|

چطور استایل با دامن جین داشته باشیم؟ / چین چین دامنت با خش خش برگا حسابی رمانتیک میشه

برای داشتن استایل با دامن جین باید یه سری از نکات رو رعایت کنید تا زیباتر جلوه کنید که در این مقاله به اون ها اشاره کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب از ملزومات حضور در اجتماع محسوب میشه چرا که در وهله ی اول این لباس ها و ظاهر ماست که یه سری از ویژگی های ما رو لو میده مثلا در صورتی که برای قرار کاری یه استایل رسمی انتخاب کنید و خیلی شیک و موقر ظاهر بشید احتمال این که فرد مقابل شما بیشتر حرفاتون رو گوش کنه وجود داره چون ناخودآگاه این حس رو در اون شخص ایجاد کردید که شما یه فردی هستید که برای استایل خودتون این همه ارزش قائل هستید و وقت گذاشتید دیگه چه برسه به کار. بنابراین خوشتیپ بودن رو دنبال کنید، حالا در این مقاله ما هم برای این که در راستای خوشتیپ بودن بهتون کمک کرده باشیم میخواهیم راجبه استایل با دامن جین صحبت کنیم.

برای خیلی از افراد استایل با دامن جین جذاب و منحصر به فرد محسوب میشه ولی خب در خیلی از مواقع توی ست کردن اون دچار مشکل میشن و بین دوراهی میمونن که کنار دامنشون تاپ پوشن و یا یه پیراهن که دقیقا مثل این میمونه که خیلی از خانوما دوست دارن در عین حال که موی بلند دارن موی کوتاه هم داشته باشن! به همین خاطر هست که انتخاب بسیار سخت و دشوار میشه ولی خب ما قصد داریم که در این مقاله یه مقدار این موضوع رو برای شما قابل حل کنیم چرا که دامن های جین رو میشه در فصل های مختلف توی استایلتون داشته باشید بنابراین بهتره که یه سری نکات رو در خصوص استایل با دامن جین بدونید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

استایل با دامن جین

اگر لاغری دامن جین آبی روشن برات بهترینه

اگر دقت کرده باشید میگن که افراد تپلی نباید زیاد رنگ های روشن بپوشن چرا که این رنگ ها باعث درشت تر دیده شدن اون ها میشن و از طرفی هم اون دسته از افرادی که لاغر هستن برای این که یه مقدار درشت تر دیده بشن بهتره که از رنگ های روشن استفاده کنن، با این حساب در صورتی که لاغرید و به پوشیدن دامن جین هم توی استایلتون بسیار علاقمند هستید بهتره که برای انتخاب رنگ اون به سراغ روشن ترین آبی ها برید و در قسمت بالاتنه هم اون دسته از لباس هایی رو انتخاب کنید که اونقدار تنگ نباشن و رنگشون هم از دامنتون روشن تر باشه.

استایل با دامن جین

دامن جین رو کنار یه شومیز سفید بپوشید تا مثل یه ملکه بدرخشید

یگی از در دسترس ترین حالت ها که برای ست کردن استایل با دامن جین وجود داره استفاده کردن از رنگ سفید در کناره اونه. بنابراین شما میتونید برای ست کردن لباستون با دامن جین سراغ یه شومیز سفید برید البته دقت کنید که شومیزتون نباید اونقدرا تنگ باشه. این ترکیب برای اون دسته از افرادی که دارای بالاتنه ی کوچیک هستن میتونه بسیار مناسب باشه برای این که هارمونی بیشتری هم برقرار کنید میتونید چند تا دکمه به رنگ سفید هم روی دامنتون بدوزید تا استایلتون رو هماهنگ تر و زیباتر جلوه بدید.

همچنین در صورتی که میخواهید یه مقدار اسپرت تر دیده بشید میتونید تاپ سفید رو با دامن جین ست کنید و از روی اون یه کت جین اورسایز بپوشید و در کنار اون ها از کتونی های سفید هم غافل نشید.

استایل با دامن جین

یشمی در کنار دامن جین، درختی که سر به فلک کشیده

شاید کمتر کسی به سراغ ست کردن شومیز به رنگ یشمی و با جنس لخت در کنار دامن جین بره اما کافیه که این دو آیتم رو کنار هم قرار بدید تا ترکیب رنگی زیبای اون ها شما رو اغوا کنه طوری که از نگاه کردن بهش سیر نشید. البته در این ست طیف رنگی جینی که از اون استفاده کردید هم خیلی مهمه و باید با یشمی ترکیب خوبی ایجاد کنه و برای این منظور باید دقت داشته باشید که دامنتون خیلی تیره نباشه بنابراین بهتره که رنگ آبی دریایی رو انتخاب کنین. این استایل برای اون دسته از افرادی که که بالاتنه ی متوسط دارن پیشنهاد میشه.

استایل با دامن جین

بلوز پشمی کنار دامن جین خوراکه روزای سرد زمستون

مهم نیست که بلوزی که میپوشید چه رنگی باشه چرا که پوشیدن یه بلوز پشمی همراه با یه دامن جین میتونه بهترین انتخاب شما برای روزهای سرد و زمستونی باشه البته که باید در این زمینه نکات زیر رو در نظر بگیرید:

  • در صورتی که لاغر هستید و میخواهید این استایل رو امتحان کنید برای رنگ بلوز و دامن اون دسته از رنگ هایی رو که روشن هستن انتخاب کنید و در صورتی که دامن تیره دوست دارید هم مدل های گشاد و چین دار اون رو امتحان کنید.
  • در صورتی که بالاتنه تون لاغره و پایین تنه تون درشت تر هست بهتره که برای بالا تنه سراغ اون دسته از رنگ ها که روشن هستن برید و در قسمت پایین تنه از دامن های جین تیره استفاده کنید.
  • در صورتی که پایین تنه تون لاغره و بالاتنه درشت و اندامتون مثل مثلث معکوس هست بهتره که برای بالاتنه رنگ های تیره رو و برای بلوز و برای پایین تنه هم رنگ های روشن استفاده کنید تا تعادل رو برقرار کرده باشید و خودتون رو خوش فرم تر نشون بدید.

استایل با دامن جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی