|

بهترین رنگ مو برا پوشوندن موهای سفید / دیگه با هر حموم رفتن نگران کم رنگ شدن رنگت نشو

در این مقاله بهترین رنگ موها برای پوشوندن تارهای سفید رو بهتون معرفی کردیم که با گذاشتن اون ها نگرانی از بابت محو شدنشون نخواهید داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- زیبایی چهره ی شما به عوامل بسیار زیادی بستگی داره ولی خب موضوعی که این روزا وجود داره این هست که شما مجبور نیستید که با عیب و ایرادات موجود در چهره تون کنار بیایید و به قولی بسوزید و بسازید چرا که میتونید این روزا از راه های زیادی زیبایی رو برای خودتون به ارمغان بیارید و یعنی حتی گزینه های روی میزتون هم زیاد هست مثلا در صورتی که ابروهای کم پشت داشته باشید یه عالمه راه برای پر پشت نشون دادن اون ها پیش روتون قرار داره مثل کاشت ابرو، میکروبلیدینگ و یا حتی رفتن به سراغ ترفندهای رشد ابرو در یک هفته که همه و همه در نهایت ابروهای پت و پهن رو به شما هدیه میکنن.

البته که در این بین هر راه زیبایی میتونه برای خودش عوارض داشته باشه که شما باید اون راهی که کمترین عوارض رو داره رو در پیش بگیرید مثلا در صورتی که پوست صاف و لطیف میخواهید به جای کارهایی مثل فشیال میتونید یه راه ساده تر مثل استفاده از ماسک خاک رس رو در پیش بگیرید که خب عوارض کمتری رو برای شما در پی خواهد داشت این وسط یه موضوعی که وجود داره این هست که یه سری از کارهای زیبایی نه تنها شما رو خوش فیس تر به نظر میارن بلکه سن و سالتون رو هم کمتر از اون چیزی که هستید نشون میدن مثل رنگ مو خصوصا در صورتی که موهاتون سفید شده باشه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین رنگ موها برای پوشوندن تارهای سفید رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای پوشوندن تارهای سفید

رنگ موی زی فام

یکی از بهترین رنگ موهایی که برای پوشوندن تارهای سفید بسیار کارآمد هست رنگ موی زی فام هست که به شکل کیت هم عرضه میشه و به فروش میرسه و از مواد ضروری مثل اکسیدان هم برخورداره و شما میتونید اعتماد صد درصدی بهش در زمینه ی پوشوندن موهای سفیدتون داشته باشید.

از مزایای دیگه ای که این رنگ مو داره بخشیدن درخشندگی بالا به موهاست اون هم بعد از رنگ گذاشتن که یکی از گزینه های جذاب برای خانوم ها بشمار میاد چرا که یه سری از رنگ موها برخلاف این محصول برق و درخشش مو رو گرفته و اون رو کدر نشون میدن. همچنین این برند توی ترکیب رنگ موهای خودش از مواد مغذی اسفاده میکنه و کمترین آسیب رو به موهای شما خواهد رسوند. فرمولاسیون محصولات این برند از آسیب دیدن موها در مقابل اشعه ی ماورابنفش خورشید هم جلوگیری میکنه و موهای سالمی رو برای شما به ارمغان میاره. 

بهترین رنگ مو برای پوشوندن تارهای سفید

رنگ موی اسکالیم

یکی دیگه از بهترین مارک های رنگ مو برای موهای سفید رنگ موی اسکالیم هست که این برند از اون محصولاتی هست که از کیفیت بالایی در پوشوندن موهای سفید برخورداره و کافیه که شما از بین تنوع بالایی که رنگ موهاش داره اون رنگ مویی رو که موردعلاقتون هست رو انتخاب کنید و با اکسیدان مناسب مخلوط کنید و از زیبایی به وجود اومده لذت ببرید.

از مزیت های بسیار عالی که این رنگ مو داره موندگاری بسیار بالاش هست و به همین دلیل لازم نیست که با هر بار شست و شو نگرانی از بابت کم رنگ شدن اون داشته باشید. همچنین استفاده از مقدار بسیار کم آمونیاک در اون سبب سلامت و درخشندگی بیشتر موهای شما میشه. همچنین در ساختار این رنگ مو از مواد گیاهی مثل روغن آرگان استفاده شده که به تنهایی میتونه یه آبرسان قوی برای موها بشمار بیاد.

بهترین رنگ مو برای پوشوندن تارهای سفید

رنگ موی فور گرلز

این رنگ مو برخلاف اسمش که میشه برای دختران تنها و تنها برای دختر خانوم ها نیست و برای هر خانومی با سنین مختلف مناسبه و میتونه به راحتی هر چه تمام تر موهای سفید رو پوشش بده. در صورتی که دوست دارید که پوشانندگی بالایی از رنگ موتون رو شاهد باشید که درخشندگی بسیار زیادی به موهاتون میده فورگلز میتونه یه انتخاب فوق العاده عالی بری شما باشه که توی فرمولاسیون خودش از یه سری مواد خاص مثل کراتین برخورداره که تغذیه کننده ی موها هست.

هچنین شما با گذاشتن این رنگ مو نباید با چندبار حموم رفتن نگران محو شدن رنگ مو و آشکار شدن موهای سفید باشید چون دووم و موندگاری این رنگ مو تضمین شده هست. 

بهترین رنگ مو برای پوشوندن تارهای سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها