|

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق / اینا حکم کرم پودرم دارن کارت راحته پول یکیو میدی دوتا داری

در این مقاله چندتا از بهترین ضد آفتاب های ضد تعریق رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها از پوستتون به خوبی محافظت کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- معیار و استانداردهای زیبایی در هر دوره ای برای خودشون متفاوت بودن و هستن و شاید اصلا یه ویژگی که یه زمانی زیبایی بشمار میومد در یه دوره ای منسوخ بشه و اون رو زیبا ندونن مثلا در گذشته ابروهای نازک و خطی زیبا بوده در حالی که این روزا اینطور نیست و ابروهای پت و پهن مد شده و به همین دلیل خیلی ها به دنبال راه هایی برای پرپشت نشون دادن ابروهاشون هستن حالا یا میخواد رشد ابرو در یک هفته باشه و یا کاشت و میکرو اصلا در این بین فرقی وجود نداره همه میخوان که به این استاندارد زیبایی دست پیدا کنن ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که در این بین یه سری زیبایی ها مادام العمر هستن!

یعنی شما در هر دوره ای که زندگی کنید یه سری چیزها همیشه معیار زیبایی هستن مثل پوست صاف و موی سالم اون هم بدون موخوره که در این بین میتونن ارثی بهتون برسن و یا خودتون با همت خودتون بهشون برسید یعنی برای داشتن یه پوست صاف و صوف شده حتی یه روتین پوستی ارزان برای خودتون داشته باشید که بهش پایبند هستید و رعایتش میکنید مثلا زدن ضد آفتاب میتونه یه روتین پوستی باشه که فرقی نمیکنه شما آرایش کنید یا نکنید، دیرتون شده باشه یا نه در هر صورت باید قبل از این که از خونه درمیایید بزنیدش خصوصا در این وقت از سال که آفتاب خیلی شدید هست و میتونه به پوستتون آسیب برسونه حالا به همین دلیل ما هم در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین ضد آفتاب های ضد تعریق رو معرفی کنیم که از عرق کردن پوست صورتتون جلوگیری میکنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق

ضد آفتاب کرم پودری هیدرودرم 2 در 1 SPF50 فاقد چربی و ضد تعریق

ضد آفتاب پودری هیدرودرم دو در یک با SPF پنجاه برای پوست هایی که فاقد چربی و خشک هستن بسیار مناسبه. این محصول علاوه بر این که از پوستتون در مقابل اشعه ی آفتاب محافظت میکنه ضد تعریق هم هست و فرمولاسیون بدون چربی این محصول باعث میشه که پوست خشکتون نرم و لطیف شده و بعد از زدن کرم احساس سنگینی روی پوست نداشته باشید. 

همونطور که گفتیم این کرم SPF پنجاه داره که به همین علت قدرت حفاظتیه بالایی داره و از پوستتون در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت میکنه و به علت ترکیبات مرطوب کننده ای هم که داره پوستتون رو به خوبی تغذیه میکنه و از عرق کردن اون جلوگیری کرده تا پوستتون در طول روز خشک نشه و احساس خنکی و تازگی رو تجربه کنید.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق

کرم ضد آفتاب فاقد چربی ضد تعریق ام کیو

بریم سر وقت یه ضد آفتاب بینظیر دیگه که هم فاقد چربیه و هم ضد تعریق و یه محصول عالی برای محافظت پوستتون در برابر اشعه ی مضر افتاب بشمار میاد این محصول هم مثل کرم قبلی از SPF50 برخورداره هست که بهش قدرت حفاظتیه بالا در مقابل اشعه های مضری مثل UVA و UVB رو میده.

افرادی که پوستشون در گرما عرق میکنه میتونن با زدن این کرم میزان تعریق پوست رو کنترل کرده و از زیاد شدن اون جلوگیری کنن. 

شما میتونید با کمک فرمولاسیون قوی و مغذی که این کرم داره نرمی و لطافت رو هم به پوستتون ببخشید و همچنین از خوبی هایی که داره این هست که نسخه های بی رنگ و رنگیه اون وجود داره از این رو هم برای آقایون و هم برای خانوم ها مناسبه و خانوم ها میتونن نمونه های رنگیه اون رو به عنوان کرم پودر هم مورد استفاده قرار بدن.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق

کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب SPF50 درمالیفت

یکی دیگه از کرم های ضد آفتاب ضد تعریق و یا همون ضد آب که در بین خانوم های ایرانی طرفداراین بیشماری داره کرم درمالیفت با SPF50 که یکی از دلایل این موضوع قیمت مقرون به صرفه ی اون در مقابل کیفیت فوق العاده اش هست. این کرم برای پوست های چرب کاملا مناسبه و از اونجایی که فاقد چربی هست در صورتی که اون رو بزنید پوستتون برق نخواهد زد و یه حالت مات به خودش میگیره. همچنین موندگاری این کرم بسیار بالاست و شما میتونید محافظت طولانی مدت از پوستتون رو در برابر آفتاب بهش بسپارید هر چند میدونید که در طول روز کرم ضد آفتاب شما باید چند مرتبه ترمیم بشه.

بهترین ضد آفتاب ضد تعریق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها