|

کمد دیواری خونه کوچیکه و هیچی توش جا نمیشه؟ / ترفندهای سه برابر کردن فضا رو یاد بگیر

اگر تو هم خونه ای داری که کمدهای دیواری کوچیک داره نگران نباش. توی این مقاله ترفندها و راهکارهای استفاده بهینه از فضای اونها رو یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کمدهای دیواری فضاهای بسیار خوبی برای سامان دادن به وسایل خونه هستن و اگر درست چیده بشن کلی لباس و وسیله میشه توشون جا داد تا اتاق ها و کل خونه خلوت تر و مرتب تر به نظر بیاد. این روزا طراحان خونه و دکوراسیون، تا جایی که میتونن کمد دیواری توی خونه ایجاد میکنن تا بشه بهترین استفاده رو از فضاهای داخل خونه کرد ولی خب در خیلی از خونه ها فضای کافی برای این کار وجود نداره و کمدهای دیواری، کوچیک از آب درمیان. اگر تو هم خونه ای داری که کمدهای دیواری کوچیک داره نگران نباش. راهکارهایی وجود داره تا بهترین استفاده رو از فضای اونها بکنی و وسایل بیشتری رو داخلشون جا بدی. تا پایان این مقاله همراهم باش تا این راهکارها و ایده های جذاب رو یاد بگیری.

komodivari4

وسایل اضافی رو دور بریز

اگر کمد دیواری های خونه‌ت کوچیکه و کلی وسیله داری که واقعا نیازی بهشون نداری، وقتشه تا اونها رو بیرون بریزی و یا به کسانی که لازمشون دارن ببخشی. این کار به طرز عجیبی سبکت می کنه و کلی فضا توی خونه آزاد میشه که در اختیار وسایل ضروری قرار میگیره.

به طبقات کمد دیواری اضافه کن

به غیر از فضایی در کمد دیواری که به آویزان کردن لباس های بلند و قرار دادن رختخواب ها قرار داره، بقیه فضای کمد دیواری رو طبقه بندی کن اینجوری از تمام فضای کمد دیواری کوچیک از بالا تا پایین به بهترین شکل استفاده میشه.

میتونی وسایل غیر ضروری تر رو در طبقات بالا و وسایل پر کاربرد رو در طبقات پایین تر که دسترسی راحت تری بهشون وجود داره، قرار بدی.

komodivari3

تغییر شکل میله های آویز لباس

معمولا میله های آویز کردن لباس در کمدهای دیواری رو افقی نصب می کنن ولی میدونستی که به یه تغییر شکل کوچیک از میله افقی به عمودی، کلی فضا برای آویزان کردن لباس ها اضافه میشه؟

اگر کمدهای دیواری خونه تو کوچیکه، میتونی از این راهکار کاربردی و عالی استفاده کنی و لباس های بیشتری رو در فضای کمد دیواری خودت قرار بدی.

komodivari5

استفاده از فضای داخلی درها

برای نظم دادن به کیف و کفش ها، جوراب ها و لباس زیر و همینطور روسری ها و شال ها میشه از نظم دهنده‌ ها یا همون ارگنایزرهای شفاف که به قسمت داخلی در کمد وصل میشن و خیلی راحت میشه این وسایل رو داخلشون گذاشت، استفاده کرد.

اگه نظم دهنده در دسترست نبود میتونی داخل در کمد دیواری آویز نصب کنی و وسیله هایی مثل کیف رو از دسته روی اونها آویزون کنی.

komodivari9

از سبدها برای مرتب کردن کمد کمک بگیر

سبدهای متنوعی در بازار برای نظم دادن به کمدهای دیواری وجود داره که کاربرد بیشتری در کمدهای دیواری کوچیک دارن. میشه هر سبد رو به ملافه، حوله، لباس، پارچه های مختلف و... اختصاص داد و کمد رو حسابی مرتب و زیبا کرد.

برای داخل کشوها هم میتونی از نظم دهنده های کوچیک و بزرگ استفاده کنی تا دسترسی راحت تری به وسایل مورد نیازت داشته باشی و استفاده بهتری از فضا بکنی.

komodivari2

توی این مقاله با چند راهکار چیدمان و مرتب کردن کمد دیواری های کوچیک آشنا شدی. امیدوارم برات کاربردی باشه و فضای کمدهات رو چند برابر کنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی