|

میز تلویزیون های مدرن و شیک / گذشت اوم زمون که میزای یوقور میذاشتن الان اینا مده

میز تلویزیون از دست لوازم ضروری در هر خونه محسوب میشه که مدل های بسیار مختلفی داره و در اینجا قراره با مدرن ترین اونها اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلویزیون همیشه تو زندگی های ایرانی نقش پررنگی داشته و مورد استفاده ترین وسیله تفریحی محسوب میشده. این دستگاه که هر سن و سالی رو میتونه سرگرم کنه، از طرفی هم عنصری جهت زیبا سازی فضا و دکوراسیون منزل محسوب میشه. اما تلویزیون که رو زمین نمیتونه بمونه و ما ایرانی ها طبق عاداتی که داریم، اغلب دلمون میخواد تلویزیون رو بر روی میز تلویزیون قرار بدیم و به نظرمون اینجوری خوشگل تره. اما گذشت اون دوران که میز تلویزیون ها بزرگ و حجیم بودن و یه فضای مورد توجهی نیاز داشتن. امروزه با گذر زمان و تغییر سبک های زندگی، تلویزیون نیز دستخوش تحولاتی شده که جذاب به نظر میرسند. 

در واقع دیگه خبری از اون دست میز های جا گیر نیست که مدلی کلاسیک داشتند و حالا با توجه به اینکه خونه ها نقلی شدن و فضاها کوچیکتر، خب میز های تلویزیون نیز به سمت و سوی مدرن سوق داده شده اند. اونچه که مشخصه اینه که این مدل ها نه تنه با طراحی های خلاقانه ای که دارند زیبایی رو به محیط خونه می بخشند، بلکه با بخش های کارآمدی که دارند، هوشمندانه طراحی شده و قابل استفاده برای دیگر لوازم نیز هستند. چرا چون تو خیلی از مدل ها دارای کشو نیز هستند.

میز تلویزیون

میز تلویزیون مدل دیواری

از فضای افقی که خب همه بلدن استفاده کنند. اما اونچه که مشخصه اینه که از فضای عمودی کمتر میشه بهره برد و اغلب افراد دیوار ها رو فضایی جهت نصب تابلو ها میدونن. در حالی که مثلا میز های تلویزیون مدل دیواری میتونن راه نجاتی برای خونه های کوچیک باشن. در حالی که اونها رو بر روی دیوار نصب می کنید، دیگه نگران کمبود جا نیستید و کف اتاق هم اشغال نخواهد شد. از طرفی این مدل با ایجاد حس شناور، یه جلوه خاص و مینیمالیستی به دکوریون شما خواهد بخشید.

میز تلویزیون

میز تلویزیون با طراحی کنسولی

این سبک از مدل ها درست مثل یک قفسه بلند عمل می کنند. چرا که فضایی برای قرار دادن وسایل تزیینی و لوازم صوتی تصویری و حتی کتاب ها در اختیار شما قرار میدن. این مدل از میز تلویزیون برای خونه هایی که متراژ بالاتری دارند میتونن خیلی مناسب باشن. میز کنسولی همونطور که از اسمش هم پیداست، ظاهری به مانند کنسول داره همراه با پایه و در مجموع ظاهر لوکس تری به خود میگیره.

میز تلویزیون

میز تلویزیون با مدل ترکیبی

در اینجا با سبکی از میز های تلویزیون آشنا میشیم که تلفیقی از دو مدل دیواری و کنسولی هستند. این مدل‌ها تلفیقی از دو سبک دیواری و کنسولی هستند. در این مدل‌ ها، بخشی به شکل دیواری نصب میشه و بخش دیگر نیز به عنوان یک میز ایستاده، تو قسمت زیرش قرار داره. مدل‌ های ترکیبی تلویزیون، علاوه بر ایجاد فضایی جهت نمایش وسایل تزئینی، تلویزیون رو در ارتفاع مناسبی برای تماشا نگه می‌دارند.

میز تلویزیون

میز تلویزیون مدل کشویی واسه نظم عالیه

در واقع کشوها فضاهایی به شدت نجات دهنده هستند که میتونن برای نظم و سازماندهی به شدت مفید باشند. مدل هایی از میز تلویزیون که کشو دار هستند، میتونن فضایی جهت پنهان کردن وسایلی کوچیک مثل کنترل تلویزیون و دیگر عناصر کوچیکم باشند. کابل ها سایر لوازم جانبی هم جا و مکان پیدا میکنن و میتونن سر و سامون پیدا کنند.

میز تلویزیون

میز تلویزیون های مدل چند منظوره

اونچه که مشخصه اینه که این مدل از میز های تلویزیون فریا یک میز عمل می کنند. چرا که برخی از آنها قابلیت چرخش یا باز شدن دارند و میتونن به میز کار، یا میز ناهارخوری و حتی قفسه برای کتاب تبدیل بشن. اینجوری خیلی راحت نیاز های زندگی مدرن هم براورده میشه  و اینجوری از فضاهای کوچکی به خوبی استفاده میشه.

میز تلویزیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها