|

استایل سلبریتی ها؛ مثل کیت میدلتون شاهدخت انگلیسی لباس بپوش و ملکه کاخ خودت شو

کیت میدلتون شاید سلبریتی نباشد ولی مطمئنا مردمی بودن و محبوبیت این شاهدخت بیشتر از خیلی از سلبریتی هاست پس استایل های منخبش رو باهم ببینیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیت میدلتون یکی از اعضای خانواده ی سلطنتی انگلستان است کیت میدلتون همسر ویلیام، شاهزاده ی انگلستان است که از سال 2011 با شاهزاده ازدواج کرده و صاحب سه فرزند هستند. کاترین، شاهدخت ولز متولد سال 1982 استو 42 سال دارد.

d066d3017348fc4be188905a52a50079

این بانو از محبوب ترین اعضای خانواده ی سلطنتی میان مردم است به طوری که چندی پیش مردم برای بی خبر بودن از این شاهدخت به خانواده ی سلطنتی انتقادات زیادی کردند و خواهان این شدند که کیت با یک ویدیوی تصویری از خود خبری بدهد تا آن ها را از نگرانی دربیاورد و این محبوبیت و مردمی بودن این بانوی زیبا را نشان می دهد. البته متاسفانه در خبری که کیت از خودش پخش کرد اعلام کرد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و این طرفداران او را ناراحت کرد. 

a2ec2069506367938caf7221cb31fe2d

در هر حال محبوبیت این بانوی زیبا که از بانوهایی است که پوشیدن لباس های تکراری را در بین انسان ها عادی سازی کرد، باعث شد تا ما در این مطلب استایل های منتخبی را از شاهدخت انگلیس با شما به اشتراک بذاریم تا از این بانوی همیشه شیک ایده بگیرید و چرا که نه مانند یک شاهدخت لباس بپوشید.

استایلی که در ابتدای این مقاله با شما به اشتراک می گذاریم استایلی خانومانه و مجلسی است. دامن های پلیسه از ترند های امسال هستند و شما می توانید این دامن های راحت و شیک را با یک کت ساده با طرح و لبه دوزی های اندک ست کنید و در کنار مجلسی بودن استایل خود از شیک بودن و به روز بودن آن لذت ببرید چرا که استایل شما جدا از شیک بودن و راحت بودن الهام گرفته از استایل یک شاهدخت است که به راحتی با برند های مقرون به صرفه داخلی قابل تهیه است شما می توانید این استایل را با اکسسوری هایی مانند گوشواره جلا و درخشش بیشتری ببخشید.

5576648c23b82d90a323c78c72a1bc62

استایل دومی که با شما از این بانوی شیک به اشتراک می گذاریم یک تیپ ساده و بسیار شیک برای مجالس خاص و ویژه ی شماست که حتی سادگی آن باعث چشم گیر بودن این تیپ شده است. این استایل را میتوانید با کت و شلواری پارچه ای به طور مثال از جنس کر| برای خود تهیه کنید و جدا از خوش کپ بودن آن توجه داشته باشید که دمپا و پایین شلوار شما از زانو پهن شود تا زیبایی این استایل را بیش از پیش نمایان کند. این بانوی زیبا این استایل را با یک گوشواره ای نگین دار و جواهری کهربایی تکمیل کرده است شما می توانید برای کفش از کفش های کلاسیک تخت یا پاشنه دار استفاده کنید.

678155fd72e1a38e204442b80d29cc36

در این ست از ست های محبوب من است چرا که زیبایی چشم گیر و ترند بودن رنگ جیگری استایلی زیبا را برای شاهدخت فراهم کرده این استایل زیبا را میتوانید با یک پیراهن با رنگ جیگری تهیه کنید و با کیف و کفش به همین رنگ با جنس هایی متفاوت مانند کیف چرم در کنار کفشی جیر یا چرم حیرت آور کنید در کنار همه ی این ها این زیبایی را با یک گوشواره با عنوان اکسسوری و در صورت دلخواه دستکش مضاعف کنید و از استایل خود لذت ببرید و دیدن استایلتان را برای اطرافیان هم لذت بخش کنید.

a1081e1e3749b823a8281dcba322e2f7

در نهایت این مقاله را با این استایل با رنگ ترند هلویی خاتمه می دهیم. این استایل از آیتم های ترند تشکیل شده و انتخابی صحیح برای روزمره ی شما می تواند باشد و تجربه ی راحت بودن در کنار به روز بودن را برای شما یاد آور شود. لباس هایی با جنس جین از ترند های محبوب برای تابستان خواهند بود و شما می توانید از این جنس پارچه برای شلوار های خود استفاده کنید با یک کفش اسپرت راحت و در کنار همه ی این ها از یک کت با رنگ هلویی استفاده کنید و اجازه دهید همه به شما خیره شوند چرا که با ساده ترین آیتم ها یک استایل شیک و ساده فراهم کردید.

31459356118c82b41a320f9109f3a085

سخن آخر

نذارید این فکر اشتباه به شما غلبه کنه که برای داشتن استایل و تیپی زیبا و چشم گیر باید هزینه ی زیادی را تقبل کنید نه شما می توانید با یک خرید زیرکانه در کنار همه ی این استایل ها با هزینه های بیشتر خوش تیپ ترین فرد در جمع باشید چرا که ما امروزه در ایران طراحان خبره ی زیادی داریم که شما بتونید با هزینه ی خیلی کمتر از آنچه تصور می کنید خوش تیپ باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها