|

انگشتر مناسب انگشت های پهن و کوتاه / اگه تو عکسا دستت تپل میفته چون از اینا نمیندازی

در این مقاله درباره انگشتر مناسب انگشت های پهن و کوتاه صحبت کرده و یه سری مدل رو که این شکل از دست ها رو زیباتر نشون میدن رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه استایل خوب این روزا باید نهایت تلاش خودتون رو کنید چرا که دیگه مثل قدیم نیست که هر کی هر چیزی که دلش خواست و خوشش اومد رو بپوشه و به خیال خودش خوش استایل هم بشه خیر اصلا اینطور  نیست چون این روزا دیگه همه یه بیس از اصول و قواعد مد و فشن رو میدونن و به عنوان مثال میدونن سبک هایی مثل استایل فلورال با مونوکروم چه فرقایی دارن و اصلا چطور میشه اونا رو ترکیب کرد و یه استایل جذاب و جدید خلق کرد که لنگه نداره طوری هر کسی با دیدنش از سلیقه ی اون ها تعریف کنه و صد البته که بشن الگوی اطرافیانشون در خوشتیپ بودن و به همین دلیل هر کسی رو که میخوان تو خوشتیپی مثال بزنن از اون ها یاد میکنن.

البته که در این بین برای این که خوشتیپ تر به نظر بیایید واجب هست از این که چیا بهتون میاد و چیا نمیاد هم اطلاع داشته باشید یعنی با توجه به ویژگی های فیزیکی و ظاهری خودتون به سراغ لباس و یا حتی رنگ مو و لوازم آرایش برید مثلا در صورتی که پوستتون سبزه هست بدونید که بهترین رنگ لباس برای پوست سبزه چه رنگیه تا با رفتن به سراغ اون رنگ پوستتون و چهره تون زیباتر به نظر بیاد. حالا ما هم در این راستا میخواهیم در مورد این که چه مدل انگشتر به انگشت های پهن و کوتاه میاد صحبت کنیم چون انتخاب برای این دسته از افراد یه مقدار سخته، پس در صورتی که انگشت هاتون این مدلی هست با ما همراه باشید.

انگشتر مناسب انگشت های پهن و کوتاه

انگشتر مناسب انگشت های کوتاه 

در صورتی که به دنبال انگشتر مناسبی برای انگشت های کوتاه هست می بایست به دنبال اون دسته از انگشتر ها باشید که بدون توجه به عرض انگشتتون دستاتون رو کشیده تر نشون میده که انگشترهایی که دارای سنگ های گلابی شکل، مارکیز و بیضی هستن این ویژگی رو دارن و شما میتونید با خیال راحت به سراغشون برید.

همچنین میتونید انگشترهایی با سنگ های زمردی و یا مستطیلی رو هم انتخاب کنید چون انگشت های کوتاه رو بلندتر نشون میدن اما باید دقت کنید که انگشتری با سنگ زمردی که خیلی بزرگ هست رو نخرید چون یوقور بودن سنگ باعث میشه دستتون تپل تر دیده بشه.

انگشتر مناسب انگشت های پهن و کوتاه

انگشتر مناسب انگشت های پهن

در صورتی که انگشت هاتون پهن هست به دنبال اون مدل از انگشترهایی باشید که پوستتون خیلی زیاد در دو طرف انگشتر دیده نمیشه چون در غیر این صورت باید منتظر باشید که انگشتتون پهن تر دیده بشه.

البته که در خوبی انگشت های پهن باید این رو بگیم که شما میتونید بهشون به چشم یه بوم نقاشی نگاه کنید که عرضشون به شما فضای بیشتری برای این که طرح های مختلف انگشتر رو روشون امتحان کنید، میده به همین دلیل انگشتر های طرح بیضی پهن، مارکیز، مستطیلی و زمردی میتونن بهترین انتخاب ها برای شمایی که این مدل انگشت رو دارید باشن. فقط دقت کنید که باید از اون انگشترهایی که سنگ های باریک دارن دوری کنید چون این سنگ ها باعث میشن که انگشت شما حتی از قبل هم پهن تر به نظر بیاد که مسلما این رو نیمخواهید.

همچنین شما میتونید انگشترهایی که سنگ های خوشه ای دارن و یا حلقه هایی همراه با سنگ های گرد رو هم برای باریک نشون دادن انگشت هاتون انتخاب کنید. در خصوص ترند بودن انگشتری که انتخاب میکنید هم میتونید به سراغ اونایی که طرح های نامتقارن دارن برید که خیلی هم مد شدن.

انگشتر مناسب انگشت های پهن و کوتاه

نکات مهم در خرید انگشتر برای انگشت های پهن و کوتاه

دقت کنید که انگشترهای ظریف و ساده رو انتخاب نکنید چون مناسب این مدل انگشت ها نیستن به جای اون ها میتونید به سراغ حلقه های دور پهن برید چرا که با وجود اون ها پوست کمتری از دو طرف انگشتر شما نمایان میشه و به همین دلیل انگشت ها باریک تر و کشیده دیده خواهند شد.

از رفتن به سراغ انگشترهایی با سنگ های قیمتی و یا طرح های مربعی خودداری کنید چرا که این مدل از انگشترها به علت ظاهری که دارن توجه ها رو بیشتر به خودشون و در نهایتا به انگشتان شما جلب میکنن در حالی که حلقه هایی که در بخش های قبلی گفتیم یعنی بیضی و گلابی شکل به علت ظاهر صیقلی که دارن انگشت رو باریک تر و کشیده و متعادل تر نشون میدن.

انگشتر مناسب انگشت های پهن و کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها