|

ارزان ترین یخچال های با کیفیت / این یخچال پهلو به پهلو نیازی به مبلغ فضایی نداره

اگر قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید رو دارید اما قیمتشون واستون بالاست، پس به این مطلب همراه بیشد تا پیشنهادی طلایی دریافت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یخچال یکی از مهمترین بخش های هر آشپزخانه ای محسوب میشه که خب یکی از ضلع های مثلث کار در آشپزخانه هستش. در این فضا گاز و یخچال و سینک ظرفشویی باید به شکل مثلث روبروی هم قرار بگیرند تا شرایط مناسبی در آشپزخانه داشته باشند. یخچال ها محل نگهداری مواد غذایی هستند که خب هم یخچال و هم فریزر هر کدام به نوعی این وظیفه رو انجام می دهند. یخچال فریزر ها انواع مختلفی دارن که ساید بای ساید پرطرفدار ترین اونها هستند. ترجمه یخچال ساید بای ساید (side by side) در زبان فارسی به معنای یخچال پهلو به پهلو هستش که خب از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده که درهاشون جفت همدیگه می باشند. فضای داخلی شون طبقه بندی شده هستش و دارای کشو که خب فضاهای مختلفی رو تشکیل میدن. به همین دلیل یخچال ها بر اساس این موارد قیمت گذاری شده و متفاوت هستند. در این مطلب قراره با ارزان قیمت ترین اونها آشنا شده که البته کیفیت مناسبی دارند. اگر قصد خرید یخچال ساید رو دارید، پس اصلا این مطلب رو از دست ندید. ابتدا با محصولات خوب آشنا خواهیم شد و سپس اونچه که ما به شما پیشنهاد می دهیم معرفی خواهد شد.

ارزان ترین یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD (قیمت: 28000000 تومان)

ارزان ترین یخچال ها مربوط به برند ایرانی ایکس ویژن هستش که با این وجود اما نظر بسیاری از کاربران رو به خودش جلب کرده. این برند محصولات خود را در این راستا به شکل متفاوتی ساخته که خب ارزان ترین نوع اونها ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت هستش مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD که جزئیاتی خاص دارد. این یخچال دارای مبرد R-600a هستش (مبرد سیستم تهویه مطبوع). از طرفی هم مخزن آب دارد و سیستم برفک‌ زادیی و کمپرسور آن اینورتر هوشمند نیز هست. اگر به دنبال یک یخچال فریزر ارزان قیمت ساید بای ساید هستید، محصول مورد نظر قیمت بسیار مناسبی دارد. از ویژگی های این یخچال میشه به اینکه گرید انرژی +A داشته اشاره داشت، علاوه بر آب، یخ ساز هم هست، 4 طبقه و 2 کشو دارد و درب‌ ها به سمت چپ باز شونده هستند. گنجایش فریزر 207 لیتره و گنجایش یخچال 390 لیتر که خیلی جا داره.  176.8 سانتی متر ارتفاع و 92 سانتی متر پهنا دارد که جای نسبتا کمی رو در آشپزخانه اشغال میکنه. در فضای داخلی سیستم ضد باکتری استفاده شده که خب کاراییش رو بیشتر میکنه.

ارزان ترین یخچال ساید بای ساید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها