|

عاشقان استایل لایه ای و پر هیجان / اگه این خصوصیات رو داری استایل ماکسیمال بپوش

استایل ماکسیمال از دست تیپایی هستش که جسارت زیادی برای انتخابش نیاز داره و در اینجا با جزئیات این استایل اشنا میشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سبک های استایل بسیارند و افراد با توجه به اونچه که فکر میکنن بهشون میاد و البته سلیقه و انتخابی که دارند، انتخاب میکنند! دنیای مد و فشن اونقدری بزرگ هست که شما میتونید هر آنچه که دلتون میخواد رو داشته باشید و بر اساس علایق خود پیش برید. هر کدوم از این سبک ها دارای یکسری ویژگی ها هستند که اونها رو از هم تفکیک میکنه. مثلا یکی از پر رمز و راز ترین سبک ها استایل های ماکسیمال می باشد که خاص پوشان بسیاری رو به خود جذب کرده. خیلی از افراد هستند که با این سبک ها آشناییت ندارند که خب خبر خوب اینه که اصلا نگران نباشید چرا که در این مطلب قراره با این سبک جذاب و منحصر به فرد آشنا بشیم. همیشه در انتخاب هر چیز اصولش اینه که اول اون مورد رو بشناسید و ویژگی ها و نکات منفیش رو بدونید. اینجوری به راحتی میتونید انتخاب کنید که به کدوم یک از سبک ها ورود کرده و استفاده نمایید. مثلا اینکه استایل ماکسیمال یک سبک پر پترن و پر از رنگه که معمولا افراد با جسارت و پر از اعتماد به نفس رو مجذوب خود میکنه. در واقع این سبک برای افراد محتاط و یا درونگرا چندان جالب و مورد قبول نیست.

استایل ماکسیمال

خصوصیات بارز استیل ماکسیمال 

مثلا یکی از خصوصیات بارز این سبک از استایل اینه که شما میتونید لباستون رو به شکل چند لایه ای بپوشید. از طرفی رنگی رنگی و جیغ بودن نشونه ملموس سبک ماکسیمال محسوب میشه که خب به همین دلیل تو دنیای مد و فشن استایل ماکسیمال رو دقیقا نقطه مقابل مینیمال میدونن و محسوبش می کنند. جالبه که بدونید هر قانونی که تو ماکسیمال وجود داره دقیقا برعکسش تو مینیمال هستش و از رنگ ها گرفته که در مینیمال خنثی ترین انتخاب میشن، تا طرح و نقش ها که ساده ترین ها مورد استقبال قرار می گیرند. درست برخلاف ماکسیمال.

استایل ماکسیمال

مانتو تو استایل ماکسیمال چه شکلیه؟

شاید در نگاه اول به نظر بیاد که استایل های ماکسیمال تنها برای جوامع غربی میتونن خوب باشند در حالی که این تفکر اشتباهه و شما میتوندی در قابل محجبه استایل ماکسیمال رو اجرا کنید و چیزی شما رو محدود نکرده. این روزها هوا گرمه و در واقع شما باید مطابق با این حال و هوای مانتوی خود را انتخاب کنید. خیلی سادست، شما باید مانتوهایی دارای رنگ های شارپ و پترن دار رو بخرید و بپوشید. در حالی که نباید یادتون بره افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌ پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از ویژگی های اصلی این سبک استایل ها هستند. استایل ماکسیمال به شدت سطح انرژی رو بالا میبره و میتونه روحیه رو تازه و شاداب کنه.

استایل ماکسیمال

پالت رنگی مناسب و جذاب در استایل ماکسیمال

شاید براتون جالب باشه که بدونید به همون شکل که طرح و الگوها در این سبک بسیار متفاوت از دیگر سبک ها هستش، در واقع رنگ ها نیز در این راستا خاص و بولد انتخاب میشن که این نیز یکی از نشونه های قابل لمس استایل ماکسیمال می باشد. اونچه که مشخصه یک استایل رو جزئیات به علاوه رنگ ها تشکیل میدن و در انتخاب رنگ نیز با به خوبی دقت کنید تا اونچه که به رنگ پوست شما میاد رو خریداری نمایید. اگر در مینیمال به سراغ رنگ های سرد و خنثی و نود استفاده می کنیم، در ماکسیمال باید روبروی مینیمال ها حرکت کرده و از دست رنگ های جیغ و گرم و سرشار از رنگدونه کمک بگیریم. مثلا رنگ هایی مثل صورتی بولد و پررنگ، فسفری، طلایی، قرمز پررنگ و بنفش در این سبک به شدت مورد استقبال قرار میگیرند. پس اگر شیفته رنگ ها هستید به سراغ این سبک بروید. 

استایل ماکسیمال

شلوار مناسب استایل ماکسیمال چه طرح و رنگی داره؟

همونطور که تا به اینجا هم با این استایل آشنا شدیم، ماکسیمال دارای ویژگی های بارز و خاص هستش که هر سبکی در خود جای نداده و پیچیده‌اس. در اینجا به راحتی میتونی برسد سراغ هر مدل شلواری که دلتون میخواد همراه با انواع و اقسام چاپ ها و طرح ها بر روشون. مثلا میتونید یه دامن گلدار رو با یه پیراهن چهارخونه بپوشید و شاید هم از سبک شلوار با طرح انتزاعی کمک بگیرید. کت های سوزن دوزی شده و مانتو های اپلیکه دوزی شده. دست شما در این سبک بازه و با خیال راحت میتونید هر انچه که دل تنگتون دوست داره بپوشید.

استایل ماکسیمال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها