|

تجربه ای به یاد ماندنی؛ بهترین و خلاقانه ترین رستوران ها در دبی با هر ذائقه غذایی

از بهترین تجربه ها در سفر می توان به امتحان کردن طعم ها و فضاهای جدید اشاره کرد به همین دلیل ما اینجا بهترین رستوران ها رو به شما معرفی می …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آمار عجیبی برای مهاجرت و سفر ایرانیان به شهر دبی در دست است که خیلی ها را حتی به فکر راه اندازی رستوران ایرانی در دبی می اندازد و چه ایده ای بهتر از راه اندازی رستوران ایرانی برای بیش از 500 هزار ایرانی مقیم و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند. بهترین رستوران های دبی در یکی از رقابتی ترین صحنه های غذا در جهان قرار دارند و ارزش هزینه و وقت شما را خواهند داشت. شما هم حتما برای این اینجایید که مانند ما توقع زیادی در زمان غذا خوردن دارید. موارد زیادی باید در کنار هم قرار بگیرند تا یک رستوران مکان خوبی برای این باشد که شما کنار هم جمع شوید از جمله محیط و خدمات و هزینه غذا.

ما در جای جای این شهر جستجو کردیم تا لیستی از بهترین ها را اینجا در اختیار شما قرار دهیم. دبی شهری است که بهترین رستوران هایی که در آن قرار دارد از لوکس ترین ها و بهترین ها هستند و بهترین رستوران در لیست ما رستوران آسیانو است

رستوران آسیانو، خلاقیت در طعم

این رستوران در بالم، آتلانتیس قرار دارد و از رستوران های خیره کنند با رتبه ی بالا در دبی است به دلیل مناظر خیره کننده که موجودات دریایی به راحتی در آن در حال شنا هستند و تجربه ای شگفت انگیز را برای مهمانان در زیر آب به ارمغان می آورد. یکی از مشهور ترین سر آشپز های دبی در این رستوران منویی از لذیذ ترین غذا ها را به شما ارائه می دهد و در غذاها فقط از مواد اولیه ای استفاده می شود که برای همان فصل است و از دیگر موارد می توان به خدمات و پشتیبانی عالی این رستوران اشاره کرد.

1_NL1CZJYCmxlxRPVI4Gc-Jg

ebf7c8b1-44cc-4dc4-a87b-5dd9c81c74dc-1080x1080

بلژیک کوچک، نمادی از بلژیک

این رستوران در برج های lake جمیرا هتل Pullman قرار دارد و به سرو غذاهای بلژیکی معروف است مانند بشقاب صدف و وافل بلژیکی. بلژیک پر از ذائقه های مختلف است و اگر شما به امتحان کردن طعم های جدید علاقه دارید بهترین جا برای شما این رستوران است که بهترین منو را از ذائقه های مختلف و آشپزی غنی به شما ارائه خواهد داد و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 2 شب اماده ی خدمات رسانی به شماست.

getlstd-property-photo

1_16a083eaca2.2093119_785351723_16a083eaca2_large

رستوران شایان با طعم اصیل ایرانی

این رستوران در دل دبی می تواند شما را به ایران بیاورد و طعم های لذیذ ایرانی را به شما یادآوری کند منوی این رستوران شامل غذاهای سرد و گرم از کباب تا سبزی پلو با ماهی است. این رستوران همچنان خدماتی را برای معلولین در نظر گرفته است و در خیابان عمر بن الخطاب مرکز خرید الغریر قرار دارد و همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 18 تا 24 آماده ی خدمات رسانی به شماست.

7VUgRHMp-Shayan-Restaurant-1200x800

c870x524

L'olivo restuarant رستورانی رمانتیک 

این رستوران مکانی رمانتیک و آرام و برنده ی چند جایزه بین المللی است. اگر طعم های ایتالیایی و مدیترانه ای برای شما محبوب هستند این مکان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود که همه روزه از ساعت 19 تا 23 در هتل پالم جمیرا آماده ی خدمات رسانی به شماست . شما در این مکان آرام و کلاسیک همراه با موسیقی زنده بهترین خاطره را برای خودتان و عزیزانتان رقم خواهید زد.

Lolivo_Interior

Al-Mahara-001-scaled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها