|

از بین بردن غبغب به روش طبیعی / این لعنتی که بره تازه زاویه فکت درمیاد سوپر مدل میشی

در این مقاله در خصوص از بین بردن غبغب به روش طبیعی صحبت کردیم و یه سری ترفند خانگی بر ای این منظور بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی در هر دوره ای برای خودش استانداردهای خاصی داشته یه سری ملاک مختلف مثلا قبلا ابروهای نازک بسیار مد بود طوری که افراد مدام موچین به دست بودن که ابروهای نازک برای خودشون بسازن و حتی در این بین ی سری ها کلا ابروهاشون رو میزدن و از نو برای خودشون ابرو میکشیدن در حالی که این روزا ابروهای پت و پهن رو بورسه و افراد برای داشتن این ملاک زیبایی از رشد ابرو در یک هفته تا کاشت ابرو و... رو در پیش میگیرن تا بلکه بین گروه زیبارویان قرار بگیرن ولی خب در این بین یه سری از ملاک ها هستن که همیشه و همیشه پایدار بودن و هستن و افراد در هر دوره ای از زمان به اون ها پایبند بوده اند.

مثلا داشتن یه پوست صاف از اون ملاک هایی هست که احتمالا انسان های اولیه هم حتی بهش واقف بودن و برای داشتنش تلاش میکردن! چرا که بالاخره در صورتی که پوست صاف و صوف داشته باشید شاداب تر و جوون تر از اون چیزی که هستید دیده میشید به همین دلیل توصیه میشه که شده حتی یه روتین پوستی ارزان برای خودتون داشته باشید و با پیش گرفتن اون زیباییتون رو تضمین کنید یا یه مورد دیگه ای که در این بین همیشه زیبایی محسوب میشده نداشتن غبغب زیر چونه بوده چرا که در این حالت صورت دفرمه شده و شما چاق تر از اون چیزی که هستید دیده میشید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص از بین بردن غبغب با روش های خانگی براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن غبغب به روش طبیعی

از بین بردن غبغب با سفیده تخم مرغ

یکی از موادی که علاوه بر کاهش منافذ پوستی شما باعث سفت تر شدن پوستتون میشه سفیده تخم مرغ هست که با این اثری که داره پوست رو لیفت کرده و غبغب رو از بین میبره پس پیشنهاد میکنیم با دستور زیر به سراغ این ماده جهت این کار برید.

مواد مورد نیاز

  • سفیده تخم‌مرغ: یه دونه
  • شیر: یه قاشق غذاخوری
  • عسل: یه قاشق غذاخوری
  • آب‌لیمو: یه قاشق غذاخوری

نحوه استفاده

سفیده ی تخم مرغ رو از زرده ی اون جدا کنید و داخل یه کاسه بریزید حالا باقی مواد یعنی آب لیمو، شیر و عسل رو هم به اون اضافه کنید و به خوبی همشون بزنید و محلول به دست اومده رو به اطراف و زیر گردن بمالید و برای سی دقیقه صبر کنید و بعد اون رو به خوبی با آب گرم بشورید. برای اثربخشی بیشتر باید این کار رو هر روز یه بار انجام بدید.

از بین بردن غبغب به روش طبیعی

چرخاندن روغن نارگیل در دهان برای رفع غبغب

از قدیم الایام چرخوندن روغن در دهان به عنوان یکی از روش های سم زدایی شناخته میشده و میشه و علاوه بر اون به سلامت دهان و دندان هم کمک میکنه و از طرف دیگه موقع چرخوندن روغن تو دهان از عضلات چانه استفاده میکنید که خب خود این موضوع باعث از بین رفتن غبغب شما میشه پس توصیه میکنیم به روش زیر برای این منظور اقدام کنید:

مواد مورد نیاز

روغن نارگیل یا کنجد: یه قاشق غذاخوری

نحوه استفاده

مقدار روغن نارگیلی که گفته شد رو داخل دهان نگه دارید و به مدت ده الی یه ربع بدون این که اون رو بیرون بریزید داخل دهانتون به خوبی بچرخونیدش بعد روغن رو بیرون بریزید. پیشنهاد میکنیم که برای نتیجه گیری زودتر این کار رو به صورت روزانه و به خصوص قبل از مسواک زدنتون انجام بدید.

از بین بردن غبغب به روش طبیعی

ماساژ اطراف چانه با روغن جوانه گندم جهت رفع غبغب

استفاده از روغن جوانه گندم برای ماساژ شگرد بسیار عالی جهت رفع غبغب خواهد بود چرا که این روغن از مقدار زیادی ویتامین E برخوردار بوده و به جمع کردن پوست اطراف چانه ی شما کمک زیادی میکنه. پی برای این منظور طبق دستوالعمل زیر اقدام کنید.

مواد مورد نیاز

روغن جوانه گندم: به مقدار لازم

نحوه استفاده

یه مقدار روغن جوانه ی گندم رو کف دستتون بریزید و بعد شروع به ماساژ دادن چانه با اون کنید. برای ماساژ هم باید جهتتون به سمت بالا باشه و این کار رو برای ده الی یه ربع انجام بدید. این کار رو هر روز یه بار انجام بدید و اجازه بدید که این روغن یه شبانه روز روی صورتتون بمونه.

از بین بردن غبغب به روش طبیعی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها