|

کمد دیواری مد 2024 / تموم شد اون دوران که کمدا فقط گنجه بودن بزن تو کار این ایده ها

کمد دیواری ها دیگه فقط گنجه ای جهت نگهداری لوازم ما نیستن و تبدیل شدن به عناصری که میتونن به شکل مستقیم بر روی زیباسازی اتاق کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید قدیم ندیما به یکسری از قسمت ها در دکوراسیون خونه کمتر توجه میشد و فقط با نگاه کاربردی ازش استفاده می کردند، اما امروزه این مسئله تغییر کرده و نه تنها کاربرد اون قسمت رو بالا بردند، بلکه از نظر زیبایی شناسی نیز اهمیت فراوونی پیدا کرده. مثلا یکی از این قسمت ها که گفته های ما دقیقا در موردش صدق میکنه کمد دیواری هستش. کمد دیواری ها از دست آیتم های جدایی ناپذیر در هر اتاق می باشند که هم فضایی برای قرار دادن لباس ها و کیف و کفش و دیگر لوازم شخصی هستند، و هم به عنوان یک عنصر خوشگلاسیون محسوب میشه چرا که خواه ناخواه چنین آیتم هایی در هر خونه به جز کاربرد، پیوند با دیزاین هم داره.

کمد دیواری ها انواع مختلفی دارند که خب در راستای ترند ها و پیشرفت، اونها نیز مدرن تر شده و دارای اجزای بیشتر و ظواهر جالب تری نیز شده اند. اما گاهی هم پیش میاد که خانوم خونه دلش میخواد تا این تنوع و کاربردی تر بودن رو تو کمد دیواری خونش اجرا کنه اما می بینیه ای دل غافل هیچ ایده و ذهنیتی نداره. پس یا بیخیالش میشه و یا با تحقیق و دیدن تصاویر مختلف کارش رو اجرایی میکنه. اگر شما هم از دست بانوان دسته دوم هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا یه دستی به سر و گوش کمد دیواری اتاق خوابتون بزنیم. 

کمد دیواری مد 2024

واسه کمد دیواری ارزش قائل شو و نظم دهنده بخر عالی میشه

یکی از بهترین ایده های که میتونه کمد دیواری شما رو هم کارآمد تر و هم لوکس تر کنه، استفاده و اضافه کردن سیستم نظم دهنده های مدرن به کمد دیواری می باشند. فرقی نمیکنه که کمد دیواری شما بزرگ باشه یا کوچیک، در هر شرایط اگر از شلف های جدا کننده، جالباسی های جمع شونده و هر عنصری که ویژگی مرتب کردن رو داشته باشه استفاده کنید خوبه. اینجوری شما یه کمد دیواری مدرن دارید که در این بین شلف های شناور ترند ترین ایده برای انجام این کار هستند.

کمد دیواری مد 2024

نصب آینه روی کمد دیواری میتونه هم خوشگلاسیون کنه هم کاربرد

این روزا دیگه آینه فقط برای دیدن خودمون داخلش نیست، بلکه شما میتونید از این عنصر به عنوان یک آیتم جذاب در دکوراسیون نیز استفاده کرده و جهت خوشگلاسیون فضا، آینه رو به کمد دیواری بی افزایید. در واقع قرار دادن آینه تو یه زاویه درست میتونه فضا رو عمیق تر و نورانی تر نشون بده، در حالی که میتونید از آینه جهت دیدن خودتون داخلش در هنگام حاضر شدن استفاده داشته باشید. اما اگر بخواین یکی از ترند ترین ایده های مدرن کردن کمد دیواری رو معرفی کنیم باید بگیم که آینه های سه لته میتونن واستون عالی باشن و بر روی کمد دیواری نصب بشن.

کمد دیواری مد 2024

نورپردازی، البته برای داخل کمد دیواری

شاید تو اتاق خواب و یا قسمتی که کمد دیواری قرار داره نورپردازی لازمه رو انجام داده باشید، اما جهت زیباتر کردن و البته مدرن سازی بیشتر فضا بهتره که قسمت داخلی کمد دیواری رو هم دارای نورپردازی کنید و بخش دیواری و یا بالا و پایین کمد رو نورپردازی کنید. اینجوری علاوه بر منحصر به فرد شدن فضای کمد دیواری، در واقع داخل کمد و لباس ه هم نورانی تر خواهند شد و دسترسی به هر آنجه که میخوایم راحت تر هم میشه.

کمد دیواری مد 2024

فضا دردار مجزا یادت نره

بی شک اینکه شما یک کمد سرتاسری دارید، نباید به شکل یک دست باز یا بست باشه. شما میتونید با استفاده ایده های ترند، قسمتی از کمد رو به شکل بدون در و قسمت هایی رو دردار انتخاب کنید. اینجوری حریم شخصی هم حفظ شده و از طرفی فضای تقسیم بندی شده جلوه مدرن تری به کمد دیواری شما خواهند داد.

کمد دیواری مد 2024

میز آرایش

اگر کل یک دیوار رو به کمد دیواری اختصاص داده اید، میتونید بخشیش رو میز آرایش کنید و مثلا یک طاقچه ایجاد کرده و بالاش آینه بزارید. اینجوری کاربرد یک میز آرایش رو هم دارید. اگر هم دلتون میخواد کمد دیواری شما ظاهری مدرن به خود بگیره، میشه که قسمت میز آرایش رو در دار نکنید و یا جهت مخفی کردنش از یک در کشویی کمک بگیرید.

کمد دیواری مد 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها