|

به بهانه تولد برد پیت نگاهی به حواشی وی در سال 2020

برد پیت جمعه 28 آذ یک سال پیرتر می شود. به مناسبت سالروز تولد او نگاهی به پنچ خبر پرحاشیه وی در سال 2020 می اندازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برد پیت جمعه 28 آذر، 57 سالگی خود را جشن گرفت. بله ، درست خواندید! باورش سخت است که او اکنون 57 ساله است. بازیگری که با ظاهر زیبا، شخصیت جذاب و بازی های درخشان در فیلم های هالیوودی، دل میلیون ها نفر را به دست آورده است. براستی که وی همانند قالی کرمان است!

برد برای اولین بار در سال 1991 و در فیلم جاده ای Thelma & Louise به عنوان یک موتور سیکلت گاوچران شناخته شد. او بعداً در بسیاری از فیلمها به ایفای نقش های گوناگون پرداخت و ثابت کرد که اینکاره است. برد یکی از ستارگانی است که با به چالش کشیدن درون خودش توسط نقش هایی که ایفا می کند، شناخته می شود. از این رو، او نقش آفرینی های شگفت انگیزی به یادگار گذاشته است.

از جمله آثار درخشان برد می توان به فیلم های Seven ، Fight Club ، The Curious Case of Benjamin Button , Once Upon A Time In Hollywood ، Moneyball ، 12 Years a Slave ، Troy ، inglourious basterds اشاره کرد.

او همیشه به دلیل پروژه های پیش رو یا زندگی شخصی خود جنجالی می شود. در همین راستا، امسال این بازیگر چندین بار خبرساز شد و طرفدارانش را به حیرت واداشت!

به مناسبت تولد وی، در اینجا نگاهی می اندازیم به 4 حاشیه برد پیت در سال 2020 که شبکه های اجتماعی را ترکاند:

1- سخنرانی جوایز SAG

برد در SAG Awards 2020 موفق به کسب پیروزی بزرگی شد. برد برای بازی در فیلم Once Upon A Time In Hollywood نامزد شد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کرد. تایلر داردنِ فیلم باشگاه مشت زنی در سخنرانی خود، کمی سر صحبت را در مورد زندگی خصوصی خویش و روابطش باز کرد. برد اینگونه شروع کرد: "برادرانم، خواهرانم، متشکرم! این جایزه برای من بسیار حائز اهمیت است، بیش از آنچه که می توانید تصورش را کنید. من می خواهم شما بدانید که من حواسم به همه چیز و همه ی شما هست و نتیجه کار مسحور‌کننده بوده است، بنابراین از شما سپاسگزارم." وی در ادامه از همه همبازیان و افراد شگفت انگیزی که با آنها کار کرده است تشکر کرد: "همه شما جایگاه بازی من را بالا بردید و امیدوارم که من هم همین کار را برای شما انجام داده باشم. بزارید صادقانه بگویم، مرحله دشواری را سپری کردم. پسری که نئشه می شود، پیراهنش را از تنش در می آورد و با همسرش کنار نمی آید؟ کشمکش بزرگی بود... "

به بهانه تولد برد پیت نگاهی به حواشی وی در سال 2020

این مسئله با دیدار مجدد او با همسر سابقش، جنیفر آنیستون (ریچل در سریال فرندز) در جوایز SAG 2020 ادامه دار شد. به بهانه تولد برد پیت نگاهی به حواشی وی در سال 2020

2- دیدار مجازی برد و جنیفر

برد و جنیفر امسال برای دومین بار در اینترنت طوفان به پا کردند، وقتی که برای یک جلسه فیلمنامه خوانی همراه با سایر افراد دیگر گرد هم آمدند. در جریان این رویداد، آنیستون و پیت نقش لیندا بارت و برد همیلتون را در Fast times بازی کردند. آنها لحظه بامزه ای را در فیلمنامه به اشتراک گذاشتند زیرا برد در مورد لیندا رویایی را در سر دارد و جنیفر شیطنتانه جملاتی را گفت: "سلام ، برد. تو می دانی که من همیشه فکر می کردم چقدر زیبا هستی.به نظرم خیلی جذابی. میای با من باشی؟ "

به بهانه تولد برد پیت نگاهی به حواشی وی در سال 2020

3- آلیا شوکت قرار گذاشتن با پیت را انکار می کند

شایعات ارتباط عاطفی آلیا و برد مدتهاست که شنیده می شود. آلیا در مصاحبه خود با خبرگزاری Vulture ، تمام شایعات مبنی بر اینکه او با این بازیگر قرار می گذارد را رد کرد و عنوان کرد که آنها فقط دوست هستند.

به بهانه تولد برد پیت نگاهی به حواشی وی در سال 2020

4- شایعات دوستانه برد و نیکول پوتورالسکی

شایعه ارتباط صمیمی برد و نیکول امسال هیاهوهای زیادی ایجاد کرد. شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه برد از ماه ها قبل با نیکول، مدل آلمانی رابطه دارد. ظاهراً آنها در کنار هم نیز مشاهده شده اند. اما آخرین گزارش حاکی از آن است که آنها هم را ترک کرده اند.

به بهانه تولد برد پیت نگاهی به حواشی وی در سال 2020

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها