|

شیک ترین ایده های طراحی زیر راه پله / این تیکه از خونه رو نذار پرت بمونه خلاق باش

اگر شما هم بخشی از منزلتون رو زیر راه پله فرا گرفته و دلتون میخواد تا یه کاری براش انجام بدید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب خیلی از خونه هستن که دارای راه پله هستن. راه پله هایی که فضای زیرشون خالیه و یه جورایی پرت به نظر میاد. اما پس خلاقیت آدمی کجا رفته؟ باید این بخش به این خوبی از خونه رو به حال خودش رها کنیم و بریم سراغ کار و زندگیمون؟ نه اصلا. در واقع ایده های فراوون و جذابی وجود دارن که میشه برای این قسمت در نظر گرفت و نه تنها ازش استفاده کرد، بلکه یه وظیفه درست حسابی و جذاب بهش داد. شما میتونید این قسمت رو برای کارایی ها مختلفی به کار بگیرید جوری که درست به مانند یک نشیمن پرکاربرد و مهم، مهم و پر کاربرد بشه. اما نکته اینجاست که شما ندونید دقیقا باید چه کنید و از چه وسیله هاییی استفاده نمایید. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب با ایده هایی جانانه و زیبا برای دکوراسیون زیر پله وجود داره که بسته به سلیقه و نیاز خودتون میتونید انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

Capture24545

طراحی عمودی یه جاکفشی خوب و خوشگل

خب کمه کم طول یک پله یک متر هستش و یا حتی اگر کمتر هم بود، شما میتونید به آسونی مطابق با عمق زیر پله یک جاکفشی مناسب بسازید. اینجوری که یه نجار بیارید تا برانون طبقه بندی و همچنین درب گذاری کنه.

1-1

اتاقچه بازی واسه بچه ها؛ عاشقش میشن

ما دهه هفتادیا وقتی بچه بودیم واسه خودمون با بالش و پتو و تشک قلعه و خونه سازی می کردیم. بی شک هر بچه کوچیکی همچین ایده ای رو دوست داره و شما میتونید به راحتی با فضاسازی در بخش زیرین راه پله یه اتاق بازی واسه بچه هاتون بسازید تا یه فضای مخصوص برای بازی داشته باشه.

2-1

یه گوشه دنج برای خودت بساز

تا به حال اسم شاه نشین رو در دکوراسیون شنیده یاد؟ شما میتونید یه شاه نشین کوچیک و گوگولی تو زیر پله بسازید. اینجا میتونه نقطه امن شما برای استراحت و تنهای و البته کتابخوندن بشه. کافیه تا با یه مبل کوچیک و یه نورپردازی ریز دیزاینش کنید.

3-1

طراحی سرویس بهداشتی مخصوص

مثلا میتونید یه سرویس بهداشتی کوچیک و مخصوص برای توالت فرنگی بسازید. اینجوری دو تا دستشویی دارید در حالی که از هم تفکیک شده هم هستند.

4-1

لاندری میتونه بیاد زیر پله

نیاز به یه اتاق لباسشویی دارید اما فضای مناسبش رو پیدا نمیکنید؟ زیر پله یکی از بهترین ایده ها برای انجام این کار میتونه باشه.

5-1

باغچه رو بیار تو خونت، جا به این خوبی

اگر دلتون میخواد زیر پله رو جوری طراحی کنید که صرفا جهت انجام کاری نباشه، میتونید اون رو تبدیل به یک باغچه کوچیک کنید که با گل و گیاه محبوب خودتون دیزاین شده. البته گیاهان آپارتمانی مخصوص خونه.

6-1-e1721767884217

اصلا حواست به کتابخونه هست؟ واقعا عالیه

اگر کتابخون هستید که خب این فضا واسه قرار دادن کتاب ها ایده آله، اما حتی اگر کتابخون هم نستید باز میتونید از کتاب ها جهت زیباسازی فضا استفاده کرده و در این بخش از خونه یه کتابخونه کوچیک و مدرن بسازید.

7-1

اگر زیر پله بزرگی دارید تبدیل به فضای کار بشه

خیلی از آقایون و خانومها هستن که نیاز به یه فضای کار دارن اما خب اتاق خواب ها پر شدن. در اینجا میتونید برید سراغ فضای زیر پله که بستری به شدت جذاب و مناسب برای این کار هستش. فقط کافیه تا کمی خلاقیت و زحمت به خرج بدید تا یه محیط کار مدرن و شیک بسازید.

8-1

طراحی برای جای حیوانات

دیگه نگران جا پیدا کردن برای حیوانات خانگی خود نباشید و به راحتی میتونید این فضای رو خونه یا برای این کوچولوهای دوست داشتنی کنید. زیر پله میشه خونه ای برای سگ یا گربه شما. واقعا ایده جالبیه و البته بسیار کاربردی.

11

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها