|

اکسسوری های ترند 2024 / هیشکی روش نمیشه که رو کنه اینا رو نداره کسر شأنه تو این زمونه

در این مقاله درباره اکسسوری های ترند 2024 صحبت کردیم و یه سری آیتم رو که امسال مد شدن رو بهتون معرفی کردیم تا استایلتون رو جذابتر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای ساختن یه استایل خوب توجه به جزئیات میتونه نقش بسیار مهمی داشته باشه چرا تفاوت ها دقیقا تو همین جزئیات قابل مشاهده هستن مثلا در صورتی که شما بازوهای چاقی دارید و میخواهید این موضوع رو پنهان کنید میتونید با هوشمندی بسیار به سراغ لباس های مناسب بازوهای چاق برید و با پوشیدن اون ها علاوه بر زیبایی ظاهریتون که تضمینش میکنید موضوعی که اذیتتون میکنه رو هم از نظرها پنهان کنید که خب این واقعا عالیه چون در اصل لباسی خوبه که شما رو شیک ترجلوه بده و صد البته ایرادات اندامتون رو اصلاح کنه اون هم به شکل خیلی مخفی و هوشمندانه.

یا در این بین یه سری افراد هستن که در مورد ست کردن لباس هاشون از کوچکترین طرح ها و الگوی ها در استالشون استفاده میکنن مثلا وقتی براشون سوال پیش میاد که شال با چی ست میشه میتونن حتی این آیتم رو با ریزترین طرح های موجود روی آستین مانتوشون هم مچ کنن و اینطوری عمق و جزئیات بیشتری به استایلشون ببخشن طوری که هر کسی با دیدن تیپشون سرسری ازش رد نشه و روی استایل دقیق بشه تا پی به زیباییه جزئیات اون ببره و پیش خودش از ذهن خلاق اون فرد شوکه بشه. حالا در این بین هم یه جزئیاتی که شما میتونید توی استایلتون به اون توجه کنید اکسسوری ها هستن که شاید در وهله ی اول اونقدرا مهم نباشن ولی وقتی در استایل کاملتون قرار میگیرن میتونید معجره ی اون ها رو ببینید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از اکسسوری های ترند 2024 رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

اکسسوری های ترند 2024

ساعت های مچی با صفحه ی آبی ترند خوش رنگ و لعاب امسال

این روزا ساعت های کلاسیک و عقربه ای جای خودشون رو به ساعت های هوشمند دادن ولی نمیتونید باور کنید که چقدر ساعت های عقربه ای میتونن به استایل شما زیبایی ببخشن و کلاس اون رو بالا ببرن بنابراین توجه شما رو به ساعت ترند امسال جلب میکنیم یعنی ساعت مچی با صفحه و زمینه ی آبی که انگار با داشتنش آسمون و دریا رو همزمان روی دستتون حمل میکنید. شما میتونید این مدل از ساعت ها رو با مانتوهای کتی و زیبا بپوشید و صد البته ست های اون ها هم با همسرتون ایده ی جذابی خواهد بود. خوبی هم که این مدل از ساعت ها دارن این هست که شما میتونید اونا رو برای استایل های غیر رسمی و رسمی خودتون استفاده کنید و جلوه ی جذاب و گاهی کژوال و گاهی لوکس به استایل های خودتون بدید.

اکسسوری های ترند 2024

بازگشت شکوهمند گوشواره های بزرگ 

گوشواره یه اکسسوری هست که یه خانوم هرگز نباید ازش غافل بشه چرا که زیبایی خاصی به استالتون میبخشه پس همیشه توی گوش هاتون گوشواره داشته باشید خصوصا در صورتی که برای یه مهمونی حاضر میشید اصلا اگر این آیتم رو نداشتید توصیه میکنیم که اصلا در مهمونی حاضر نشید! حالا در بین گوشواره هایی که همیشه مد هستن اون دسته ای که بزرگ هستن و سنگ های یوقور دارن همیشه روی بورس میمونن و جذابیت خاص خودشون رو دارن هر چند که در این سال ها گوشواره های مینیمال هم مد شدن ولی یه گوشواره با سنگ های بزرگ همیشه حرف اول رو میزنه و امسال این مدل از اکسسوری ها با قدرت اومدن روی کار و بیشتر از هر وقت دیگه ای جسورتر و زیباتر میدرخشن.

پس طبیعیه که شما در کالکشن های امسال گوشواره های حلقه ایه بزرگ، گوشواره هایی که سنگ های قیمتی و رنگارنگ دارن و یا اونایی که فلزکاری انتزاعی دارن رو مشاهده کنید پس توصیه میکنیم برای این که به استایل خودتون جسارت و زیبایی رو به طور همزمان ببخشید به سراغ این آیتم ها برید و به زیبایی بدرخشید.

اکسسوری های ترند 2024

با کیف‌های دستی Sculptural متفاوت بودن از نوع مدرن رو بچشید

کیف های دستی در سال 2024 خیلی جایگاه مهمی پیدا کردن چرا که در طراحی اون ها میتونید خلاقیت منحصر به فردی مشاهده کنید در اصل کیف ها امسال از اون قاعده و چارچوبی که براشون تعریف شده خارج شدن و طراحان جسورتر وارد عمل شدن تمرکز بیشتری روی کیف های Sculptural گذاشتن که برگرفته از هنرهای انتزاعی، مجسمه سازی و معماری هستن مثل کیف های دایره ای، شش ضلعی و ... که میتونن استایل شما رو به چالش بکشن و جذابیت خارق العاده ای بهش ببخشن.

اکسسوری های ترند 2024

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها