|

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند / تابستون کتونی پوشیدنی نیست با مانتوهای جدید اینا میان

در این مقاله چندتا از خوشگلترین کفش های پاشنه بلند رو بهتون نشون دادیم که به تازگی مد شدن و طرفدارهای بیشماری پیدا کردن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل خوب باعث میشه که نظر افراد در مودر شما هم مثبت باشه البته که شاید با خودتون بگید که این موضوع ظاهر بینی هست ولی به خودتون فکر کنید آیا شما حاضر هستید که با یه فردی که استایل ژولیده پولیده و عجیبی داره هم صحبت بشید در بیشتر مواقع خیر چرا که که وقتی یه نفر برای خودش وقت نمیذاره مسلما برای شما هم وقتی نخواهد گذاشت بنابراین بهتون توصیه میکنیم که برای داشتن یه استایل شیک نهایت تلاش خودتون رو کنید و در این زمینه کم کاری نکنید چون بالاخره با استایل خوب شما میتونید در اجتماع هم بهتر ظاهر بشید و حتی در این بین شاید براتون جالب باشه که استایل میتونه روی موقعیت اجتماعیه ما هم تاثیر داشته باشه مثلا یه عده ای با استفاده از رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن خودشون رو پولدار جلوه میدن حتی در صورتی که نباشن و این واقعا عجیبه!

اما در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که شما باید برای داشتن یه استایل خوب در جریان مدهای روز باشید حتی در صورتی که دنبال کننده ی مد نیستید تا اینطوری بتونید استایل هایی بزنید که حتی اگر صد درصد ترندی نیستن به مد نزدیک بوده و حس دمده بودن و قدیمی بودن به آدم نمیدن و این موضوع رو باید در خصوص ریزترین تا درشت ترین آیتم ها در استایلتون رعایت کنید حالا میخواد در مورد مانتو باشه و یا اکسسوری هایی ریز مثل یه ساعت. حالا در این مقاله هم برای این که در جریان مدهای روز قرار بگیرید میخواهیم چندتا از جدیدترین و خوشگلترین کفش های پاشنه بلند رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این که باید موقع خریدن اون ها چه نکاتی رو بدونید و مدنظر قرار بدید یه سری راهنمایی ها بهتون کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

پاشنه ی کفش رو در نظر بگیرید

خیلی ها این تصور رو دارن که کفش هر چی پاشنه اش بلند تر باشه زیباتره که خب این موضوع میتونه یه تصور غلط باشه چون مهمه که پاشنه ی کفش شما با لباستون هماهنگ باشه و خب بسته به موقعیتی که در اون حاضر میشید باید پاشنه ی کفش رو انتخاب کنید به همین دلیل باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید مثلا در صورتی که برای عروسی میخواهید با لباس مجلسی کفش پاشنه بلند تهیه کنید میتونید پاشنه ی اون رو بلند بگیرید در حالی که اگر برای استایل خیابانی خودتون به دنبال کفش پاشنه بلند هستید باید این رو در نظر بگیرید که به دلیل راه رفتن طولانی مدت باید پاشنه ی کفشتون کوتاه و صد البته که راحت باشه.

این رو هم در نظر بگیرید که به هر میزان که فاصله ی پاشنه تا کفی پنجه کفش بیشتر باشه کنترل کردن تعادل سخت تر و همچنین تحمل وزن شما توسط پاشنه پایین میاد و حتی شاید غیر ممکن باشه. همچنین محور پاشنه ی کفش شما باید طوری باشه که دقیقا توی مرکز پاشنه قرار بگیره. پاشنه های باریک هم به طور معمول این ویژگی رو دارن ولی باید برای جاهایی که ناهمواری داره زمین و مثلا سنگفرش هست از پاشنه های باریک استفاده نکنید.

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

به کفی کفش توجه کنید

کفش های پاشنه بلندی که راحت هستن از یه پلتفرم پهن در زیر پنجه برخوردار هستن که خیلی از خانوم ها در صورتی که کفش های این مدلی پیدا نکنن به کمک کفاش به قطر پلتفرم اضافه میکنن تا باهاش احساس راحتی کنن. این پلتفرم هم سبب میشه که کفش شما انحنای طبیعیه پا رو کمتر تخت تاثیر قرار بده و به همین دلیل قدم برداشتن با کفش براتون راحت تر بشه.

جنس کفی کفش هم از دیگر نکاتی هست که باید موقع خرید بهش توجه کنید چون کنترل کردن کفش های پاشنه بلند از کفش های تخت سخت تره هست به همین دلیل باید کفیه اون ها منعطف تر باشه تا راه رافتن باهاشون در سطوح ناصاف راحت باشه و یه وقت تعادلتون رو باهاشون از دست ندید.

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

کفشی رو انتخاب کنید که حداقل با چندتا استایلتون ست بشه

یه موضوع دیگه که باید موقع خرید کفش پاشنه بلند بهش توجه کنید این هست که شما باید در انتخاب طرح و رنگ به سراغ اونایی برید که حداقل با چندتا از استایل های شما ست میشن تا اینجوری یه کفش کاربردی داشته باشید به همین دلیلی خیلی ها میگن که داشتن کفش پاشنه بلند مشکی برای هر خانومی از واجباته.

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

خوشگلترین کفش های پاشنه بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرنسس ارسالی در

    بسیار زیبا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها