|

طرح‌های لاک ناخن مینیمال 2024 / وقتی بری سراغ این مدلیا از عروسی تا عزا شیک و نازی

لاک ناخن ها انواع بسیار مختلفی دارند که مینیمال ها از مدل های همه جا پسندشونه و در این مطلب میخوایم با مدلای مختلفش آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترند و مد هر ساله به سمت و سویی جدید سوق داده می شود. شاید یه سال ببینیم طرح های ماکسیمال و خیلی عجیب مورد توجه قرار بگیره و سال دیگه سبک های ساده و مینیمال. مد و فشن همواره در حال فرمانروایی به افراد است و با گفتن هر آنچه که دل تنگش بخواد، استایل ها رو به اون راستا میکشونه. چرا که همه ما بند مد هستیم. حتی شمایی که داری تو ذهنت میگی نه من که به مد کاری ندارم و با ترند ها پیش نمیرم، حتی شما هم با مد پیش میری! چرا که بی شک وقتی در حال حاضر ترند میگه مانتو اِپُل دار دیگه مد نیست، شما نمیری مانتو این مدلی بخری که! اصلا پیدا نمیکنی که بخری! و منطقیش میشه اینکه همه ما دنباله رو مد هستیم یکی کمتر و دیگری بیشتر. اما در استایل بانوان یکی از موارد بسیار پر اهمیتی که با ترند ها پیش میره و زیباییش رو بروزرسانی مینه، لاک ناخن هستش. لاک ناخن آیتمی بسیار جذاب و بولد در ظاهر هر بانویی محسوب میشه که در سال 2024 به سمت مینیمال  گرایی پیش رفته. لاک ناخن ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب قراره با مدل های مینیمال شون آشنا بشیم. اگر شما نیز از دست خانم های شیفته این سبک هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مات دو یا چند رنگه

همیشه وقتی اسم از لاک ناخن به میون میاد افراد بر این فکرند که یه طرح و رنگ براق به چشمشون بخوره. در حالی که سبک مات نیز در این موضوع میتونه به شدت خوشگل و دلربا باشه. لاک ناخن در نوع براق زیبایی شگفت انگیزی داره و بیشتر چشم رو درگیر خودش میکنه، اما لاک ناخن مات نیز با چهره ای منحصر به فرد، زیبایی رو به نوعی خاص به نمایش میزاره. چرا که لاک ناخن مات در رنگ های بسیار متنوعی تولید میشه، اما اصلا نمیتونه به گرد پای لاک براق برسه و لاک های براق تنوع بسیار بالاتری دارند. در اینجا می بینیم طرح های مینیمال رو در سبک مات که از دو یا چند رنگ در طراحی استفاده شده.

لاک ناخن مینیمال

طراحی فرنچ رنگی برای لاک ناخن جذاب و ایده آله

فرنچ ها سالهاست که جای خود را به عنوان یک طرح زیبا در میون نقش و نگار های لاک پیدا کرده اند. اما اونچه که در چند سال اخیر نگاه افراد رو به خود جلب کرده مدل فرنچ های رنگی هستن که زیبایی رو به نوعی شاداب تر به نمایش میذارن. فرنچ نمها مختص به رنگ سفید نیست و اتفاقا چون تابستون، نیابد از رنگ های جیغ غافل بشید. این سبک به دلیل اینکه طراحی خاص نداره، میتونه ایده ای بسیار دلنشین برای افراد مینیمال پسند باشه. فرنچ های رنگی انواع مختلفی دارند که بسته سلیقه و فرم ناخن شما انتخاب میشن. 

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال تک رنگ و خاص

واژه مینیمال از سادگی میاد و در واقع هر آنچه که ساده باشه میتونه در این سبک قرار بگیره. قطعا مینیمال ترین حالت هم بدون طرح هستش و در اینجا با لاک ناخن تک رنگ آشنا میشیم که البته هم میتونید از رنگ های خنثی و یا معمول استفاده کنیم. و هم میشه که از رنگ های خاص و یونیک کمک گرفت تا کمی از تکراری و معمولی بودن در بیاد. لاک ناخن مینیمال تک رنگ و خاص زیبایی دستن شما رو به شدن به سمت شیک بودن میبره.

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن به سبک نود و مینیمال

رنگ های نود طرفداران بسیار زیادی دارند. این سبک از رنگ که میتونه برای هر کجا، از عروسی تا عزا بهترین باشه، بی شک انتخاب خیلی از خانمهاست. رنگ های نود مثل کرم ها، قهوه ای های روشن، نسکافه ای و صورتی ملایم و در مجموع این طیف، برای لاک ناخن ایده هایی بسیار سرزنده اما بدون حاشیه هستند. نود ها توجه هیچکس رو به خودشون جلب نمی کنند و تنها زیبایی رو به شما می بخشند. اگر نود با مینیمال ترکیب بشه بی شک هیچ جای جیغ بودنی باقی نمیزاره و میتونه برای افراد ساده پسند بهترین باشه.

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال با خط و خطوط هندسی

خط های هندسی همیشه و در هر کجا وجود داشته اند. از دکور بگیر تا لوازم و طراحی لاک ناخن. این خطوط در صورتی که به میزان کم استفاده بشن میتونن ایده ای زیبا برای لاک ناخن مینیمال باشند و ظاهری خوشگل و دلبرانه که مینیمال هستش بسازند. 

لاک ناخن مینیمال

لاک ناخن مینیمال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها