|

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم / به عنوان یه خانوم امروزی خزه اینا تو کمدت نباشه

در این مقاله در خصوص رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم صحبت کردیم که از واجباته تو کمدتون باشن تا باهاشون استایل های ناب بزنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا دور و بر خودتون افرادی که به خوشتیپی شهره هستن رو دیدید و یا خودتون یکی از این افراد هستید که دیگران شما رو الگوی خودشون برای تیپ زدن قرار میدن یعنی در صورتی که یه استایل زدید که فرداش دخترای فامیل شبیه استایلتون رو زدن اصلا نباید ناراحت باشید تازه باید به خودتون افتخار کنید که تیپتون انقدر خوبه که دیگران از روتون مشق خوشتیپی مینویسن البته که در این بین شما باید به عنوان یه فردی که این ویژگی رو داره یه سری چیزها از مد و فشن بدونید مثلا پایه ای ترین نکات دونستن تفاوت سبک ها با هم هست مثلا باید بدونید که استایل مونوکروم با استایل ماکسیمال چه فرق هایی داره مثلا مونوکروم تابع یه رنگه در حالی که ماکسیمال شلوغ پلوغ و رنگیه و خب طبیعتا شاید شما حتی در استایل های روزانه تون هم از این سبک ها استفاده کنید ولی ندونید دقیقا چیه که وقتی ازشون آگاه میشید دید باز تری برای استایل کردن خواهید داشت.

همچنین نکته ی دیگه از که در این باید برای داشتن یه استایل خوب اون رو بدونید این هست که شما باید از ویژگی های فیزیکی و ظاهی خودتون اطلاعات کافی داشته باشید و بدونید که چیا بهتون میاد و چیا بهتون نمیاد مثلا از بین رنگ شال های ترند 1403 باید ببنیید که کدوم به پوست صورتتون بیشتر میاد و شما رو زیباتر جلوه میده تا به سراغ تهیه اش برید. اما در این بین هم یه موضوعی که وجود داره این هست که یه سری آیتم ها به خیلی از افراد میان بنابراین توصیه میشه که اونا رو داشته باشیم چرا که میشه باهاشون استایل های زیبا خلق کرد به همین دلیل در این مقاله میخواهیم راجبه رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

با مانتوی کرم همیشه ترندی باشید

یه سری از رنگ ها هستن که در هر فصلی مد هستن و شما باید حتما یه آیتم به اون رنگ در بین لباس هاتون داشته باشید که کرم در بین این رنگ ها جای داره که میشه گفت یه رنگ شاد و خنثی هست و با وجود این که در همه ی فصل ها کاربرد داره ولی برای فصل هایی گرمی مثل تابستون میتونه یه استایل بینظیر برای شما بسازه خصوصا در صورتی که مانتوتون رو به این رنگ انتخاب کنید. خوبی که این رنگ داره این هست که  با خیلی از رنگا میاد مثلا شما میتونید به دلیل روشن بودنش اون رو با رنگ های تیره ست کنید و حتی به علت خنثی بودنش هم دستتون برای انتخاب رنگ های شاد هم باز خواهد بود. 

اما در بین رنگ های موجود نارنجی، قرمز و سبز میتونن با کرم بی نهایت زیبا بشن. این رو هم اضافه کنیم که شما میتونید با کرم استایل خودتون رو گرون تر از اون چیزی که هست نشون بدید.

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

با مانتو به رنگ طوسی مدرن و خاص دیده بشید

طوسی رو میشه یکی از اون دسته از رنگ های خنثی بشمار آوورد که از طیف خاکستری تیره تا روشن رو شامل میشه و همه و همه ی طیف هاش رو میشه لاکچری و شیک بشما رآوورد به همین دلیل شما میتونید برای شیک شدن هر چه بیشتر استایلتون یه مانتو کتی به رنگ طوسی همراه با شلوار ستش داشته باشید که از زیرش شومیز و یا تاب سفید بپوشید و بعد یه شال ترکیب طوسی و سفید برای پوشش سرتون استفاده کنید و از زیبایی بینظیری که با استایلتون نصیبتون شده حیرت کنید. در اصل ترکیب رنگ های سفید مشکی و خاکستری از پر طرفدارترین ترکیب ها بشمار میرن چون در کنار هم جوری کلاس استایل رو بالا میبرن که حتی تو خیال هم نمیگنجه.

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

با مانتو به رنگ مشکی جذاب ترین باشید

خیلی از خانوما به شدت به مشکی علاقمند هستن طوری که اگر یه نگاه به کمدشون بندازید یه عالمه آیتم با این رنگ پیدا میکنید و این دسته از افراد از شال مشکی رنگ خودشون به ندرت دست میکشن و خب حق هم دارن بالاخره میگن مشکی رنگ عشقه پس بیخود نیست که این همه طرفدار داره و صد البته که خودش هم بسیار رنگ خاصیه از این رو میشه باهاش استایل های بینظیر و شیک بسیاری دست و پا کرد به همین دلیل واجبه که هر خانومی حداقل یه مانتو به این رنگ داشته باشه که دستش رو برای انتخاب رنگ سایر آیتم ها باز میذاره و شما میتونید به سراغ رنگ های متضاد با مشکی برای سایر لباس ها در استایلتون برید.

رنگ مانتوهایی که باید داشته باشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها