|

اصول ست کردن لباس با رنگ های نود / باید بدونی چجوری یه خوش استایل مد روز باشی

چند ساله رنگ های نود به یکی از پر طرفدارترین طیف های رنگی تبدیل شده و مهمه تا بدونیم با لباس های به رنگ نود، چجوری ست های مختلف درست کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- «خوش استایل بودن» موضوعی هست که در چند سال اخیر خیلی جدی تر از گذشته توسط درصد زیادی از مردان و زنان در تمام دنیا دنبال میشه. ست کردن لباس به شکل اصولی و مطابق با مد روز یکی از مصادیق خوش تیپ بودنه و خیلی ها به دنبال این هستن تا علاوه بر اینکه از مد پیروی می کنن، اون رو به بهترین صورت و هماهنگ با شکل بدن، رنگ پوست و... پیاده کنن.

رنگ های نود در چند سال گذشته به یکی از پر طرفدارترین طیف های رنگی در سراسر جهان تبدیل شده و به همین خاطر مهمه تا بدونیم با لباس های به رنگ نود، چجوری ست های مختلف درست کنیم که زیباتر و جذاب تر به نظر برسیم. در این مطلب در مورد اصول ست کردن لباس با رنگ های نود صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

nude-color-7

به چه رنگ هایی نود (Nude) میگن؟

از اونجایی که نود (Nude) در زبان انگلیسی به معنی لخت و برهنه هست، رنگ های نود شامل تمامی رنگ های طبیعی پوست بدن انسان ها میشه و رنگ هایی مثل کرمی، گندمی، بژ، کاراملی، شیری، قهوه‌ ای، صورتی بسیار روشن و… رو در بر میگیره.

nude-color-3

ترکیب رنگ های نود کمرنگ و پر رنگ با هم

برای ست کردن لباس با رنگ های نود می تونید از روش مونو کالر استفاده کنید. به عنوان مثال اگر مانتو یا شومیز شما رنگ نود داره، شلوار و همچنین کفش خودتون رو هم نود انتخاب کنید، اما رنگ انتخابی، پررنگ ‌تر و یا کمرنگ‌ تر از مانتو یا شومیز شما باشه.

nude-color-1

ترکیب رنگ های نود با رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی، رنگ‌ های کم‌ رنگی هستند که با مخلوط‌ کردن مقدار قابل توجهی از رنگ سفید در سایه اصلی ایجاد میشن مثلا رنگ زرد پاستلی یک زرد روشنه. همچنین آبی پاستلی یک آبی بسیار روشنه. جالبه بدونید که ست کردن لباس هایی با رنگ‌ های نود که اکثرا گرم هستن با خنکی رنگ‌ های پاستلی هماهنگ خوبی ایجاد میکنه و ظاهر جذاب و چشمگیری برای شما به وجود خواهد آورد.

مثلا اگر مانتو یا شومیز شما به رنگ بژ هست، یک شلوار آبی پاستلی کمرنگ به خوبی با اون هماهنگ میشه.

nude-color-5

ترکیب رنگ های نود با رنگ های مکمل

روش دیگه برای ست کردن لباسی که رنگ نود داره، ترکیب کردن اون با رنگ مکملش هست. رنگ نود لباستون رو در نظر بگیرید و روی چرخه رنگ، رنگ مقابل اون رو پیدا کنید. این رنگ برای هماهنگی با مانتو شما عالیه و می‌ تونید از اون برای شلوار، شال و یا بلوز خودتون استفاده کنید.

nude-color-2

هماهنگی اکسسوری با لباس های رنگ نود

اگر لباس هایی با رنگ های نود می پوشید، از اکسسوری های تقریبا بزرگ و چشمگیر به رنگ های طلایی و برنزی استفاده کنید و جلوه ای زیبا در استایل خودتون به وجود بیارید.

nude-color-4

هماهنگی آرایش با لباس های رنگ نود

اگر بیشتر پوشاک شما رنگ های نود دارن، بهتره آرایشی زیبا با رنگ های نود کمرنگ و پر رنگ داشته باشید. استفاده از سایه و رژ گونه بژ پر رنگ و رژ لب گلبهی یا قهوه ای، چهره و استایل شما رو خاص خواهد کرد.

nude-color-9

اگه به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها