|

رستوران گردی در شیراز؛ شیراز که فقط زیبایی نداره غذاهای لذیذ و منحصر به فرد هم داره

شیراز از شهر های زیباییه که رستوران هاش دست کم گرفته شده ولی می تونید سفر به این شهر رو با رستوران هایی که داره برای خودتون بیاد ماندنی کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید شما وقتی نام شیراز را می شنوید به یاد حافظ، سعدی و شاهچراغ بیافتید ولی این چیزی از این کم نمی کند که این شهر دارای رستوران ها و غذاهای عالی برای شماست و می توانید در آن رستوران ها غذاهای ایرانی و محلی عالی میل کنید، غذاهایی که طعم بی نظیرشان شما را لبریز از لذت خواهد کرد.

رستوران باغ خوشا شیراز

این مکان از بهترین رستوران های شیراز است که دارای فضایی آکنده اززیبایی های طبیعی مانند گل ها و درختان است در فضایی که چشم از آن سیر نمی شود. در این مجموعه انواع غذاهای لذیذ سرو می شود که توسط آشپز های ماهر و حرفه ای سرو می شود که در فضایی زیبا و جادار سرو می شود.

شس

سشط

پارکینگ اختصاصی در کنار اتاق های خصوصی برای ایجاد فضایی گرم و سبز محیطی نشاط آور را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید مهمانی های خود را در آن جشن بگیرید و غذاهای کبابی، دریایی و فرنگی را در محیطی سرشار از حس زندگی میل کنید آدرس این رستوران در شیراز بلوار صنایع است.

رستوران شاندیز شیراز

این مکان بسیار معروف است که شهرت خود را مدیون آب و هوای خنک منطقه اش است. بهترین زمان برای رفتن به شاندیز در فصل های گرم شب هاست چرا که در آن زمان هوا خنک تر است و دروازه قرآن نمای زیبا تری دارد.

ب

ذا

این رستوران از محبوب ترین مکان های شیراز است که هنرمندان هم علاقه ی زیادی به این مکان دارند و باید برای جشن ها و مراسم های خودشان از قبل با مدیریت هماهنگ کنند و در لونا پارک دروازه قرآن به این رستوران بروید.

رستوران خانه سنتی پرهامی

کسانی که برای خرید به بازار وکیل می روند مطمئنا احساس گرسنگی خواهند کرد و این رستوران را در گزینه های خود قرار می دهند چرا که از معروف ترین رستوران های شیراز است که شما را به روز های قدیم می برد.

2023-03-24

Untitled

روزانه 4 نوع غذا سرو می شود که غذای ویژه ی آن کلم پلو است که در فضایی سنتی با تعدادی تخت می توانید در کنار خانواده سپری کنید. این رستوران سنتی در خیابان لطفعلی زند بعد از سه راه احمدی در ضلع مقابل مسجد نصیر الملک واقع شده است.

رستوران کته ماس در شیراز

منوی این رستوران، یکی از بهترین منوها در رستوران های شیراز است. در این رستوران تمام غذاها ایرانی هستند. از جمله غذاهای معروف این رستوران کته ماس خورشت های آن است. این رستوران منوی متنوعی از خورشت ها دارد. اگر سری به این رستوران زدید حتما چلوخورشت با ته دیگ ماست آن را امتحان کنید.

2cedd0111b2c48e4b6299fd0feb5e33d-ei_1655564484351

kate-mast-resturan-min

علاوه بر غذاهای کبابی و خورشتی غذای دریایی نیز در منوی این رستوران وجود دارد. قلیه ماهی برای منوی دریایی انتخاب مناسبی است.از دیگر غذاهای محبوب رستوران کته ماس، می توان به فسنجان، آلوپلو و آلوبخارا اشاره کرد. از ویژگی های رستوران کته ماس می توان به پارکلینگ اختصاصی، سرویس VIP برای جشن های مختلف و موسیقی زنده را نام برد. غذاهای رستوران کته ماس در ظروف مسی سرو می شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها