|

دامن جین با چی ست میشه / جدیدترین مد تابستون 1403 که ست کردنش یه نموره سخته ولی قشنگه

در این مطلب راجبه این که دامن جین با چی ست میشه صحبت کردیم تا بتونید با ایده های داده شده یه استایل تابستونی شیک بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب این روزا میتونه از خیلی از جهات شما رو جلو بندازه چرا که بالاخره در اجتماع امروز خواه ناخواه خیلی از افراد از روی ظاهر شما رو قضاوت خواهند کرد که خب شاید این موضوع امر پسندیده ای نباشه ولی کاملا واقعیه و خب حتی خودتون هم حاضر نیستید که با یه فرد ژولیده پولیده که ظاهرش بهم ریخته هست همنشین بشید چون احتمالا به نظرتون  اون فردی که برای خودش وقت نمیذاره برای شما هم عمرا وقت بذاره بنابر این لازمه که برای داشتن یه استایل شیک نهایت تلاش خودتون رو کنید تا در اجتماع هم جایگاه خوبی داشته باشید.

شاید حتی براتون جالب باشه که در راستای معجزه ی استایل بگیم که شما میتونید با لباس هاتون حتی خودتون رو اون چیزی که نیستید هم نشون بدید مثلا با رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن خیلی ها خودشون رو پولدار جلوه میدن در حالی که شاید اینطور نباشن یا مثلا استفاده از رنگ آبی در استایل سبب میشه که افراد معتمد، راستگو و قابل اطمینان به نظر بیان و خب شاید یه نفر برای گول زدن یه نفر دیگه با لباس های این رنگی بتونه طرف رو خام کنه! پس ببینید که با لباس ها میشه چیکار کرد حالا از اینا بگذریم و برسیم به مقاله ی امروز که در راستای خوشتیپ تر شدن هر چه بیشتر شما تدارک دیده شده و در مورد این هست که دامن جین با چی ست میشه چرا که این آیتم بسیار تابستون امسال ترندی شده، پس در ادامه با ما همراه باشید تا بدونید که باید با چیا اون رو بپوشید.

دامن جین با چی ست میشه

دو تا ترندی رو بذارید کنار هم و دامن جین رو با کراپ کت بپوشید

یکی از زیباترین اقداماتی که در راستای استایل خوب میشه انجام داد ست کردن آیتم هایی هست که به طور همزمان مد شدن این کار شاید یه مقدار سخت باشه ولی نتیجه ی بسیاری خوبی خواهد داشت چرا که سر تا پاتون ترندی و به روز خواهد شد مثلا این روزا دامن های پلیسه مد شدن که شما میتونید در کنار اون ها کراپ کت هایی که مد شدن رو ست کنید ولی خب گفتیم دامن، امسال کلا سال دامن هست و در کنار دامن های پلیسه دامن های جین هم برای خودشون طرفدارهای زیادی دارن و اومدن روی بورس پس میشه برای داشتن یه استایل شیک و پیک برای تابستون با این آیتم هم به سراغ کراپ کت ها برید و یه استایل جوون پسند و کژوال داشته باشید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

دامن جین با چی ست میشه

با دامن جین و کت کرپ یه خانوم باوقار باشید

این روزا کت های دوخته از شده از کرپ با کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار دارن چون میشه باهاشون استایل های مختلفی بهم زد که یکی از اون ها استایل با دامن جین هست یعنی شما میتونید به زیبای هر چه تمام تر کت کرپ رو با یه همچین دامنی ست کنید و زیبا و خاص به نظر بیایید. از خوبی هایی هم که این دو آیتم در کنار هم دارن این هست که شما رو رسمی جلوه میدن خصوصا در صورتی که رنگ کتتون رو مشکی انتخاب کنید و در این بین فرقی نداره که دامنتون آبی تیره باشه و یا روشن و یا حتی ذغالی و مشکی چون مشکی هر رنگی میاد و شما میتونید یه استایل منحصر به فرد باهاش بسازید.

برای پوشش سر هم میتونید از شال و همچنین روسری استفاده کنید ولی برای این که یه مقدار کلاسیک تر بشه استایلتون میتونید به سراغ روسری های قواره کوچک برید که تنوع بسیار بالایی هم دارن.

دامن جین با چی ست میشه

 شومیز با دامن جین میتونه یه ایده ی خنک و تابستونی باشه

شومیزها یکی از بهترین گزینه ها برای هوای گرم هستن چون جنسشون نازک و خنکه از این رو شما میتونید اونا رو با دامن ها ترکیب کنید بنابراین بدون تامل و درنگ شومیز هاتون رو که از پارچه های نخی هستن رو برای زدن یه استایل منحصر به فرد ردیف کنید و بادامنتون ست کنید و در این بین فرقی نمیکنه که شومیزتون چه رنگی باشه ولی یه انتخاب شیک شومیز سفید هست.

شما میتونید دکمه های شومیز خودتون رو باز بذارید و از زیرش یه تاپ و یا تیشرت بپوشید و همچنین میتونید یه شومیز جلوبسته ی فانتزی رو با دامن ست کنید.

دامن جین با چی ست میشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها