|

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه / راز موندگاریشو هیچ آرایشگری بهت نمیگه بازارش کساد نشه

در این مقاله درباره ی مراقبت های بعد از اکستنشن مژه صحبت کردیم چرا که در صورت انجام ندادن این نکات امکان ریزش مژه هاتون وجود داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دوره ای داریم به سر میبریم که بعضی از اوقات پیش میاد که افراد با این دیدگاه که بکش و خوشگلم کن میرن سراغ کارهای زیبایی انجام دادن که خب این موضوع درصد ریسک پذیری رو بسیار بالا میبره که اصلا خب نیست چون آدم عاقل باید ضریب خطا روتا حد ممکن پایین بیاره تا بهترین نتیجه رو بگیره مثلا یه عده برای کاشت ابروهاشون برای پول کمتر پرداخت کردن میرن یه سری جاها که اصلا گمنام هست و خب کیفیت ندارن در حالی که واضحه در این حالت جونشون رو به خطر میندازن هر چند که یه سری از روش های طبیعی مثل رشد ابرو در یک هفته هم وجود دارن که میتونن باعث بشن ابروهای شما در کمترین زمان ممکن رشد کنن.

البته خب شاید مجبور باشید برای کاشت برید حالا به هر دلیلی ولی مهمه که قبل از اون به خوبی تحقیق کنید و بعد پا در این مسیر بذارید. حالا در این بین هم یه سری کارهای زیبایی که در آرایشگاه ها انجام میشن هم میتونن به داد ما برسن چرا که ریسکشون کمتره مثلا همین ابروها رو خیلی ها با میکروبلیدینگ پت و پهن میکنن و اینجوری دیگه نیازی به سختی کشیدن و تحمل دردسرهای کاشت نیست یا یه کار دیگه که افراد تو آرایشگاه انجام میدن اکستنشن مژه هست که با کمک اون مژه هاتون چندبرابر میشه و زیبایی چشماتون بیشتر از هر زمانی به چشم میاد ولی خب میدونید که هر کار زیبایی برای این که موندگار بشه و صد البته نتیجه ی خوبی داشته باشه بعد از انجامش نیاز به یه سری مراقبت ها داره که اکستنشن مژه هم از این قضیه مستثنی نیس به همین دلیل ما در این مقاله در مورد یه سری از این مراقبت ها براتون صحبت میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

مژه هاتون رو خیس نکنید

یکی از اولین نکاتی که بعد از اکستنشن مژه باید بهش توجه کنید اینه که نباید به هیچ عنوان اجازه بدید که مژه هاتون خیس بشه چرا که در این حالت چسب اون ها تثبیت میشه و احتمال ریختنشون بسیار پایین میاد به همین دلیل تکنسین ها پیشنهاد میکنن که قبل از انجام کاشت دوش بگیرید و حدود یک الی دو روز از حموم رفتن خودداری کنید چرا که این موضوع باعث نفوذ رطوبت به چسب مژه میشه. موقع شستن صورتتون هم مژه ها ها رو خیس نکنید و بقیه ی قسمت های صورت رو بشورید.

همچنین بهتره که در 48 ساعتی که بعد از اکستنشن در پیش دارید از رفتن به استخر، بخور دادن صورتتون و هر فعالیت دیگه که موجب نم و رطوبت گرفتن مژه هاتون میشه خودداری کنید. همچنین در صورتی که تو روزهای گرم بهار و یا تابستون اکستنشن انجام میدید در معرض آفتاب قرار نگیرید چون آفتاب هم تثبیت چسب اکستنشن رو تحت تاثیر قرار میده و  باعث ریزش مژه ها میشه.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

از چرب شدن پوست و مژه هاتون جلوگیری کنید

عوامل زیادی وجود دارن که میتونن باعث چرب شدن چسب و پایه ی اکستنشن بشن و در نهایت تثبیت اون رو با مشکل روبه رو کنن و خب شما بعد از این که اکستنشن رو انجام دادید یک الی دو روز نمیتونید از مواد شوینده روی صورتتون استفاده کنید که این موضوع به نوبه ی خودش موجب چرب شدن پوست و مژه میشه خصوصا در صورتی که پوست چربی داشته باشید این موضوع بیشتر دردسرساز میشه.

اما خب برای رفع اون راه حل وجود داره مثلا شما میتونید یه تکه دستمال کاغذی تمیز بردارید و بعد دستمال رو با ملایمت هر چه تمام تر روی پوستتون بمالید و چربی اضافه ی اون رو بگیرید و بعد در مرحله ی بعدی یه مقدار تونر پاک کننده رو به همراه پد مخصوص این کار روی پوستتون بزنید تا از این طریق تعادل رو به اون برگردونید.

همچنین مورد دیگه ای که باعث چرب شدن اکستنشن ها و چسب اونا میشه انواع روغن ها و لوسیون های مراقبت پوستی هست مثلا اگر از سرم تقویت کننده ی مژه و ابرو استفاده میکنید بهتره که در مدت زمان مراقبت بعد از اکستنشن بیخیال زدن اون ها بشید.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

به اکستنشن ها دست نزنید

لمکس کردن مژه های بلند و پرپشت بعد از انجام اکستنشن برای خیلی ها میتونه یه کار جذاب و هیجان انگیز باشه اما در صورتی که دوست دارید که این مژه های رویایی و بلند رو برای مدت زمان بیشتری روی پلکاتون داشته باشید از لمس کردن و بازی با اون ها خودداری کنید خصوصا در روز اول که اکستنشن ها بسیار آسییب پذیر هستن و هنوز تثبیت نشدن.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها