|

بهترین گوشی تا 10 میلیون / بهترینای بازارو گذاشتیم تو مشتت تو این گل یا پوچ، گل دستته

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی ها تا 10 میلیون در بازار امروز پرداختیم تا شما عزیزان انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا گوشی ها نقش بسیار مهمی در زندگیه ما دارن و یه جورایی جزء جداناپذیر زندگی ما شدن و همه به نوعی بهشون وابسته ایم ولی در این بین برای خیلی ها این وابستگی بیشتره مثلا کسانی که کارشون رو با گوشی انجام میدن که خب این افراد در صورتی که یه گوشی خوب نداشته باشن احتمالا خیلی اعصابشون خورد بشه چون بالاخره این وسیله ی الکترونیک ابزار کار اون هاست که خب در خصوص گوشی هم اینطوری که خیلی ها معتقد هستن که هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری البته که شاید بودجه خیلی برای رفتن به سراغ پرچم دارها نرسه ولی خب میشه به سراغ بهترین گوشی های میان رده که با بودجه ی ما همخونی داشته باشن رفت و یه انتخاب قابل قبول داشت.

تقریبا میشه گفت که گوشی های میان رده از ده میلیون تومان شروع میشن تا کم کم با بالا رفتن قیمت برسن به پرچم دارها که خب این رو هم بگیم که نمیشه تنها قیمت رو ملاک قرار داد چون بعضی از گوشی ها هستن که با وجود قیمت بالا نتونستن رضایت کاربرها رو جلب کنن که این نشون میده که قیمت بالا تضمین کننده ی کیفیت نیست و در خصوص گوشی باید از تجربیات و نظرات افرادی که اون ها رو استفاده کردن هم استفاده کرد البته که در صورتی که گوشی های اقتصادی میخواهید میتونید به سراغ بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون برید که در مقالات قبلی بهتون معرفیشون کردیم ولی در این مقاله میخواهیم به سراغ گوشی های میان رده بریم که با قیمت مناسب ارائه میشن یعنی بهترین گوشی ها تا 10 میلیون پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

ردمی نوت 12 پرو 4G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

این گوشی زیبا براساس طراحی روز دنیا ساخته شده و کاملا تخت هست و توی قاب پشتیه اون هیچ خمیدگی به چشم نمیخوره. نمایشگر این محصول دارای 6.67 اینچ اندازه هست و از نوع امولد و از رزولوشن فول اچ دی برخورداره و به همین علت تصاویر در اون از پویایی خوبی برخوردار هستن. پنل نمایشگر این گوشی چیزی حدود 86 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتز هست. در قسمت پردازنده کمپانی شیائومی برای این گوشی به سراغ یه تراشه ی اسنپدراگون 732 رفته که از قدرت خوبی برای انجام کارهای روزمره برخورداره ولی خب نمیشه با این تراشه به عنوان یه گوشیه گیمینگ روش حساب کنید.

شیائومی در بخش دوربین در این گوشی برای دوربین اصلی از یه سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده کرده که میشه گفت کیفیت خوبی داره و میتونه لحظات شما رو به زیبا ثبت و ضبط کنه همچنین دوربین سلفی این محصول دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلی هست. این گوشی انرژی مورد نیاز خودش رو از یه باتری دارای 5000 میلی آمپر ساعتی دریافت میکنه که از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

گلکسی A34 نسخه 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

یکی از جذاب ترین گوشی های بازار در محدوده ی ده میلیون که ارزش خرید داره گلکسی A34 هست که این روزا تونسته توجه خیلی از کاربرها رو به خودش جلب کنه و جالبه که بدونید این گوشی در مقابل گرد و غبار و پاشش آب هم مقاومه. نمایشگر این محصول دارای 6.6 اینچ اندازه هست و از نوع سوپر امولده و رزولوشن فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و چیزی حدود 85 درصد از فضای روبه رویی اشغال کرده. در بخش پردازنده ی این گوشی از یه تراشه ی مدیاتک دیمنسیتی 1080 شش نانومتری بهره گرفته شده که با توجه به قیمت کلی گوشی قدرت خوبی ارائه میکنه و شما میتونید بازی هایی با گرافیک متوسط رو هم در اون به اجرا دربیارید.

سامسونگ در بخش دوربین برای این گوشی از یه سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و از یه سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره گرفته و همچنین دوربین سلفی در این گوشی میتونه ویدیوهای 4K هم ضبط کنه. انرژی موردنیاز این محصول هم توسط یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین میشه و فست شارژ هم داره. 

بهترین گوشی تا 10 میلیون

آنر 90 لایت نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

این محصول آنر تونسته در این روزهای بازار نظر بسیاری از کاربرها رو به خودش جلب کنه که طراحی زیبا و جذاب اون یکی از دلایل این موضوع هست مثلا در این گوشی نمایشگر تونسته چیزی حدود نود درصد از فضا رو به خودش اختصاص بده که این عدد عالیه چون این اتفاق تنها در گوشی های پرچمدار دیده میشه و برای یه میان رده واقعا یه پیشرفت بزرگه و خب به این دلیل حاشیه های بسیار کمی در اطراف پنل وجود داره که به همین علت اون رو گرون تر نشون میده.

اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.6 اینچ هست و دارای رزولوشن فول اچ دیه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتز هست و پویایی تصاویر در اون خوبه. در بخش پردازنده در این محصول از یه تراشه ی دیمنسیتی 6020 هفت نانومتری شرکت مدیاتک استفاده شده. کمپانی چینی این محصول برای دوربین اصلی از یه سنسور 100 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه دوربین 16 مگاپیکسلی بهره گرفته و ظرفیت باتری هم در این محصول 4500 میلی آمپر ساعتی هست.

بهترین گوشی تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی