|

ماسک طبیعی برای صاف شدن مو/ هر سختی رو برای لخت شدنشون به جون نخر وقتی با آرد شدنیه!

در این مقاله چندتا ماسک برای صاف شدن موها رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها موهای درخشان و زیبایی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی این روزا به راحتی به دست میاد چرا که منابع و اطلاعات در زمینه های مختلف بسیار بالاست و دسترسی افراد هم به اون ها راحته بنابراین دیگه کسی نمیتونه بهونه ای برای این که به بهترین ورژن خودش تبدیل نشه بیاره پس شما هم باید سعی کنید که بهترین حالت خودتون رو به زندگیتون دعوت کنید البته که تنها زیبایی ظاهر منظور نیست و شما باید در این خصوص به سلامت روانتون هم بپردازید که خوشبختانه برای اون هم راهکار وجود داره. البته که ما در این سری از مقالاتمون در جهت کمک برای ارتقاء زیبایی ظاهر و استایلتون بهتون یه سری راهنمایی ها ارائه میدیم مثل راهنمایی در خصوص چگونگی لباس برای عید دیدنی که چشم روی هم بذاریم میاد و ذهن شما رو مشغول این سوال که "حالا چی بپوشم" میکنه!

پس بهتره که قبل از این که این سوال رو از خودتون بپرسید برای لباس ها و استایل های خودتون و حتی میکاپ و مدل موتون برنامه ریزی داشته باشید تا یه وقت اعصاب خوردی براتون پیش نیاد. این روز هم در نظر بگیرید که در این بین باید از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون اطلاع داشته باشید مثلا در صورتی که گونه های کوچیکی دارید و بیشتر صورتتون استخونیه برای این که تعادل رو در فیستون برقرار کنید آرایش برای برجسته شدن گونه رو یاد بگیرید و با پیاده سازی اون برای خودتون حس خوبی به وجود بیارید و از این طریق یه سری از موضوعاتی رو که در فیستون به دنبال تغییر دادن اون هستید رو اصلاح کنید. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که معرفی چندتا ماسک برای صاف شدن مو هست اون هم ماسک های طبیعی، پس با ما همراه باشید.

ماسک برای صاف شدن مو

ماسک طبیعیه آرد برنج و تخم مرغ برای صاف شدن مو

برای این که با استفاده از این ماسک به روش خونگی موهاتون رو صاف و صوف کنید نیاز به تخم مرغ و آرد برنج دارید. حتی شاید براتون جالب باشه که بدونید این ماسک علاوه بر این موهاتون رو حسابی صاف و به دور از وز میکنه تمامیه آلودگی ها رو هم از کف سرتون پاک میکنه. در اصل در صورتی که از ماسک تخم مرغ و آرد برنج به طور منظم استفاده کنید میتونید موهایی رو که آسیب دیده رو هم ترمیم کنید و در نهایت باعث صاف و درخشان شدن اون ها بشید. برای تهیه این ماسک به مواد زیر احتیاج دارید:

  • یه دونه سفیده ی تخم مرغ
  • یک چهارم فنجون شیر
  • چهار الی پنج قاشق هم آرد برنج

تمامیه مواد ذکر شده رو باهم مخلوط کرده و بعد به مدت یک ساعت اون ها رو روی موهاتون قرار بدید و اجازه بدید که تاثیر خودشون رو بذارن و بعد از گذشت این مدت زمان سرتون رو بشورید و از آب سرد و شامپوی نرم کننده استفاده کنید.

ماسک برای صاف شدن مو

ماسک طبیعیه جو دوسر و روغن بادام موهاتون رو به تارهای ابریشم تبدیل میکنه

شاید براتون انرژی فوق العاده ای که این ماسک مو به تارهای موتون میده غیر قابل باور باشه چرا که دقیقا مثل پروتئین درمانی عمل میکنه چون هر کدوم از ترکیباتی که در این ماسک استفاده شده حاوی مواد مغذی بینظیری هستن و روغن بادوم زمینی کنار جو دوسر توی این ماسک مثل یه بمب عمل میکنن و به شما چنان موهای درخشان و ابریشمی میبخشن که حاضر هستید دار و ندارتون رو بدید تا موهاتون برای همیشه اینطوری باقی بمونن. برای تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:

  • یه فنجون شیر
  • چهار قاشق غذاخوری جو دوسر
  • دو قطره روغن بادوم و در صورت نداشتن روغن زیتون

مواد ذکر شده رو با هم ترکیب کنید و برای سی دقیقه اون ها رو روی موهای سرتون قرار بدید و بعد از این مدت زمان با آب سرد و شامپو مواد رو از سرتون بشورید.

ماسک برای صاف شدن مو

ماسک شیرنارگیل و ژلاتین قراره برای موهاتون معجزه کنه

شیر نارگیل دارای اسیدهای چرب طبیعی هست که باعث افزایش لطافت و نرمیه مو میشه. ژلاتین هم همراه با شیر نارگیل تغذیه رسانی رو به تارهای موتون به شکل عمقی انجام میده. در  کل این ماسک مو خونگی یه صاف کننده ی عالیه که قراره بهتون معجزه و قدرت خودش رو نشون بده و شما رو فن خودش کنه. برای درست کردن این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:

  • یه فنجون شیر نارگیل
  • دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین
  • دو قاشق غذاخوری عسل
  • دو قاشق غذاخوری آبلیمو

مواد رو بعد از مخلوط کردن به مدت سی دقیقه روی موهاتون قرار بدید و بعد از این مدت زمان با آب دمای متوسط اون ها رو بشورید.

ماسک برای صاف شدن مو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی