|

خبری داغ از پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی

بدون قرار قبلی فیلمی است با بازی مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی که به زودی در اسپانیا اکران می شود. آیا پگاه آهنگرانی به این اکران می رود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی و از تولیدات فارابی، در بخش پانورامای یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون اسپانیا روی پرده نقره‌ای می‌رود.

این جشنواره از 25 اکتبر تا پنجم نوامبر برابر با سوم تا چهاردهم آبان‌ماه برگزار می‌شود که تاریخ نمایش فیلم بهروز شعیبی، سی‌ام اکتبر خواهد بود. بدون قرار قبلی با حضور در این جشنواره، شانزدهمین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند‌.

بصبصثبلصث

بدون قرار قبلی، ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان

بدون قرار قبلی فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول ۱۴۰۰ ایران است.

این فیلم ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان است که فیلم‌نامهٔ آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است.

گروه بازیگران آن شامل پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، حامی ترابی، رضا صابری، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر می‌شود.

سبسشب

حضور پگاه آهنگرانی پس از حواشی اخیرش در این اکران چگونه خواهد بود؟

این خبر در حالی دست به دست می شود که تابستان گذشته و در پی تصویری که علی عظیمی، خواننده ی ایرانی منتشر کرد، متوجه شدیم که با پگاه آهنگرانی ازدواج کرده است. 

شیبشب

اما نکته جالب اینجاست که  آهنگرانی  مدتی است به آلمان مهاجرت کرده و در اغلب تصاویرش نیز بدون حجاب تعریف شده در داخل کشور ظاهر شده بود. لذا این اقدام او به گمانه هایی مبنی بر خداحافظی اش از سینمای ایران دامن زد.

حال باید منتظر ماند و دید پس از تمامی حواشی های رخ داده در خصوص این بازیگر، وی در اکران فیلم بدون قرار قبلی حضور خواهد داشت و یا خیر. حضوری که بی شک در صورت انجام، حواشی مختلفی را به خود اختصاص خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها