|

خوشگلترین دستکش های توری / اکسسوری که به دک و پوز هر کسی نمیاد الا یه خانوم شیک پوش

در این مقاله چندتا از خوشگلترین دستکش های توری رو بهتون نشون دادیم که با وجودشون میتونید یه استایل فوق العاده شیک بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی به زیبایی استایل خودش اهمیت میده و براش مهمه که یه تیپ شیک و پیک و مدرن داشته باشه چرا که بالاخره ما در اجتماع ظاهر میشیم و اولین چیزی که افراد از ما میبینن تیپ و قیافمون هست تا حالا زمان بگذره و پی به شخصیتمون ببرن پس به همین دلیل خیلی مهمه که به زیبایی ظاهر و استایلمون اهمیت بدیم هر چند که نباید برای داشتن یه استایل شیک از اونور بوم بیفتیم و یه ظاهر عجیب و غریب برای خودمون خلق کنیم چون یه مرز باریکی بین جلف بودن و شیک بودن هست که تنها و تنها افراد ؟آگاه ازش مطلع هستن و با رعایت اون میتونن همیشه استایل های منحصر به فرد و زیبا داشته باشن.

که خب این دسته از افراد یه سری اطلاعات پایه هم در مورد مد و فشن دارن و میدونن که برای زیباتر به نظر رسیدنشون باید سبک های مختلف استایل رو بشناسن و از هم تشخیصشون بدن تا بلکه به سراغ آیتم های مناسب خودشون برن مثلا در صورتی که قدشون کوتاه هست و یه مقدار هم چاق اند باید به سراغ استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ برن و یا مثلا در صورتی  که اینطوری هستن و میخوان که استایل ماکسیمال داشته باشن باید لباس هایی با طرح های خیلی درشت رو انتخاب نکنن چون اینطوری چاق تر دیده میشن. اما این ها برای رسیدن به یه استایل خوب کافی نیستن و یه موضوع دیگه ای که افراد برای رسیدن به این هدف باید ازش باخبر باشن مدها و ترندهای روز هست که به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از خوشگلترین دستکش های توری رو بهتون نشون بدیم تا بدونید چیا در این زمینه مد شدن همچنین یه سری نکات رو که باید موقع خرید این آیتم بدونید رو هم بهتون گفتیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دستکش های توری

دقت به رنگ و طرح دستکش موقع خرید 

دستکش های زنانه طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارن و از این رو شما میتونید با توجه به سلیقه ی خودتون به سراغ اون دستکشی برید که مناسب شماست و خب در این زمینه دست خالی نخواهید بود پس میشه گفت انتخاب کردن رنگ و طرح دستکش زنانه نکته ایه که شما باید خودتون برای اون تصمیم گیری کنید.

اما در این بین شاید بد نباشه که بدونید اون دستکش هایی که از رنگ تیره برخوردار هستن و طرح های ساده دارن رو میشه به راحتی هر چه تمام تر با هر لباسی ست کرد و توی استایل های مختلف مورد استفاده قرار داد هر چند که میگن توی تابستون دستکش های سفید توری بهتر هستن چرا که باهاشون احساس گرما نمیکنید ولی باز هم یه دستکش مشکی در صورتی که براتون گرم بودنش مهم نباشه یه انتخاب شیک تره.

دستکش های توری

دستکش های توری

توجه به جنس دستکش موقع خرید اون

این روزا دستکش های زیادی توی بازار موجود هستن که میتونن از چرم های طبیعی، مصنوعی و یا نخ و... درست شده باشن که با توجه به فصلی که در اون قرار دارید باید جنس اون ها رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که میخواهید یه دستکش زمستونی بخرید باید دقت کنید که از عایق بیرونی ضد آب و ضد رطوبت برخوردار باشه و یا در صورتی که یه دستکش تابستونی میخواهید باید جنس اون رو طوری انتخاب کنید که جلوی تابش نور خورشید رو بگیره و همچنین طوری باشه که باعث جریان پیدا کردن هوا بشه که به نوبه ی خودش باعث جلوگیری از التهاب و عرق دستای شما میشه.

همچنین نکته ی دیگه ای که در این بین باید بهش توجه کنید این هست که باید به سراغ جنسی برید که ضد حساسیت هست و موجب خارش و قرمزی پوست دستتون نمیشه. پس با وجود همه ی این ها اول به فصلی که در اون قراره دستکش رو بپوشید توجه کنید بعد به راحت بودنش.

دستکش های توری

دستکش های توری

توجه به قیمت موقع خرید دستکش زنانه

قیمت یه جفت دستکش زنونه به عوامل مختلفی مثل اندازه، جنس، کیفبت دوخت، محل خرید، برند و... بستگی داره. با این حال باید دقت کنید که مهم ترین چیز این هست که شما کیفیت رو قربانی کمیت نکنید و به سراغ دستکش های ارزان قیمت و بی کیفیت نرید چرا که بالاخره این اکسسوری در دستان شما بسیار توی چشم هست و نظر افراد رو حسابی به خودش جلب میکنه و در صورتی که ارزون قیمت به نظر بیاد میتونه کلاس تیپ و استایلتون رو به شدت پایین بیاره.

دستکش های توری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها