چرا که اونها میتونن به فضای شما یه حس راحتی و سبک تری القا کنند. اگر منزل شما دارای حیاط و یا تراس کوچیکی هستش، میتونید خیلی راحت از مبلمان حصیری استفاده کرده و لذتش رو ببرید.

المان حصیری در خانه

میزهای قهوه و عسلی چوبی

از طرفی هم مبلمان حصیری نیاز به تکمیل کننده دارند که خب در اینجا میتونید از میزهای جلو مبلی استفاده کنید. البته میزهایی که چوبی هستن با طرح های ساده و طبیعی که میتونن مکمل هایی جذاب برای مبلمان حصیری باشند. اگر علاقمند هستید میتونید بر روی این سبک میز ها از کتاب و مجلات و یا گلدان های رنگی و کریستالی استفاده کرده و قشنگی رو به میز و فضای اطراف ببخشید. 

المان حصیری در خانه

صندلی‌ های چوبی با پشتی بلند

یکسری صندلی های چوبی هستن که پشتی های بلندی دارند همراه با نشیمنی نرم که میتونن فضایی راحت و دنج برای استراحت شما فراهم کنند. با استفاده از این سبک صندلی ها میتونید یه شراط یونیک و دلبرانه ایجاد کنید که در اون فضا میشه کتاب خوند و یا فیلم دید و لذت برد.

المان حصیری در خانه

اکسسوری هایی که حصیری یا چوبی هستن

سبدهای حصیری؛ سبد های حصیری از دیگر المان های چوبی هستن که میتونن نگهدارنده لوازم مختلفی همچون پتو، مجله، گیاهان و اسباب‌ بازی کودکان باشند. اغلب این سبد ها جهت جمع کردن لوازم اضافی در اتاق خواب و همچنین اتاق نشیمن و حتی آشپزخانه می باشند و میتونن به شدت کاربردی عمل کنند.

المان حصیری در خانه

تابلوهای چوبی؛ تابلو های چوبی که دارای طرح و نقش های طبیعی و یا نوشته های انگیزشی هستند بر روی دیوار های خونه زیبایی خاصی رو به نمایش میگذارند. اگر هم بافت حصیری شکل المان مورد نظر شما به شکلی خاص باشه که دیگه به عنوان صنایع دستی محسوب میشه و خودش یک اکسسوری کاملا منحصر به فرده.

المان حصیری در خانه

آینه‌های چوبی؛ آینه ها میتونن به فضا عمق و درخشش ببخشند. حال اگر این آینه ها با قاب های چوبی باشند که دیگه زیبایی شون چند برابر خواهد بود. اگر خونه شما لوازم حصیری و چوبی زیادی داره، پس آینه با قاب چوبی رو هم فراموش نکنید که میتونه ای جذاب باشه. رنگ گرمی که حصیر و چوب دارند میتونن آینه ای درخشان به شما تحویل دهند.

گیاهان در گلدان های حصیری و چوبی

گیاهان زاده طبیعتی سبز هستند و وقتی در کنار مکمل خود یعنی چوب ها قرار میگیرند، زیبایی بی امانی رو به نمایش میگذارند. اگر شما نیز از خونواده های شیفته مراقبت از گیاهان آپارتمانی هستید، پس بدونید که جای یک گلدان حصیری در منزل شا برای گیاهان کم است و میتونن انتخاب های عالی برای گل و گیاه کوچیک باشند.

المان حصیری در خانه

هماهنگی رنگ ها در استفاده از المان چوبی

اگر رفتین سراغ استفاده از المان های چوبی، پس بهتره که دیگر لوازم خرو هم از نظر رنگی تطبیق بدید. مثلا میتونید از رنگ های طبیعی مثل سفید، کرم، خاکستری و قهوه‌ای استفاده کرده و زیبایی رو به فضا ببخشید. البته که در برخی موارد هم اضافه کردن یکسری رنگ های سرد مثل آبی میتونه برجستگی خاصی در فضا ایجاد کنه و همه چیز رو خنثی نشون نده. مثلا میتونید از یک قالیچه خاص به رنگ آبی در نزدیکی یکی از المان های بزرگ حصیری استفاده کرده و از جذابیتی که ایجاد کردن لذت ببرید. 

المان حصیری در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها