|

اگه دامن داری این ترکیب استایل‌ها رو یاد بگیر / دختر باید ظریف باشه این ستا عالین

دامن پوشیدن شاید سخت باشه اما اگر استایل کردن رو باهاش بلد باشید میتونه خیلی جذابتر هم بشه که در اینجا انواعشو یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا گرمه و هروزم داره گرم و گرمتر میشه. اما چیکار باید کرد؟ نمیتونیم که بریم با خورشید جان دست به یقه بشیم بلکه کمتر بسوزونتمون! راه هایی که وجود داره اینه که از لباس های مناسب استفاده کنیم و بیشتر نوشیدنی هایی که آبلیمو دارن و خاکشیر و غیره رو مصرف کنیم. لباس های خنک و اون دست از لباس هایی که میتونن تعریق رو به خودشون جذب کنن بهترن چرا که اجازه میدن بدن تنفس داشته باشه. از دیگر لباس هایی که بانوان می تونن استفاده کنند دامن هستش که خب پا حس بهتری داره و حداقل هوا در جریانه. اما خیلی از خانوما هستن که نمیدونن دقیقا باید با دامن چه سبک ترکیباتی استایل کرد. دامن لباسی جذابه که میتونه ظاهر یک بانو رو به شدت جذاب و خواستنی تر بکنه، اما خب هر لباسی باهاش خوشگل نمیشه و در واقع شما باید به این فکر کنید که چه مدل آیتمی بهش میاد و از اون مهمتر کدوم ترکیب به شما بیشتر میاد. خیلی از دخترانمون هستن که خب تو خیابون میبینن دخترای دیگه دامن پوشیدن اما نمیدونن چی رو با چی بپوشن که اون شکلی بشن. در این جا با چند ست لباس با دامن آشنا میشیم که میتونه زیبایی رو در ظاهر شما به نمایش بگذاره و ترند روز است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این ترکیبات به خوبی و آسون آشنا بشیم.

wqdjygwqh

دامن و شومیز و صندل، انتخابی ایده آل

دامن با شومیز یکی از بهترین ایده هاست. بی شک تنها بدن نیست که نیاز به تنفس داره و گرمش میشه، پا ها هم اینچنین هستند و در حالی که پا میتونه تو کتونی به شدت دچار گرما بشه، خب میشه که از صندل استفاده کرد. دامن همراه با صندل و ابته شومیز انتخابی بسای زیبا و شکیل خواهد بود که وقتی به رنگ روشن هم انتخاب بشه جذاب تر نیز خواهد شد. چنین استایلی هم میتونه شومیز خارج از دامن باشه و هم داخل دامن بره که خب ترند نیز خواهد شد.

qwdjgweujd

دامن رو با کت و بادی و کتونی بپوش عالی میشه

اگر دلتون میخواد تا یه استایل نیمه رسمی داشته باشید که همراه با دوستانتون به کافه دعوت شده اید، میشه که از دامن به همراه یک مانتو کتی استفاده کنید تا ظاهری کمی رسم داشته باشید. در حالی که زیر مانتو کتی که جلوباز هستش یک تاپ یپوشید و به کمر دامن هم کمربند ببندید. اینچنین استایل شما بسیار شیک تر خواهد شد. یادتون نره که تاپ و شومیز سفید از الزامات کمد هر خانومی محسوب میشه چرا که هرجا گیر کردین، این دو تا لباس میتونن کمک رسان جذاب شما باشند.

wqdjgwjhd

وست و شومیز رو با دامن و کتونی امتحان کن

شومیز همراه با وست میتونه ایده ای بسیار منحصر به فرد باشه که در این چند سال اخیر میون بانوان خیلی ترند شده. دامن هم که آیتمی امروزی و راحته که میتونه به جهت کامل شدنش و زیبای هر چه بیشتر با وست و شومیز ست بشه. این ست رو هم میتونید با صندل هماهنگ کنید و هم با کتونی.

wqdjygewdjh

دامن، شومیز کراپ، کتونی

در ابتدای مطلب راجب شومیز و دامن صحبت کردیم که خب شومیز میرفت داخل دامن، اما در اینجا میخوایم اون دست از شومیز هایی رو معرفی کنیم که میتونن بیرون از دامن قرار بگیرند و به این شکل زیباترند. شومیز های کوتاه همراه با دامن و یک کتونی مناسب تابستون استایلی دلبرانه خواهد شد.

wkdh,jekwd

دامن و کت کراپ میشه خانومی بسیار جذاب، با کفش پاشنه دار

کراپ ها در این یکی دو سال اخیر خیلی ترند شدن. از کراپ تاپ بگیر تا کراپ کت که خیلی خوشگل و نازن. کراپ کت ها آیتم هایی در لباس محسوب میشن که با آیتم های بسیار قابلیت ست شدن دارند و با هرچی که ترکیب بشن شیکی و باکلاسی رو به اون ظاهر میبخشند. در اینجا نیز کراپ کن رو داریم به همراه دامن و کفش پاشنه بلن که میتونه ظاهری رسمی تر براتون بسازه.

wqdjgwjhd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها