|

انواع لوستر سقفی جذاب / تموم شد اون دوران که لوسترا الماسی بودن حالا اینا مده

لوستر ها انواع بسیار مختلفی دارند که در اینجا میخوایم با مدل های متنوع لوستر های سقفی آشنا بشیم تا دیزاینی زیبا و ترندی بسازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وجود لوستر در هر فضا میتونه یکی از مهمترین عناصر دیزاین اون فضا محسوب بشه که دو وظیفه بسیار مهم داره. خب یکسری از وسایل هستند به مانند مثلا تابلو نقاشی که تنها وظیفشون در این دنیا خوشگلاسیون محیط هستش و بس. اما یکسری از لوازم در واقع کاربردی کارآمد تر دارند و هم یه حرکت مهم انجام میدن و هم میتونن به خوشگلاسیون فضا کمک کنند. مثلا لوستر یکی از همین لوازم محسوب میشه که واسه هر سقفی لازمه. اصل مهم نیست کاربری اون فضا چی باشه، سقفش جهت زیباتر شدن و البته نورپردازی نیاز به لوستر داره. 

لوستر ها انواع بسیار مختلفی دارند که خب لوستر های سقفی از جذاب ترین اونها هستند. البته که لوستر هیا سقفی نیز تنوع بسیار بالایی دارن که در این مطلب قراره با اونها اشنا بشیم. دکوراسیون جذاب یک فضا تنها به اونچه که بر روی زمین و دیوار ها قرار میگیره بستگی نداره، سقف نیز درست به همین میزان تاثیر گذاره هم دیزاین و زیبایش و هم نورپردازی که داره. اگر شما نیز قصد این رو دارید که یک لوستر زیبا داشته باشید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با درن ترین اونها آشنا بشید.

لوستر سقفی مدرن

مدل لوستر مدرن سقفی LED، زیبایی و جلوه ای خاص

امروزه مدل های لوستر سقفی با زراحی های بی نظیری که دارند در صدر شیک ترین و ترند ترین لوتسر ها قرار دارند. این لوستر ها به دلیل تنوع بالایی که دارند تبه پر فروش تری لوستر رو از ان خود کرده اند که خب میشه گفت واقعا هم جذابن. لوستر سقفی جدید ال ای دی، در واقع به دلیل طراحی یونیک و مدرنی که داره، محبوبیت بسیایر در دکوراسیون داخلی پیدا کرده. این لوسترها، هم تکنولوژی پیشرفته ای داره و هم زیبایی منحصر به فردی که خب باعث شده تا جلوه ای خاص و متفاوت داشته باشه. از ویژگی های این بک لوستر اینه که دارای قابلیت تنظیم شدت نور توسط ریموت هستش و امکان ایجاد محیطی مناسب برای فعالیت‌های مختلف رو به خوبی فراهم میکنه. شما میتونید با  لوستر سقفی جدید ال ای دی از نور ملایم و آرامش‌بخش جهت استراحت گرفته تا نور پرانرژی و روشن برای کار و مطالعه رو داشته باشید و لذتش رو ببرید.

لوستر سقفی مدرن

لوستر سقفی کریستالی مدرن که با اون قدیمیا خیلی فرق دارن

لوستر های کریستالی یکی از شیک ترین و بروزترین مدل ها برای خونه های های کلاس و مخصوصا مجلل می باشد که زیبایی رو به شکلی ذرخشان به نمایش میذاره. در واقع این لوسترها با طراحی‌ های متنوعی مثل مربع، مستطیل و دایره، تونستن جایگاه بسیار خاص و متفاوتی در دکوراسیون منازل پیدا کنند. لوستر هیا سقفی کریستالی مدرن این ویژگی رو دارن که برخلاق لوسترهای کلاسیک که به شدت پر زرق و برق هستن، از طراحی ساده تری بهره ببرند و با طراحی های هندسی مینیمال ظاهری ساده تر اما در عین حال شیک و ترند داشته باشند.

لوستر سقفی مدرن

لوستر سقفی اس ام دی

لوستر سقفی اس ام دی از دیگر طراحی های مدرن لوستر می باشد که طرفداران زیادی هم دارد، چرا که با استفاده از مواد با کیفیتی همچون شیشه یا فلز تولید شده و دارای طرح های بسیار متنوع و شیک می باشد. استفاده از این بک لوستر باعث میشه تا دست شما برای انتخاب بر اساس دکوراسیون فضاتون باز باشه و به راحت اونچه که دوست دارید رو خریداری نمایید. لامپ‌های اس ام دی استفاده شده در این لوسترها، به دلیل مصرف کم انرژی و طول عمر بالایی که داره، یه پیشنهاد ایده ال برای روشنایی منازل محسوب میشه. این سبک لوستر ها سه رنگ نور مختلف آفتابی، مهتابی و سفید دارد که شما میتونید متناسب با حال و هوایی که مد نظر دارید انتخاب کرده و یه فضای گرم و صمیمی بسازید. 

لوستر سقفی مدرن

لوستر سقفی شاخه ای که چند سالی میشه ترند روزن

لوستر های شاخه ای نیز ز دست لوستر هیا مورد توجهی هستند که طراحی های خاص و زیبای بسیاری دارند و میتونن به هر فضایی جلال ببخشند. ساختار لوسترهای شاخه ای اینجوریه که دارای یک سینی استیل می باشند که شاخه های پیچ در پیچ به شکل مستقیم دارند. در واقع این شاخه ها به شکل هنرمندانه ای طراحی شده و و نمایی بی نظیر به لوستر می بخشند و اون رو تبدیل به یه اثر هنری می کند. 

لوستر سقفی مدرن

لوستر سقفی چوبی واقعا خاص و زیباست

و اما یکی از متفاوت ترین مدل های لوستر، لوستر چوبی سقفی می باشد که محبوبیت بسیار بالایی در میون افراد دارد. این سبک از لوستر ها با استفاده از چوب و البته طراحی ساده، حسی گرم و طبیعی به محیط هدیه میده و در نهایت فضایی دلنشین و صمیمی ایجاد خواهد کرد.

لوستر سقفی مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها