|

رنگ های لباس مناسب پوست تیره / سبزه نمکی ها بیاین تا بگم چه رنگی بهتون میاد

اگر پوست تیره رنگ دارید یا اصطلاحا سبزه هستید، توی این مطلب بهتون می گیم که چه رنگ هایی برای لباس شما مناسبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا اکثر آدما دلشون میخواد جذاب و زیبا به نظر برسن و لباس ها و اکسسوری هایی انتخاب کنن که اونا رو چشمگیر نشون بده. این موضوع جنسیت هم نداره و همه آدما از خوش استایل بودن استقبال می کنن. احتمالا می دونید که برای انتخاب لباس، رنگ مو و حتی زیورآلات باید به رنگ پوست خودتون هم توجه کنید. رنگ پوست موضوع مهمیه که باید برای انتخاب لباس و پوشاک مورد توجه قرار بگیره. اگر پوست تیره رنگ دارید یا اصطلاحا سبزه هستید، توی این مطلب بهتون می گیم که چه رنگ هایی برای لباس شما مناسبه. تا پایان همراه ما باشید.

pust-e-tire-1

رنگ های روشن انتخاب کنید

اولین نکته در انتخاب رنگ لباس برای کسانی که پوست تیره و یا سبزه دارن، انتخاب رنگ های روشن هست. سفید و کرم دو رنگ بسیار ناسب برای پوست های تیره است که میتونه در کنار پوست تیره شما تضاد زیبایی ایجاد کنه و شما رو جذاب تر نشون بده.

سبز روشن، آبی آسمانی، صورتی روشن و رنگ هایی از این دست مناسب لباس برای پوست های تیره هستن.

pust-e-tire-4

سرخابی و قرمز برای درخشیدن

شاید فکر کنید که لباس با رنگ های چشمگیر و تندی مثل سرخابی و قرمز برای پوست های روشن مناسبه اما باید بگیم که این رنگ های جذاب برای پوست های تیره هم بسیار زیبا هستن.

اگه بدتون نمیاد که توی چشم باشید و رنگ تیره تون هم حسابی قشنگ به نظر برسه، لباس هایی با رنگ های قرمز و سرخابی برای خودتون انتخاب کنید.

pust-e-tire-5

لباس رنگ تیره کمتر بپوشید

معمولا کسانی که پوست تیره یا سبزه دارن، رنگ چشم و موهاشون هم تیره است و پوشیدن لباس تیره رنگ هم به این تیرگی ها دامن میزنه و شما رو فردی جدی و بدون انعطاف نشون میده.

اگر در پوشیدن لباس تیره اجباری ندارید، تا حد امکان از لباس هایی با رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و... اجتناب کنید.

تضاد رنگی ایجاد کنید

ایجاد کنتراست یا تضاد باعث میشه جذاب تر و زیباتر به نظر برسید. اگه پوست تیره یا سبزه دارید و بلوزی به رنگ قرمز و یا سرخابی انتخاب می کنید، در کنارش از یک شلوار و یا دامن سفید یا کرم رنگ استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد تضاد رنگی، جذابیت استایل خودتون رو به عنوان فردی که پوست تیره رنگ داره، دو چندان کنید.

pust-e-tire-7

رنگ های گرم مناسب پوست تیره

رنگ های گرم و درخشانی مثل زرد، نارنجی و قرمز در کنار پوست تیره و یا پوست سبزه، هماهنگی زیبایی ایجاد می کنه. اگه پوست تیره رنگ دارید و از رنگ های شاد و گرم استقبال می کنید، حتما لباس هایی با رنگ های زیبایی که نام بردیم، در کمد خودتون داشته باشید.

pust-e-tire-3

اگه به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها