|

رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنه / پوستت به تیرگی شب هم باشه با اینا به روشنیه روزه

در این مقاله چندتا از رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنه رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها زیباتر از هر زمانی باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل شیک و پیک در این روزها اصلا کار سختی نیست چرا که شما میتونید در این زمینه با روش های مختلف اطلاعات کسب کنید و بعد با پیاده سازیه اون اطلاعات به دست اومده در استایلتون تیپی رو که میخواهید رو خلق کنید طوری که هر کسی با دیدنتون به حسن انتخابتون تبریک بگه مثلا یکی از پیش نیاز های شما برای این منظور دونستن راجبه انواع سبک های استایل هست مثلا بدونید که استایل ماکسیمال چیه و برای چه موقعیت هایی مناسبه و به عنوان مثال با استایل مونوکروم چه تفاوت هایی داره و کدومشون بیشتر به شما میان که خب این مورد آخر بسیار مهمه و در اصل یه هنر بزرگ توی استایل کردن بشمار میاد این که شما بدونید که چیا بهتون میاد و چیا نمیاد.

که خب برای این منظور مسلما وقت این رو نخواهید داشت که هزار و یک لباس رو تست کنید در ابتدا باید ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون رو به طور کامل بشناسید و بعد با توجه به اون ها به سراغ آیتم های درست و مناسب برید مثلا در صورتی که بازوهاتون چاق هست و علاقمندید که اون ها رو ظریف تر و لاغر نشون بدید میتونید به سراغ لباس مناسب برای بازوهای چاق برید و با پوشیدن این دست از آیتم ها تعادل رو به اندام خودتون برگردونید و ایراد اون رو که رفته روی مختون رو بپوشونید چرا که لباس خوب دقیقا کارش همینه حالا در این بین خیلی ها که پوست تیره و یا کدر دارن دوست دارن که با استفاده از شال اون رو روشن تر جلوه بدن که در این مقاله دقیقا به این مدل از شال ها پرداختیم و میخواهیم چندتا از رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنن رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنه

با آبی دریایی تداعی کننده ی موج های دریا باش

یکی از بهترین و لطیف ترین رنگ شال ها که پوست های سبزه رو به روشنیه روز میکنه و جلوه ی خاص و منحصر به فردی بهشون میبخشه آبی دریایی هست البته درسته که رنگ های پاستلی برای پوست های تیره مناسب هستن ولی آبی دریایی میتونه یکی از بهترین اون ها برای پوست های سبزه باشه پس در صورتی که به دنبال یه تغییر زیبا در بین رنگ شال هاتون هستید توصیه ما به شما رفتن به سراغ آبی دریاییه. در خصوص ست کردن دیگر آیتم ها هم با این رنگ شال باید بگیم که آبی دریایی یه رنگ زیبا، لوکس و کلاسیک بشمار میاد از این رو با رنگ های زیادی ست میشه اما در این بین در صورتی که یه ست چشم نواز و زیبا میخواهید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ ترکیب کردن آبی دریایی با سفید هست. همچنین شما میتونید از رنگ های قرمز تمشکی، سبز زمردی و زرد طلایی هم برای این منظور استفاده کنید.

رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنه

با زرد لیمویی به درخشش خورشیدی

اون دسته از افرادی که پوستشون تیره هست و حتی سبزه هم بشمار نمیان میتونن برای روشن تر کردن پوستشون به سادگی هر چه تمام تر به سراغ رنگ شال های پاستلی و روشن برن که در این بین یکی از بهترین اون ها لیمویی روشن هست که با ظرافت تمام میتونه هر پوست تیره ای رو روشن کنه و تیپ و ظاهر شما رو شیک و پیک تر جلوه بده. اما در صورتی که این رنگ شال رو پوشیدید میتونید با آیتم های چه رنگی ستش کنید؟

شاید حتی در باورتون هم نگنجه که زرد چقدر میتونه به افراد با پوست های تیره بیاد و در صورتی هم که در کنار این رنگ شال به سراغ آیتم های مشکی مثل مانتو مشکی  برید میتونید زیبایی استایل رو صد برابر کنید البته برای این که یه ظاهر تابستونی به تیپتون ببخشید هم میتونید اون رو با سفید و یا خاکستری هم ست کنید مثلا در این بین یه استایل عالی و به روز میتونه استفاده از شال زرد لیمویی همراه با مانتو سفید و دامن زرد باشه.

رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنه

با صورتی ظریف و دخترونه به نظر میرسی

صورتی یکی از رنگ هایی هست که شاید خیلی از خانوم ها بهش علاقه داشته باشن و خیلی ها هم نداشته باشن ولی خب چیزی که واضحه اینه که یه مقدار استفاده کردن اون در استایل ها میتونه کار سختی باشه در حالی که شما میتونید از صورتی کم رنگ در صورتی که پوست سبزه و تیره ای دارید برای روشن کردن اون استفاده کنید و اتفاقا خیلی هم بهتون خواهد اومد. در خصوص رنگ های دیگه ای هم که میتونید با اون ست کنید میشه به سراغ آبی، سیاه و سفید برید.

رنگ شال هایی که پوست رو روشن میکنه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها