|

جدیدترین فرش های مدرن / خونت کوچیکه مبادا فرش کلاسیک و گل منگلی بندازی اینا شیکن براش

در این مقاله در خصوص جدیدترین فرش های مدرن براتون صحبت کردیم و نمونه ای از اون ها رو بهتون نشون دادیم تا خرید رو براتون راحت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه با وجود دسترسی ساده به اینترنت و بودن شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بی خبر بودن از یه سری چیزها عار هست و زیاد طبیعی به نظر نمیاد یعنی شما در صورتی که اصلا از یه چیزی خوشتون نیاد هم یه سری اطلاعات در خصوص اون دارید چرا که اینور و اونور به چشمتون خورده باشه حالا در مورد دکوراسیون خونهه که خب خیلی هامون مایل هستیم بهترین باشه خیلی بده که ما یه سری اصول و قواعد پایه رو در این زمینه ندونیم مثلا در مورد فرش ندونیم که نحوه چیدمان فرش در پذیرایی مربع باید چطور باشه که فضا به بهترین شکل ممکن دیده بشه و همه چی در جای درست و مخصوص خودش قرار بگیره.

حالا گفتیم فرش، ما در این سری از مقالات خودمون به کلی درباره ی این آیتم صحبت میکنیم که خب شاید براتون جالب باشه و بپرسید چرا که خب در جواب باید بگیم که یکی از اصلی ترین دلایل تعداد این آیتم در منزل هست یعنی شما میتونید فرش های متنوعی توی خونه داشته باشه از جدیدترین فرش های جلو سینک ظرفشویی بگیر تا بهترین فرش ها برای راه پله و خب اینطوری مشخصه که این وسیله تنوع بسیار بالایی داره و به همین علت ما هم سعی کردیم که در خصوص ست کردن اون، چیدمان و مدل های جدیدش باهاتون صحبت کنیم و حالا هم در این مقاله قصد داریم که نمونه هایی از جدیدترین فرش های مدرن رو بهتون نشون بدیم و انواع اون رو براتون شرح بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین فرش های مدرن

فرش شگی انواعی از فرش های مدرن

بریم سر وقت یکی از جدیدترین انواع فرش مدرن یعنی فرش شگی که توی بازار خیلی ها اون رو به عنوان فرش پرز بلند میشناسن و به فروش میرسه و طرفدارهای زیادی هم داره البته که شما باید موقع خرید این مدل از فرش ها به این دقت کنید  آیا خونتون محیط مناسبی برای پهن کردن فرش های پرز بلند هست یا نه چون درسته که این مدل از فرش ها گرم و نرم هستن و راه رفتن روی اون ها یه لذت دیگه داره ولی خب به علت پرزهای بلندشون ممکن هست آت و آشغال لابه لای اون ها گیر کنه و تمیز کردنش هم سخت باشه بنابراین خیلی ها توصیه میکنن که از این مدل از فرش ها در اتاق خواب بیشتر استفاده کنید چون تردد کمه و امکان کثیفی کمتر.

جدیدترین فرش های مدرن

جدیدترین فرش های مدرن

فرش فریز انواعی از فرش های مدرن

بریم سر وقت یکی دیگه از مدل های فرش مدرن که شابد در وهله ی اول که اون رو ببینید با خودتون بگید این که گلیم هست چون این مدل از فرش ها ظاهری مانند گلیم دارن و یکی از خصوصیات مهم و اصلی اون ها که بسیار محبوبشون کرده عدم پرزدهی هست و خب از این رو امکان ایجاد آلرژی توسط اون ها برای انسان خیلی پایین میاد. از اون جایی هم که گفتیم شبیه به گلیم هست احتمالا متوجه شده باشید که از پرزهای کوتاهی هم برخورداره و شما میتونید به راحتی روی اون قدم گذاشته و بشینید. این رو هم اضافه کنیم که الیاف این مدل از فرش ها بسیار مقاوم هستن و در اثر رفت و آمد زیاد سفت نمیشن و قابلیت شستشوی آسونی هم دارن.

جدیدترین فرش های مدرن

فرش شنل انواعی از فرش های مدرن

نوبت رسید به یکی از جذاب ترین فرش های مدرن یعنی فرش شنل که از طرح های برجسته و الیاف کوتاهی برخوردار هست که این موضوع باعث میشه که در گروه فرش های سه بعدی قرار بگیره که جلوه ی بسیار خاصی دارن و آدم رو مجذوب خودشون میکنن. از خوبی هایی که این مدل از فرش ها دارن باید بگیم که قابلیت شستشوی بالایی دارن و قیمت اون ها هم مناسبه از این رو خریدشون به صرفه خواهد بود.

جدیدترین فرش های مدرن

فرش های عروسکی انواعی از فرش های مدرن

قبل از این که فرش های مدرن تولید بشن کفپوش درست و حسابی برای اتاق بچه ها وجود نداشت ولی با روی کار اومدن فرش های مدرن یه قسمتی از اون ها فرش های عروسکی رو پوشش دادن که بسیار برای اتاق کودکان مناسبه چرا که طرح های شاد و لطافت در الیاف و بافت دارن، حساسیت ایجاد نمیکنن و از قابلیت بالایی در شستشو برخوردار هستن.

جدیدترین فرش های مدرن

جدیدترین فرش های مدرن

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها